abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:37:04 #51
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65503241
Mannen over 77 uur en 23minuten is het dan zover

UFC 94 [St. Pierre vs. Penn 2]
quote:
Georges St. Pierre vs. BJ Penn
Hier kan ik kort over zijn, al ZOU ik denken dat Penn ging wennen dan gaf ik het nog niet toe.. GSP gaat gewoon domineren en verkracht hem in de 4e ronde.

Stephan Bonnar vs. Jon Jones
We weten allemaal erg weinig van Double J maar Bonnar is gewoon kix.. ik gun hem de victory en die zal hij ook gaan behalen.. uhmm... 2nd round submission

Lyoto Machida vs. Thiago Silva
Machida gaat ervoor zaterdag, luister goed; FIRST round KO!!

Manny Gamburyan vs. Thiago Tavares
Ik snap niet waaorm Manny zo'n grote underdog is in dit gevecht.. ik denk dat hij de skills heeft om te kunnen winnen en ook om Tavares te kunnen submitten nadat hij wat GnP heeft toegepast.

Jake O'Brien vs. Christian Wellisch
Ook hier begrijp ik de underdog rol van Wellisch niet goed.. hij mag dat geen top player zijn maar wat O'Brien heeft laten zien tot nu toe is toch ook aller minst indrukwekkend.. ik ga voor de upset by (T)KO!!

Matt Arroyo vs. Dan Cramer
Don't care that much.. Matt by submission

Jon Fitch vs. Akihiro Gono
Ik val een beetje in herhaling maar ook Gono is een GROTE underdog.. nou denk ik zelf ook dat Fitch gaat winnen maar Gono is echt niet kansloos hoor.. gooi maar wat VCash op Akihiro

Nate Diaz vs. Clay Guida
Hmmmmmmmz.. over deze heb ik lang moeten nadenken.. Guida heeft de kracht om het gevecht staande te houden en dat zal niet in het voordeel van Diaz werken.. ik denk dat als het gevecht echter naar de grond gaat (en daar gok ik dus ook op) zal Diaz een submission weten te pullen!!

John Howard vs. Chris Wilson
Ik mag Wilson wel.. hij is zeker nog niet doorgebroken in de UFC maar hij heeft me tot nu toe ook wat tegenstanders gehad zeg!! 2nd round KO voor hem

Karo Parisyan vs. Dong Hyun Kim
Karo heeft het bij mij afgedaan.. vind hem met de wedstrijd irritanter worden.. ik hoop dat Stun Gun hem een lesje zal leren dat hij niet snel vergeet.. mocht hij trouwens verliezen ben ik benieuwd of de UFC nog wel zo geinteresseerd in hem is!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65503859
77 uur....das meer dan 3 dagen nog maar ok...ik zie dat er toch weer een paar gevechten zijn die ik totaal anders zie aflopen dan jij.

Come on Taz...Je weet dat Penn Superieur zal blijken boven Frenchy hahahaha Weten jullie nog hoe pissed hij was op MAatt Serra toen hij door hem Frenchy werd genoemd hahahahaha

Ik ga weer even verder leren, nog een hertentamen op vrijdag...de horror..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_65505004
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:53 schreef roepdeman het volgende:
77 uur....das meer dan 3 dagen nog maar ok...ik zie dat er toch weer een paar gevechten zijn die ik totaal anders zie aflopen dan jij.

Come on Taz...Je weet dat Penn Superieur zal blijken boven Frenchy hahahaha Weten jullie nog hoe pissed hij was op MAatt Serra toen hij door hem Frenchy werd genoemd hahahahaha

Ik ga weer even verder leren, nog een hertentamen op vrijdag...de horror..
GSP zei net dat hij not impressed is by your performance, roepdeman
GSP gaat de vloer van de octagan aanvegen met Penn.

Dus ga idd maar snel weer verder leren, net als ik trouwens en dan spreken we elkaar zondag weer. Ga geen avatar bet doen, dat doen we pas weer als Alistair gehakt maakt van CroCop (misschien wel in de UFC someday?)

Ik vraag me trouwens af voor wie KOTN ( ) is, aangezien hij op beide vechters valt?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:47:10 #54
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65505779
Ik hoef niet meer te leren.. ben maandag geslaagd

Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:24:33 #55
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_65512388
GSP vs Penn
Dammit Fyodor, je bent er vandoor met mijn grap, ik wilde ook zeggen, GSP by not being impressed by Penn's performance.

Machida vs Silva
Als er een early decision komt(TKO of sub), dan is het in voordeel voor Silva. Ik voorspel echter dat Machida zijn evading game weer speelt. Hierdoor zal hij op punten winnen.

Fitch vs Gono
Ik ga voor de (niet al te erge)underdog.

Nate Diaz vs. Clay Guida
Ik denk dat Diaz het op de standup verliest en waarschijnlijk geen kans krijgt om het gevecht naar de grond te verplaatsen op zijn condities.

Die gozert moet nou gewoon eens zijn ground skills bewijzen. (Net als Dean Lister!)
Dus gewoon knallen op de grond!

En Taz, gefeli!
pi_65515791
Georges St. Pierre vs. BJ Penn
2R KO

Stephan Bonnar vs. Jon Jones
Jones heeft goede worstelskills maar erg knullige striking. Ik denk dat Bonnar te veel is.

Lyoto Machida vs. Thiago Silva

Manny Gamburyan vs. Thiago Tavares
Tavares is ontzettend talentvol maar stel meerdere malen teleur. Hopelijk doet hij het nu weer beter.

Jon Fitch vs. Akihiro Gono
Gono is te klein en te "lief" om dit te winnen. Ook al is dit nu op 170, denk ik dat hij toch te kort komt tegen Fitch die zo groot is als menig MW. Gono moet flink cutten en op 155 mee gaan doen.

Nate Diaz vs. Clay Guida
Nate Diaz stelt zelden teleur itt zijn broer.

John Howard vs. Chris Wilson
Ik ken die Howard niet maar zijn record doet weinig denderends vermoeden.

Karo heeft te veel ervaring voor Dong.
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:14:33 #57
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_65518112
penn- gsp
Machida-Silva
Bonnar-Jones
Manny-Tavares
Fitch-Gono
Diaz-Guida
Matt Arroyo - Dan Cramer
Howard-Wilson (geen mening)
Parysian-Kim
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:59:19 #58
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_65519104
Ik heb ook zo mijn twijfels of BJ het waar kan maken. Volgens mij is GSP behoorlijk in zijn ritme, en zal hij zeker kans maken om BJ te verslaan.
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:04:52 #59
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_65519255
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:59 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb ook zo mijn twijfels of BJ het waar kan maken. Volgens mij is GSP behoorlijk in zijn riddum, en zal hij zeker kans maken om BJ te verslaan.
fixt
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:21:49 #60
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_65521774
ieder rationeel denkend mens weet dat GSP zal winnen... Penn is een 155er die zich gevreten en getraind heeft tot 175er... GSP is daarentegen een echte 175er...

GSP's worstelskills, conditioning, kracht, subs en striking zijn superb.

Penn heeft een betere jab (vraag is of ie zijn distance kan vinden in deze partij), penn is de betere submission vechter en penn is hongerig... heel hongerig..

Maar hoe dan ook.. als je rationeel de odds zal opstellen dan wint GSP dit...

Maar Penn heeft die X factor..

Ik denk Penn op submission.. of early stoppage door cuts...
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:38:35 #61
20925 n00cL30n
pi_65522391
Ik zou het trouwens wel heeel erg grappig vinden als Penn zou winnen trouwens!
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:55:56 #62
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65523046
quote:
Affliction's Jay Hieron vs. Jason High fight to air on Friday's "Inside MMA"
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:42:43 #63
20925 n00cL30n
pi_65524865
Sjit, ik moet trouwens nog een paar inside MMA aflevering binnen gaan halen zit ik mij net te bedenken.

En ik ben benieuwd naar Bas zijn reactie op de A##-hole opmerking.
pi_65525173
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:21 schreef Dacide het volgende:
ieder rationeel denkend mens weet dat GSP zal winnen... Penn is een 155er die zich gevreten en getraind heeft tot 175er... GSP is daarentegen een echte 175er...

GSP's worstelskills, conditioning, kracht, subs en striking zijn superb.

Penn heeft een betere jab (vraag is of ie zijn distance kan vinden in deze partij), penn is de betere submission vechter en penn is hongerig... heel hongerig..

Maar hoe dan ook.. als je rationeel de odds zal opstellen dan wint GSP dit...

Maar Penn heeft die X factor..

Ik denk Penn op submission.. of early stoppage door cuts...
Rationeel? Penn is nooit KO gegaan in een gevecht en nooit ook maar enigzins in de buurt van een KO geweest. Die Hughes stoppage was belachelijk wat mij betreft. Als je blijkbaar wat stoten op je gezicht krijgt dan moet het maar gestopt worden. Ik wil de dag zien dat iemand die low kicks niet verdedigd maar even wordt gered.

GSP kreeg een pak slaag staand tegen Penn en is al een keer helemaal van slag geraakt dat hij het opgaf (Serra). GSP heeft kracht, cardio en worstelen in zijn voordeel maar heeft geen ongelofelijke kin of echte do-or-die mentaliteit. GSP zal het onderspit delven wat subs en striking betreft tenzij hij zijn kicks effectief tegen Penn weet te benutten.
pi_65525347
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:50 schreef Fokski het volgende:

[..]

Rationeel? Penn is nooit KO gegaan in een gevecht en nooit ook maar enigzins in de buurt van een KO geweest. Die Hughes stoppage was belachelijk wat mij betreft. Als je blijkbaar wat stoten op je gezicht krijgt dan moet het maar gestopt worden. Ik wil de dag zien dat iemand die low kicks niet verdedigd maar even wordt gered.

GSP kreeg een pak slaag staand tegen Penn en is al een keer helemaal van slag geraakt dat hij het opgaf (Serra). GSP heeft kracht, cardio en worstelen in zijn voordeel maar heeft geen ongelofelijke kin of echte do-or-die mentaliteit. GSP zal het onderspit delven wat subs en striking betreft tenzij hij zijn kicks effectief tegen Penn weet te benutten.
Redelijk met je eens. Maar GSP vind ik minstens even goed, zo niet beter, op de grond dan Penn. Ik verwacht wel een geweldige partij met een overwinning van GSP
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65527087
BJ Penn is een Mundial wereldkampioen bjj geweest dus zijn bjj is beter dan die van GSP. GSP is best goed maar beter dan BJ zou ik het totaal niet noemen. Wellicht dat hij zijn worstelen op de grond beter kan benutten maar op zijn rug of niet dat maakt BJ niet minder gevaarlijk. GSP daarentegen verloor via armbar van Hughes. Onder druk maakt GSP fouten en als er iemand is die naar voren kan vechten en druk op je kan zetten dan is het BJ. Als BJ fit is dan is die kerel gewoon een maat te groot.

Hij is ook vaker via armbar gepakt en zonder al te veel moeite dus ik hoop voor hem dat hij zich flink op dat gebied heeft verbeterd.

donderdag 29 januari 2009 @ 13:42:16 #67
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_65527170
BJJ is alleen BJJ

MMA is veel meer dan dat. Matt Serra zou ook bizar goed op de grond moeten zijn en kijk wat er met hem gebeurde de tweede keer.
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:58:03 #68
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65527746
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:39 schreef Fokski het volgende:
BJ Penn is een Mundial wereldkampioen bjj geweest dus zijn bjj is beter dan die van GSP. GSP is best goed maar beter dan BJ zou ik het totaal niet noemen. Wellicht dat hij zijn worstelen op de grond beter kan benutten maar op zijn rug of niet dat maakt BJ niet minder gevaarlijk. GSP daarentegen verloor via armbar van Hughes. Onder druk maakt GSP fouten en als er iemand is die naar voren kan vechten en druk op je kan zetten dan is het BJ. Als BJ fit is dan is die kerel gewoon een maat te groot.

Hij is ook vaker via armbar gepakt en zonder al te veel moeite dus ik hoop voor hem dat hij zich flink op dat gebied heeft verbeterd.

een filmpje van 4jaar geleden

pi_65527786
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:42 schreef Paxlie het volgende:
BJJ is alleen BJJ

MMA is veel meer dan dat. Matt Serra zou ook bizar goed op de grond moeten zijn en kijk wat er met hem gebeurde de tweede keer.
Serra is goed op de grond en de tweede keer tegen GSP deed daar niets aan af. Stoten veranderen doorgaans het spel. Echter is Penn op de grond gewoon gevaarlijker dan GSP. Dat is gewoon moeilijk te ontkennen.
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:02:35 #70
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_65527895
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:59 schreef Fokski het volgende:

[..]

Serra is goed op de grond en de tweede keer tegen GSP deed daar niets aan af. Stoten veranderen doorgaans het spel. Echter is Penn op de grond gewoon gevaarlijker dan GSP. Dat is gewoon moeilijk te ontkennen.
Waarom is Penn dan zoveel gevaarlijker?
Tot nu heb ik GSP zonder genade mensen zien drillen vanaf top-positie. GSP is dus ook enorm gevaarlijk op de grond. Jij doet het voorkomen alsof BJ Penn een god is op de grond, terwijl GSP 2 lessen BJJ heeft gehad ofzo
pi_65528001
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:58 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

een filmpje van 4jaar geleden

Het laat een mogelijke tekortkoming zien die hij niet had weggewerkt toen hij in 2004 verloor via armbar tegen Hughes. Het was ook geen zwaar bevochten armbar en dat tegen iemand die vervolgens zowel in de halve finale als in de wedstrijd om de derde plaats verloor dus hij vocht tegen de minste van de 4 winnaars. Ik denk niet dat hij veel beter is geworden maar waarom denk je dat er iets spectaculairs is gebeurd met zijn grondspel in de laatste 3,5 jaar? Zijn worstelen is beter geworden maar buiten dat heb ik geen spectaculaire submissions gezien. Maar goed op zaterdag weten we het antwoord.
pi_65528171
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Waarom is Penn dan zoveel gevaarlijker?
Tot nu heb ik GSP zonder genade mensen zien drillen vanaf top-positie. GSP is dus ook enorm gevaarlijk op de grond. Jij doet het voorkomen alsof BJ Penn een god is op de grond, terwijl GSP 2 lessen BJJ heeft gehad ofzo
Penn heeft ook zonder genade mensen gedrillt vanaf top-positie echter heeft Penn ook nog een betere submission spel. Goed genoeg om GSP's zwaktes op dat gebied bloot te stellen. GSP zal indien hij niet KO gaat weer een "beginnersfout" maken zoals GSP aangaf bij de Hughes gevecht en gaan tappen.
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:15:17 #73
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65528385
naja goed.. laatste wat ik erover ga zeggen is dat ik niet inzie hoe Penn --> GSP op de grond zal houden

maar we zullen het idd zaterdag/zondag wel zien

Penn is een ******lijer in mijn ogen.. ik moet de man niet

GSP is dan ook nog toevallig een favoriet van me

1+1=3
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:15:57 #74
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_65528411
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef Tazmaniac het volgende:
naja goed.. laatste wat ik erover ga zeggen is dat ik niet inzie hoe Penn --> GSP op de grond zal houden

maar we zullen het idd zaterdag/zondag wel zien

Penn is een ******lijer in mijn ogen.. ik moet de man niet

GSP is dan ook nog toevallig een favoriet van me

1+1=24
fixt
pi_65532942
@ Taz:

Gefeliciteerd!

@Pax:

Stop met dat gefix ik pis bijna in mn broek man!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')