Oeh, wat een handsome!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:15 schreef Belana het volgende:
Liam was gisteren erg happy met zijn feestje in ballorig
[ afbeelding ]
dank, zijn haar wordt weer langquote:
whaha.. nee helaas geen handtekeningquote:Op zondag 1 februari 2009 19:25 schreef pinquit het volgende:
Waaauw vicky, je hebt gewoon de échte kabouter plop in het echt gezien![]()
![]()
heb je zn handtekening?
wat een heerlijke foto'tjes van Amberze had t goed naar dr zin zo te zien!
whehe leef je uitquote:
Klopt Bix, hij zei toen tegen me dat ie het ging opzeggen maar dat had ie al die tijd dus niet gedaan uit gemakzucht...dit was ook de eerste keer dat we er weer waren sinds de meetquote:Op zondag 1 februari 2009 14:20 schreef bixister het volgende:
dat zag ik, staat 'm toch wel 't mooist he!wat een kerel!
en 5 alweer!
![]()
suus als kangoeroe is
en die kleine babietjes...!![]()
![]()
oja, vergeet ik bijna jarigeDEAN
en al z'n
bezoek
. dan komt die lokatie wel heel handig uit he! (ik dacht trouwens dat S. die ruimte niet meer huurde, vivi?)
Er komt vast snel weer een gelegenheidquote:Op zondag 1 februari 2009 20:24 schreef Moonah het volgende:
Ooh, Vief!Wat ziet er gezellig uit, en wat een bende!
Jammer dat we niet konden komen, ik had jou en
Dean
wel weer willen zien. En ik was ook wel benieuwd naar Kim! En Lilah, wat een beauty!
En Sasha lopend! En BE een nieuw kapsel!
Liam is een mooi manneke zeg!
En nu weet ik meteen weer waarom ik nooit reageer hier, het is toch ondoenlijk om op iedereen een reactie te geven?![]()
Het is nu nog ergerquote:Op zondag 1 februari 2009 21:34 schreef Llewella het volgende:
Dat ziet er lekker knus uit dakota!
En soksloffen!! Die zou ik ook ooit nog eens willen; zeker met een dergelijk printje! (Jeugdsentiment)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |