Als je dat nou bij elke wedstrijd gaat posten heb je het vast wel is goed!quote:
Vooral niet even zelf op ajax.nl kjikenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:55 schreef Silaz het volgende:
Iemand enig idee wanneer kaartverkoop voor graafschap begint?
luiheid.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vooral niet even zelf op ajax.nl kjiken
Het voelde bij mij sowieso al niet goed aan dat Vertonghen weggehaald werd uit de verdediging.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
urby was verdedigend drama, aanvallend ging het nog wel. het wordt eens tijd dat ze bij Ajax de taken goed gaan verdelen. Natuurlijk moet iedereen doen wat nodig is, maar waarom zie ik vandaag Schilder soms als vleugelspeler? En natuurlijk moet Sulejmani die Holla afstoppen bij de 1-0, maar we hebben verdomme ook mverdedigers, die vertongen deed ook maar wat vandaag.
Ajax moet eens beginnen met op de eigen positie goed te spelen, daarna kunnen we het eens over dingen als "meeverdedigen" of "mee opkomen vanuit achterin" hebben.
En dat, MvB, is jouw taak! En daarin faal je eigenlijk al weken.
Dat dus, alleen had hij voor Vertonghen erin gemoeten.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:08 schreef Radegast het volgende:
Fuck dat gezeik op Sno, die viel goed in.
Vond je dat nou echt?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:10 schreef Cheiron het volgende:
Na de wissels liep het in ieder geval een stuk beter. Of het op papier goede wissels zijn maakt mij dan echt geen fuck uit
In het land der blinden.....quote:Op zondag 25 januari 2009 22:08 schreef Radegast het volgende:
Fuck dat gezeik op Sno, die viel goed in.
Ja. Er werd tenminste naar voren gevoetbald. En dat lukte daarvoor helemaal niet.quote:
Na die wissels ging het wat beter, dus over een slechte wissel kan je niet praten. Dat er een betere wissel *kuch* verthongen *kuch* mogelijk was is een ander verhaalquote:Op zondag 25 januari 2009 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het land der blinden.....
Niet slechter dan de rest, maar goed, nee....
Ach, met wissels weet je het toch nooit. Ik vond dat we op het middenveld overlopen werden, op inzet, en dan vind ik het wisselen van Gabri echt onzinnig. De jong had eraf gemoeten, die gast is zo sloom en flegmatiek. Ik moest echt lachen om hem met zijn "komop jongens" handje klap bij de aftrap, als er 1 speler is bij Ajax die niet kan knokken (zeg niet dat ie niet kan voetballen) is het die slome duikelaar welquote:Op zondag 25 januari 2009 22:20 schreef sammeh het volgende:
[..]
Na die wissels ging het wat beter, dus over een slechte wissel kan je niet praten. Dat er een betere wissel *kuch* verthongen *kuch* mogelijk was is een ander verhaal
is Enoh koning toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het land der blinden.....
Niet slechter dan de rest, maar goed, nee....
Kanu ole olequote:Op zondag 25 januari 2009 22:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
is Enoh koning toch?
Wat jasza zegt over Vertonghen klopt, die had niet naar het middenveld gemoeten vandaag. Bassie heeft teveel geschoven in 't elftal (hij moest eigenlijk wel), hopelijk heeft hij ervan geleerd.
Dat Ajax op 9 geen adequate vervanger heeft voor Cvitanich is wel een probleem.
Eno en Gabri samen is zeker geen schoonheidsprijs, maar wel een bikkelend middenveld, en dat heb je gewoon nodig tegen dit soort ploegen.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
is Enoh koning toch?
Wat jasza zegt over Vertonghen klopt, die had niet naar het middenveld gemoeten vandaag. Bassie heeft teveel geschoven in 't elftal (hij moest eigenlijk wel), hopelijk heeft hij ervan geleerd.
Dat Ajax op 9 geen adequate vervanger heeft voor Cvitanich is wel een probleem.
-offtopic-quote:Op zondag 25 januari 2009 21:59 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
wel een vette column die je gemaakt hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |