quote:Op zondag 1 februari 2009 23:28 schreef Fokski het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef Fyodor het volgende:
Dit had GSP te zeggen over BJ Penn na het gevecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:36 schreef Breach het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff wat anders.... iemand die mij kan helpen aan de UFC themesong en de Ultimate Fighter theme song??? Zoek deze al een tijd maar kan ze nergens vinden... PM is welkom!Learning to love life by living through loss and mistakes.
UFC theme = Face the Pain - Stemmquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef ArmaniXL het volgende:
ff wat anders.... iemand die mij kan helpen aan de UFC themesong en de Ultimate Fighter theme song??? Zoek deze al een tijd maar kan ze nergens vinden... PM is welkom!
Hehe ik zat zondag onder het genot van een pizza Machida vs. Silva te kijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
Snel UFC kijken onder het genot van een bord eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu zullen de vaste posters hier het toch wel gezien hebben?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:54 schreef Paxlie het volgende:
De spoiler tag werkt niet voor alle layouts bij plaatjes he
Ik zie ze dus sowieso ondanks de spoilertag
ja en anders is het stom om hier te komenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Nu zullen de vaste posters hier het toch wel gezien hebben?
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef roepdeman het volgende:
Now I like Penn, I really do, maar zijn trash talking is gewoon zoals hij is![]()
Veel plezier Sjowhan!
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe ik zat zondag onder het genot van een pizza Machida vs. Silva te kijken
Wat vind je d'r van?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
UFC theme = Face the Pain - Stemm
TUF theme = The Ultimate
Gewoon TUF theme invullen... gewoon te vinden op google, youtube, p2p sites of limewire
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:“I have no clue what is going on in my head right now. I was going to make this my last fight and finish up fighting GSP. In my head, I was with [the UFC] for nine or ten years and I kind of just wanted to be finished with this whole thing after this. So I don’t know where my head is right now.”
Hmm verbaasd me een beetje. BJ kickt nog wel steeds ass op lightweight.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Tazmaniac het volgende:
BJ Penn: UFC 94 fight against Georges St. Pierre was to be his last
[..]
Bad loser jwz. Ik haat zulke gasten. Die zo een mentaliteit hebben. Als je wint mag je uitbundig zijn, als je verliest moet je het ook nemen. Dat kan hij niet. Prima dat hij stopt dus. Respect voor zijn prestaties, niet voor BJ Penn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hmm verbaasd me een beetje. BJ kickt nog wel steeds ass op lightweight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |