Terrorpasta etenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:20 schreef theKiD het volgende:
nog plannen hier voor vandaag cq vanavond? Buiten werk that is?
ben toch wel benieuwd naar die terrorpastaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Terrorpasta etenEn daarna vanavond naar de stad
ja, naar de sportschool maar weer eens even actief doen enzoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:20 schreef theKiD het volgende:
nog plannen hier voor vandaag cq vanavond? Buiten werk that is?
We gaan hem wel een keer eten!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
ben toch wel benieuwd naar die terrorpasta
idd zonder spekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
We gaan hem wel een keer eten!![]()
Zonder spek was het he
Hij is heel gemeen deze keer. Ik hoorde dat er een heleboel mensen 6 dagen (!) koorts hebben gehad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:12 schreef VoreG het volgende:
Ik mag mij nu ook onder de griep epidemie rekenen. Alles doet zeer, spieren, huid, hoofd. Ook nog beroerd en ik lig de hele tijd te rillen. Waardeloos, ik ben nooit ziek...
begin hem ook te krijgen helaas... zit met volle neus en voorhoofd... net maar even een toverdosis paracetamol genomen... kan hem nu echt ff niet gebruiken namelijk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:12 schreef VoreG het volgende:
Ik mag mij nu ook onder de griep epidemie rekenen. Alles doet zeer, spieren, huid, hoofd. Ook nog beroerd en ik lig de hele tijd te rillen. Waardeloos, ik ben nooit ziek...
Dan is het een echte griep, zes dagen koorts is bij griep heel gewoonquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:20 schreef styliste het volgende:
[..]
Hij is heel gemeen deze keer. Ik hoorde dat er een heleboel mensen 6 dagen (!) koorts hebben gehad.
Beterschap.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:12 schreef VoreG het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Beterschap.
*Voreg kopje soep toeschuift
ja dat klopt... maar had gewoon zin in soep.... maar salade is ook lekker!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar jij was toch ziek aan het wórden?
*Tommy vitamine-C-houdende vruchtensalade toeschuift
Zucht...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja dat klopt... maar had gewoon zin in soep.... maar salade is ook lekker!
straks na het sporten maar even de sauna inuitzweten!
dank je welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zucht...
*Nog een kopje soep opwarmt voor Tommy
wat ben je weer vriendelijk zeg!quote:
Elke zondag schatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wat ben je weer vriendelijk zeg!
alleen maar omdat ik je vertelde dat ik zondag lekker met wat vrienden op het terras een paar wijntjes heb gedronken
dat is helemaal niet waarquote:
Kusje!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat is helemaal niet waarje moet geen onzin praten toevallig de laatste 3 weken omdat het nog allemaal borrels zijn van mensen die je weer ziet na nieuwjaar enzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |