Zo dicht na een gevecht, alle emotie en uitputting kan je niet goed inzien wat je nu wel of niet wil.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Tazmaniac het volgende:
BJ Penn: UFC 94 fight against Georges St. Pierre was to be his last
[..]
BJ Penn is iemand die publiciteit niet schuwt, want bijna elke vechter die een moeilijke partij verliest loopt met allerlei twijfels en emoties rond. Je traint maanden lang fulltime om dan in 25, 15 of zelfs 2 minuten klaar te zijn in de cage/ring. Dat doet iets met je en sommige kunnen er beter tegen dan anderen maar een emotionele en uitgesproken vechter die ook eigen baas is zoals BJ Penn, die zijn eigen grenzen zoekt doet eerder een boekje open dan een gedisciplineerde GSP. BJ Penn is zelfs voor een lightweight niet gigantisch. Hij woog 168 met een buikje in de 170-divisie? Sommigen komen over de 170lbs en een sixpack in de 155-divisie aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Bad loser jwz. Ik haat zulke gasten. Die zo een mentaliteit hebben. Als je wint mag je uitbundig zijn, als je verliest moet je het ook nemen. Dat kan hij niet. Prima dat hij stopt dus. Respect voor zijn prestaties, niet voor BJ Penn.
En ik ben dus voorstander van het type GSP.quote:Op woensdag 4 februari 2009 03:40 schreef Fokski het volgende:
[..]
BJ Penn is iemand die publiciteit niet schuwt, want bijna elke vechter die een moeilijke partij verliest loopt met allerlei twijfels en emoties rond. Je traint maanden lang fulltime om dan in 25, 15 of zelfs 2 minuten klaar te zijn in de cage/ring. Dat doet iets met je en sommige kunnen er beter tegen dan anderen maar een emotionele en uitgesproken vechter die ook eigen baas is zoals BJ Penn, die zijn eigen grenzen zoekt doet eerder een boekje open dan een gedisciplineerde GSP. BJ Penn is zelfs voor een lightweight niet gigantisch. Hij woog 168 met een buikje in de 170-divisie? Sommigen komen over de 170lbs en een sixpack in de 155-divisie aan.
http://www.sherdog.com/ne(...)ted-in-my-life-16065quote:“Lets go do a rematch with B.J. Penn,” said St. Pierre. “We’re going to do it this summer. St. Pierre-Penn III -- and this time we’ll wear a rash guard. I guarantee you the result will be the same or even worse for him.”
Daar gaat het niet eens om manquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Fokski het volgende:
Hopelijk wordt Penn wakker en krijgen we een waardige wedstrijd. Dat GSP alsnog wint maakt mij dan niet uit zolang Penn zijn potentieel ook echt toont.
Volgens mij heeft hij geen excuus gebruikt bij dit verlies. Dat zijn ploeg een klacht indiende hoeft niet te betekenen dat hij daar inbreng in heeft gehad. Na zo'n pak slaag ben je doorgaans even niet 100%.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om man
Penn moet gewoon zijn arrogante smoel houden en stoppen met excuses zoeken.
Tito vs Shamrock IIIquote:For the past several days I have been reading statements made by St. Pierre and Greg Jackson about our fight on January 31. St. Pierre claims that he is “not a cheater” and that he and Greg Jackson will have “no problem with a rematch in the summer of 2009.” To the untrained eye the grease might not look like much, but every grappler knows the effect that it has. Being able to apply your submissions and sweeps or just being able to hold on to your opponent to defend yourself from being hit is absolutely critical! There is a reason why you are not allowed to put grease anywhere on your body except for the area around your eyes. Because of the grease applied to St.Pierre’s Body the Nevada State Athletic Commission’s executive director, Keith Kizer has stated that the Penn-St. Pierre fight “definitely wasn’t fair”. I hereby accept George St. Pierre and Greg Jackson’s challenge for a fight in the summer 2009. Lets call Dana now and set it up.
- BJ Penn
Juistem. Toen ik las dat er Vaseline gesmeerd was, ging er bij mij ook eenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Fokski het volgende:
Hopelijk wordt Penn wakker en krijgen we een waardige wedstrijd. Dat GSP alsnog wint maakt mij dan niet uit zolang Penn zijn potentieel ook echt toont.
Toch zal St. Pierre hier ook wel spijt van hebben (bewust of onbewust). Want zonder die shit op zn rug had hij het ook wel gered tegen deze Penn.quote:
Ik zie hem er niet voor aan dat het met goedkeuring is gebeurd, maar er zijn gekkere dingen gebeurd. Laat die rematch maar komen wat mij betreft. Ik vrees alleen dat een kwade GSP nog een slag erger is dan de GSP die BJ al bijna de vernieling in hielp.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Toch zal St. Pierre hier ook wel spijt van hebben (bewust of onbewust). Want zonder die shit op zn rug had hij het ook wel gered tegen deze Penn.
Als het ook echt bewust met goedkeuring van St. Pierre is gebeurd, dan valt me dat toch wel een beetje tegen van hem..
En laat ik daar nou geen enkel bezwaar tegen hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zie hem er niet voor aan dat het met goedkeuring is gebeurd, maar er zijn gekkere dingen gebeurd. Laat die rematch maar komen wat mij betreft. Ik vrees alleen dat een kwade GSP nog een slag erger is dan de GSP die BJ al bijna de vernieling in hielp.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Strikeforce koopt Elite XC dus
My thoughts exactly.. mss wel in iets mindere matequote:
quote:Cheick Kongo vs Antoni Hardonk UFC 97 fight on tap for Montreal
Maar ik zie het hem niet doen. Kongo is gewoon een stapje te groot. Hoe graag ik Hardonk ook zie winnen. Hardonk is een prima undercard-vechter.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarom post dit niemand![]()
Ik hoop dat Hardonk hem wint.. hoe dan ook.. dat lanceert hem meteen naar de subtop!!!!
Omdat ze naar de grond willen. Kongo is content met clinch-werk. Dit past veel beter in Hardonk's straatjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik zie het hem niet doen. Kongo is gewoon een stapje te groot. Hoe graag ik Hardonk ook zie winnen. Hardonk is een prima undercard-vechter.
Hij heeft een enorm voordeel tijdens zijn gevechten d.m.v. die low kicks, maar hij heeft het ook altijd al moeilijk in tegen die gasten van de undercard.
Tegen Eddie Sanchez was het toch ook vooral clinch-werk. Daar kwam Hardonk goed weg. Ze hadden allebei KO kunnen gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Omdat ze naar de grond willen. Kongo is content met clinch-werk. Dit past veel beter in Hardonk's straatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |