¿¿niet??quote:Op zondag 25 januari 2009 23:13 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik bedoel er niets mee hoor!
Nee! Jij denkt fout over mijquote:
ja kreeg van mijn ouders kaarten... hier kunnen jullie gaan... ja ze zijn verlopenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
Hej Crazy-M. Het was vandaag de laatste dag van de Winter Efteling.
wat nu: Vroegquote:Op maandag 26 januari 2009 08:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen.
Moet zo de bus hebben.. vroeg.
goeie middagquote:
aah dat is braafquote:Op maandag 26 januari 2009 11:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga zo braaf naar de UvT
Heb om 12.15 een gesprek met mijn "mentor"
same voor mij, en morgen is ook weer een drukke dag op werk.quote:
neuhquote:
tsss ga vandaag meer dan 15 halenquote:
mij hoor je niet klagen hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 20:24 schreef automatic_ het volgende:
Tommy; ik vind je bijna (!) zielig!
Nou voor mijn werk zijn er regelmatig beurzen, borrels, openingen van klanten. introducties, feestjes etc. etc. dus dat is allemaal leuk maar toch ook werk!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
welke evenementen zijn dat dan ?
tjah, alleen 12 uur werken net na een weekend met weinig slaap is niet handig maar goed
maar die uren krijg je dus wel betaald ?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou voor mijn werk zijn er regelmatig beurzen, borrels, openingen van klanten. introducties, feestjes etc. etc. dus dat is allemaal leuk maar toch ook werk!
Okequote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mij hoor je niet klagen hoorzit nu even lekker achter
nee krijg die niet betaald krijg gewoon mijn 40 uur per week betaald en soms werk ik er 60 en soms werk ik er 30 als ik vroeg thuis ben, gemiddeld komt het wel uit denk ik! mij hoor je niet klagen, zit ook in buitendienst dus heb wel redelijk wat vrijheid!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar die uren krijg je dus wel betaald ?
ik krijg tijd voor tijd
ok, dat scheelt dan weerquote:Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee krijg die niet betaald krijg gewoon mijn 40 uur per week betaald en soms werk ik er 60 en soms werk ik er 30 als ik vroeg thuis ben, gemiddeld komt het wel uit denk ik! mij hoor je niet klagen, zit ook in buitendienst dus heb wel redelijk wat vrijheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |