Mjaquote:Op zondag 1 februari 2009 07:42 schreef Jnk18 het volgende:
Hup Aaf of welke groep dan ook, ik wil UFC 94!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jnk18 op 01-02-2009 13:19:15 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:57 schreef roepdeman het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door roepdeman op 01-02-2009 16:07:34 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:35 schreef Opperkwal het volgende:
GODVERDOMMEAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahaahahahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
gewoon een trollquote:Op zondag 1 februari 2009 18:00 schreef Tazmaniac het volgende:
haha leuk.. iemand die er geen ruk van begrijpt
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:00 schreef Tazmaniac het volgende:
haha leuk.. iemand die er geen ruk van begrijpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vergeten spoiler![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:24 schreef Paxlie het volgende:
GSP vs PennSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Machida vs SilvaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag iedereen ook dat BJ tijdens zijn entrance eventjes op z'n wang gezoend werd?![]()
Al met al geen slecht event!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef Fyodor het volgende:
Dit had GSP te zeggen over BJ Penn na het gevecht.
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:24 schreef Paxlie het volgende:
GSP vs PennSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:28 schreef Fokski het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef Fyodor het volgende:
Dit had GSP te zeggen over BJ Penn na het gevecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:36 schreef Breach het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff wat anders.... iemand die mij kan helpen aan de UFC themesong en de Ultimate Fighter theme song??? Zoek deze al een tijd maar kan ze nergens vinden... PM is welkom!Learning to love life by living through loss and mistakes.
UFC theme = Face the Pain - Stemmquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef ArmaniXL het volgende:
ff wat anders.... iemand die mij kan helpen aan de UFC themesong en de Ultimate Fighter theme song??? Zoek deze al een tijd maar kan ze nergens vinden... PM is welkom!
Hehe ik zat zondag onder het genot van een pizza Machida vs. Silva te kijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
Snel UFC kijken onder het genot van een bord eten
Nu zullen de vaste posters hier het toch wel gezien hebben?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:54 schreef Paxlie het volgende:
De spoiler tag werkt niet voor alle layouts bij plaatjes he
Ik zie ze dus sowieso ondanks de spoilertag
ja en anders is het stom om hier te komenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Nu zullen de vaste posters hier het toch wel gezien hebben?
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef roepdeman het volgende:
Now I like Penn, I really do, maar zijn trash talking is gewoon zoals hij is![]()
Veel plezier Sjowhan!
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe ik zat zondag onder het genot van een pizza Machida vs. Silva te kijken
Wat vind je d'r van?![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
UFC theme = Face the Pain - Stemm
TUF theme = The Ultimate
Gewoon TUF theme invullen... gewoon te vinden op google, youtube, p2p sites of limewire
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:“I have no clue what is going on in my head right now. I was going to make this my last fight and finish up fighting GSP. In my head, I was with [the UFC] for nine or ten years and I kind of just wanted to be finished with this whole thing after this. So I don’t know where my head is right now.”
Hmm verbaasd me een beetje. BJ kickt nog wel steeds ass op lightweight.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Tazmaniac het volgende:
BJ Penn: UFC 94 fight against Georges St. Pierre was to be his last
[..]
Bad loser jwz. Ik haat zulke gasten. Die zo een mentaliteit hebben. Als je wint mag je uitbundig zijn, als je verliest moet je het ook nemen. Dat kan hij niet. Prima dat hij stopt dus. Respect voor zijn prestaties, niet voor BJ Penn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hmm verbaasd me een beetje. BJ kickt nog wel steeds ass op lightweight.
Zo dicht na een gevecht, alle emotie en uitputting kan je niet goed inzien wat je nu wel of niet wil.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Tazmaniac het volgende:
BJ Penn: UFC 94 fight against Georges St. Pierre was to be his last
[..]
BJ Penn is iemand die publiciteit niet schuwt, want bijna elke vechter die een moeilijke partij verliest loopt met allerlei twijfels en emoties rond. Je traint maanden lang fulltime om dan in 25, 15 of zelfs 2 minuten klaar te zijn in de cage/ring. Dat doet iets met je en sommige kunnen er beter tegen dan anderen maar een emotionele en uitgesproken vechter die ook eigen baas is zoals BJ Penn, die zijn eigen grenzen zoekt doet eerder een boekje open dan een gedisciplineerde GSP. BJ Penn is zelfs voor een lightweight niet gigantisch. Hij woog 168 met een buikje in de 170-divisie? Sommigen komen over de 170lbs en een sixpack in de 155-divisie aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Bad loser jwz. Ik haat zulke gasten. Die zo een mentaliteit hebben. Als je wint mag je uitbundig zijn, als je verliest moet je het ook nemen. Dat kan hij niet. Prima dat hij stopt dus. Respect voor zijn prestaties, niet voor BJ Penn.
En ik ben dus voorstander van het type GSP.quote:Op woensdag 4 februari 2009 03:40 schreef Fokski het volgende:
[..]
BJ Penn is iemand die publiciteit niet schuwt, want bijna elke vechter die een moeilijke partij verliest loopt met allerlei twijfels en emoties rond. Je traint maanden lang fulltime om dan in 25, 15 of zelfs 2 minuten klaar te zijn in de cage/ring. Dat doet iets met je en sommige kunnen er beter tegen dan anderen maar een emotionele en uitgesproken vechter die ook eigen baas is zoals BJ Penn, die zijn eigen grenzen zoekt doet eerder een boekje open dan een gedisciplineerde GSP. BJ Penn is zelfs voor een lightweight niet gigantisch. Hij woog 168 met een buikje in de 170-divisie? Sommigen komen over de 170lbs en een sixpack in de 155-divisie aan.
http://www.sherdog.com/ne(...)ted-in-my-life-16065quote:“Lets go do a rematch with B.J. Penn,” said St. Pierre. “We’re going to do it this summer. St. Pierre-Penn III -- and this time we’ll wear a rash guard. I guarantee you the result will be the same or even worse for him.”
Daar gaat het niet eens om manquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Fokski het volgende:
Hopelijk wordt Penn wakker en krijgen we een waardige wedstrijd. Dat GSP alsnog wint maakt mij dan niet uit zolang Penn zijn potentieel ook echt toont.
Volgens mij heeft hij geen excuus gebruikt bij dit verlies. Dat zijn ploeg een klacht indiende hoeft niet te betekenen dat hij daar inbreng in heeft gehad. Na zo'n pak slaag ben je doorgaans even niet 100%.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om man
Penn moet gewoon zijn arrogante smoel houden en stoppen met excuses zoeken.
Tito vs Shamrock IIIquote:For the past several days I have been reading statements made by St. Pierre and Greg Jackson about our fight on January 31. St. Pierre claims that he is “not a cheater” and that he and Greg Jackson will have “no problem with a rematch in the summer of 2009.” To the untrained eye the grease might not look like much, but every grappler knows the effect that it has. Being able to apply your submissions and sweeps or just being able to hold on to your opponent to defend yourself from being hit is absolutely critical! There is a reason why you are not allowed to put grease anywhere on your body except for the area around your eyes. Because of the grease applied to St.Pierre’s Body the Nevada State Athletic Commission’s executive director, Keith Kizer has stated that the Penn-St. Pierre fight “definitely wasn’t fair”. I hereby accept George St. Pierre and Greg Jackson’s challenge for a fight in the summer 2009. Lets call Dana now and set it up.
- BJ Penn
Juistem. Toen ik las dat er Vaseline gesmeerd was, ging er bij mij ook eenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Fokski het volgende:
Hopelijk wordt Penn wakker en krijgen we een waardige wedstrijd. Dat GSP alsnog wint maakt mij dan niet uit zolang Penn zijn potentieel ook echt toont.
Toch zal St. Pierre hier ook wel spijt van hebben (bewust of onbewust). Want zonder die shit op zn rug had hij het ook wel gered tegen deze Penn.quote:
Ik zie hem er niet voor aan dat het met goedkeuring is gebeurd, maar er zijn gekkere dingen gebeurd. Laat die rematch maar komen wat mij betreft. Ik vrees alleen dat een kwade GSP nog een slag erger is dan de GSP die BJ al bijna de vernieling in hielp.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Toch zal St. Pierre hier ook wel spijt van hebben (bewust of onbewust). Want zonder die shit op zn rug had hij het ook wel gered tegen deze Penn.
Als het ook echt bewust met goedkeuring van St. Pierre is gebeurd, dan valt me dat toch wel een beetje tegen van hem..
En laat ik daar nou geen enkel bezwaar tegen hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zie hem er niet voor aan dat het met goedkeuring is gebeurd, maar er zijn gekkere dingen gebeurd. Laat die rematch maar komen wat mij betreft. Ik vrees alleen dat een kwade GSP nog een slag erger is dan de GSP die BJ al bijna de vernieling in hielp.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Strikeforce koopt Elite XC dus
My thoughts exactly.. mss wel in iets mindere matequote:
quote:Cheick Kongo vs Antoni Hardonk UFC 97 fight on tap for Montreal
Maar ik zie het hem niet doen. Kongo is gewoon een stapje te groot. Hoe graag ik Hardonk ook zie winnen. Hardonk is een prima undercard-vechter.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarom post dit niemand![]()
Ik hoop dat Hardonk hem wint.. hoe dan ook.. dat lanceert hem meteen naar de subtop!!!!
Omdat ze naar de grond willen. Kongo is content met clinch-werk. Dit past veel beter in Hardonk's straatjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik zie het hem niet doen. Kongo is gewoon een stapje te groot. Hoe graag ik Hardonk ook zie winnen. Hardonk is een prima undercard-vechter.
Hij heeft een enorm voordeel tijdens zijn gevechten d.m.v. die low kicks, maar hij heeft het ook altijd al moeilijk in tegen die gasten van de undercard.
