abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 januari 2009 @ 20:16:50 #126
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_65397041
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:15 schreef Longmen het volgende:
Jammer deze uitslag. Kon het niet volgen maar dit is wel erg zuur... 6 punten achter, de titel is weer even ver weg.
Ik vind het eerlijk gezegd best wel mooi zo. Doet me goed.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_65397123
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:15 schreef Longmen het volgende:
Jammer deze uitslag. Kon het niet volgen maar dit is wel erg zuur... 6 punten achter, de titel is weer even ver weg.
Je zou zeggen dat je er na 4 jaar wel gewend aan raakt.

pi_65397403
Stekelenburg is onbetwist de eerste keeper. Daar kan geen discussie over bestaan. Hij ontwikkeld zich goed en oogt ook steeds beter tijdens hoge ballen. Vermeer doet het daarentegen ook niet verkeerd, maar een keeper moet ook veel ervaring hebben om continu te presteren.
pi_65397464
Sjonnie scoorde vandaag trouwens voor Atletico (fuck de critici ).

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2008905/

Wereldgoal!
pi_65397649
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Sjonnie scoorde vandaag trouwens voor Atletico (fuck de critici ).

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2008905/

Wereldgoal!

Wat heeft die goal met zijn verdedigende kwaliteiten te maken?
pi_65397685
Wat is Groningen - Ajax geworden?>
pi_65397776
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
1-0
pi_65397808
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:39 schreef Radegast het volgende:

[..]

1-0
Terechte uitslag?
pi_65397820
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat heeft Feyenoord dit weekend gedaan?
pi_65397860
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:41 schreef toma het volgende:

[..]

Wat heeft Feyenoord dit weekend gedaan?
1-1
Laten we het ontopic houden en zulke dingen gewoon in het Feyenoord topic vragen.
pi_65397871
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Terechte uitslag?
Ik vond van wel, Ajax was vandaag een blaffende hond en die bijten niet. Zelfs het blaffen ging al niet echt lekker.
pi_65397937
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:42 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik vond van wel, Ajax was vandaag een blaffende hond en die bijten niet. Zelfs het blaffen ging al niet echt lekker.
ik vond (en dan probeer ik zo objectief mogelijk te blijven) dat Ajax recht had op minimaal een punt. Groningen heeft in de tweede helft niets laten zien terwijl Ajax maar bleef aanvallen. Terwijl Groningen in de eerste helft een ligt overwicht had.
  zondag 25 januari 2009 @ 20:49:31 #138
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65398102
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:44 schreef toma het volgende:

[..]

ik vond (en dan probeer ik zo objectief mogelijk te blijven) dat Ajax recht had op minimaal een punt. Groningen heeft in de tweede helft niets laten zien terwijl Ajax maar bleef aanvallen. Terwijl Groningen in de eerste helft een ligt overwicht had.
Recht op minimaal een punt: ja. (derhalve pakken wij de gestolen punten van de pot in Amsterdam weer terug )
Dat wij niets hebben laten zien in de 2e helft, dat klopt natuurlijk ook niet, Ajax was aanvallender, gevaarlijker, maar echt levensgrote kansen (op Vermaelen na) heb ik ook niet gezien, terwijl Groningen daar echt wel wat tegenover stelde. (Lovre bijvoorbeeld, of Berg)
De eerste helft was licht voor ons inderdaad. Eerste 10 minuten voor jullie, daarna namen wij het langzaamaan over.
pi_65398164
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:44 schreef toma het volgende:

[..]

licht overwicht.
pi_65398256
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:49 schreef Prosac het volgende:

[..]

maar echt levensgrote kansen (op Vermaelen na) heb ik ook niet gezien, terwijl Groningen daar echt wel wat tegenover stelde. (Lovre bijvoorbeeld, of Berg)
Kopbal Sno, schot Sarpong?

Ik was wel tevreden over de invalbeurten van Sarpong en Sno, Leonardo had echt een verschrikkelijke invalbeurt vond ik.
pi_65398409
Vond Wielaert wel goed spelen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_65398444
quote:

[..]

Recht op minimaal een punt: ja. (derhalve pakken wij de gestolen punten van de pot in Amsterdam weer terug )
Dat wij niets hebben laten zien in de 2e helft, dat klopt natuurlijk ook niet, Ajax was aanvallender, gevaarlijker, maar echt levensgrote kansen (op Vermaelen na) heb ik ook niet gezien, terwijl Groningen daar echt wel wat tegenover stelde. (Lovre bijvoorbeeld, of Berg)
De eerste helft was licht voor ons inderdaad. Eerste 10 minuten voor jullie, daarna namen wij het langzaamaan over.
Suarez kwam in tweede helft alleen op keeper af. Best levensgroot.
lollig
pi_65398524
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:51 schreef Radegast het volgende:

[..]

licht overwicht.
quote:

[..]

Ajax heeft toch wel veel kansen gehad in de tweede helft. Schot van Vermaelen op de lat. Schot van Sarpong op de paal. Kopbal van Sno rakelings naast. Eén op één van Suárez die hij verneukte en daarnaast heb nog wel meer gevaarlijke situaties gezien die jammer genoeg op niets uitdraaide.
pi_65398577
Die bal van Vermaelen moest er gewoon in. Van zo fucking dichtbij nog op de lat schieten... man man man
pi_65398605
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:03 schreef TiMPiN het volgende:
Die bal van Vermaelen moest er gewoon in. Van zo fucking dichtbij nog op de lat schieten... man man man
tja. verdedigers staan er ook niet om doelpunten te maken. Maar zelfs ik had deze gemaakt.
pi_65398635
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:54 schreef Radegast het volgende:

[..]

Kopbal Sno, schot Sarpong?
Ik wou net zeggen ja.

En de 2e grote kans voor Suarez in de 2e natuurlijk (of was die al genoemd? ).
pi_65398658
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:58 schreef MaxC het volgende:
Vond Wielaert wel goed spelen
Deed weinig fout inderdaad. Erg solide.
  zondag 25 januari 2009 @ 21:08:38 #148
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_65398749
Het is echt een flinke domper dit. Hoe positief ik ook verder probeer te kijken. Volgende week is weer heel lastig. En wanneer laat AZ nou eens punten liggen. Die hebben echt het spel en het geluk van een kampioen.
#FreeHat
  zondag 25 januari 2009 @ 21:10:21 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65398813
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het is echt een flinke domper dit. Hoe positief ik ook verder probeer te kijken. Volgende week is weer heel lastig. En wanneer laat AZ nou eens punten liggen. Die hebben echt het spel en het geluk van een kampioen.
Nou ja, daarom had ik dus gehoopt vandaag toch te winnen. AZ gaat echt nog wel punten laten liggen tegen wat betere tegenstanders, maar als Ajax zo speelt kunnen ze zich dat ook gewoon nog veroorloven ook.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65398834
AZ en Twente lieten een betere indruk op mij achter en dat komt niet alleen door het resultaat. Jullie misten een aantal (belangrijke) spelers, dat moet gezegd worden, maar desondanks vond ik het nogal pover. In de eerste helft speelden jullie bepaald niet als een titelkandidaat. Daarna werd het beter, maar het blijft teleurstellend.

Wél vond ik van der Wiel zeer sterk spelen. Wellicht een goede optie voor de rechtsbackpositie in het Nederlands elftal (?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')