Tegen Eddie Sanchez was het toch ook vooral clinch-werk. Daar kwam Hardonk goed weg. Ze hadden allebei KO kunnen gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Omdat ze naar de grond willen. Kongo is content met clinch-werk. Dit past veel beter in Hardonk's straatje
Vet!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarom post dit niemand![]()
Ik hoop dat Hardonk hem wint.. hoe dan ook.. dat lanceert hem meteen naar de subtop!!!!
Kongo die Hardonk naar de grond haalt kan een probleem worden maar Kongo die staand vecht met Hardonk dat kan een leuke partij worden. Maar Hardonk heeft de Nederlandse ziekte. Geen enkele worstelkunsten (want dat is gay) en geen fatsoenlijke bjj of submissions (want dat is saai). We hebben welgeteld twee vechters die een beetje compleet zijn en mee kunnen en dat is Mousasi en Overeem. De rest heeft ontzettend veel gaten in hun spel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik zie het hem niet doen. Kongo is gewoon een stapje te groot. Hoe graag ik Hardonk ook zie winnen. Hardonk is een prima undercard-vechter.
Hij heeft een enorm voordeel tijdens zijn gevechten d.m.v. die low kicks, maar hij heeft het ook altijd al moeilijk in tegen die gasten van de undercard.
Strikeforce is bezig voor de lange termijn dus die zullen nog wel een tijdje mee gaan. Is het duidelijk wie ze hebben overgekocht?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:24 schreef roepdeman het volgende:
Geen zorgen om Strikeforce hoor! Ze hebben zeg maar de Library en een paar contracten overgekocht, de rest van het zooitje laten ze rustig waar het hoort...bij het vullis.
Hardonk goes hardcore on Kongo! En al gaat dit wel naar de grond dan zie ik Hardonk daar eerder winnen dan Kongo.
Iig de grote namen zoals Kimbo/Shamrock/Gina geloof ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:00 schreef Fokski het volgende:
[..]
Strikeforce is bezig voor de lange termijn dus die zullen nog wel een tijdje mee gaan. Is het duidelijk wie ze hebben overgekocht?
quote:[....]
The assets purchased include the library of events under ProElite’s mixed martial arts promotion, EliteXC, and the contracts of up to a third of the ProElite athletes.
[...]
Reports have indicated that Elite stars Gina Carano, Kimbo Slice, Jake Shields, Robbie Lawler, and Nick Diaz are included in the package.
Yet Shields informed MMAWeekly.com via text message that he was “not sure yet” about his participation in the new deal, and Lawler’s manager, Monte Cox, said his fighter was still negotiating with Strikeforce.
Ik las geruchten over Frank Shamrock. Lijkt mij wel een interessant gevecht als dat waar blijkt te zijn!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Diaz sowieso.. die staat al op de komende card in april.. tegen een tegenstander van formaat (nog nader te noemen)
quote:HDNet Fights has reached an agreement with World Victory Road to broadcast Sengoku events, beginning with Sengoku 8 on March 20. The opening round of the promotion's Featherweight Grand Prix highlights Sengoku 8.
The announcement was made on Inside MMA by Kenny Rice, which continues HDNet’s pledge to be the premier network for mixed martial arts by adding yet another organization to their broadcasting line-up. HDNet already broadcasts DREAM, K-1, K-1 Max, Strikeforce, Adrenaline MMA, Sportfight, Maximum Fighting Championships, M-1 Global, Ring of Fire, Affliction, and others.
Afflicition is nog steeds niet duidelijk of die nu here to stay is, zeker met de huidige uitgaven is dat echt afhankelijk van de "suikeroompjes". UFC bezit WEC dus high profile is daarnaast enkel Strikeforce die mee doet in de VS.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:08 schreef Tazmaniac het volgende:
De MMA wereld begint nu wel vormen aan te nemen opzich
UFC
DREAM
AFFLICTION ENTERTAINMENT
STRIKEFORCE
WEC
SENGOKU
Affliction verkoopt niet genoeg t-shirts om 2 miljoen per event te kunnen blijven verliezen. Dit is geen Shell of Unilever, dit is een bedrijf die een omzet draait dat wellicht net aan de 10-15 miljoen bereikt (in 2006 was de projectie 6 miljoen). Zonder de suikeroompjes waren ze na een event zowat op hun gat gevallen. Zolang de inkomsten niet omhoog gaan zullen ook M1, Trump en Golden boy niet bezig blijven. M1 brengt enkel Fedor voor een leuk prijsje maar de Arlovksi's en Sylvia's die als "voer" moeten dienen om Fedor's merk te versterken zijn de duurste in het Affliction experiment.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:48 schreef Paxlie het volgende:
En daarbij, Affliction mag verlies draaien met hun events. Het gaat hun om kleding verkopen. Een verlies van 2 miljoen per event kan dan afgeschreven worden als reclame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tibau vs. ClementiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Strikeforce lijkt ook lekker te gaan.. de rumoured card tot nu toe:quote:Rich Clementi and Luigi Fioravanti released from UFC contracts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |