Wat heb je? IE of Firefox?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:22 schreef Enchanter het volgende:
Aankomend weekend wordt ook niet makkelijk![]()
/offtopic Weet iemand hoe ik van dat kleine lettertype afkom ?
Ik heb waarschijnlijk per ongeluk een toetscombi ingedrukt , waardoor alle letters superklein zijn
Beeld en dan tekengroottequote:Op maandag 26 januari 2009 00:22 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb waarschijnlijk per ongeluk een toetscombi ingedrukt , waardoor alle letters superklein zijn
CTRL+?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:22 schreef Enchanter het volgende:
ctrl en + indrukken dan wordt het groter.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:22 schreef Enchanter het volgende:
Sno viel prima in, niet spectaculair maar hij heeft vrijwel niks fout gedaan.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het land der blinden.....
Niet slechter dan de rest, maar goed, nee....
Ja sinds vandaag wel. Hij had een mooi schot op de paal uit een moeilijke hoek. Maar de Jong is een middenvelder en Leo en Sarpong zijn aanvallers.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:27 schreef koningdavid het volgende:
Sarpong boven Leonardo en De Jong in de hierarchie wat mij betreft. Ik zie het echt zitten in die kerel, veel meer dan Leo en Siem.
Mijn dank is grootquote:
Dit was ook wel een type wedstrijd waarin Sno goed kan functioneren. Erg fysiek namelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sno viel prima in, niet spectaculair maar hij heeft vrijwel niks fout gedaan.
ik denk dat je op de min hebt gedruktquote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
Vreemd genoeg zijn mijn vingers niet in de buurt van de '+' geweest
Sarpong kan eventueel ook op 10, al komt hij op de vleugels beter tot zijn recht denk ik. HIj heeft techniek, snelheid en hij is ook nog beresterk ('brok graniet' aldus Sportweek), dat kan niet misgaan eigenlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:29 schreef toma het volgende:
[..]
Ja sinds vandaag wel. Hij had een mooi schot op de paal uit een moeilijke hoek. Maar de Jong is een middenvelder en Leo en Sarpong zijn aanvallers.
Op dat vlak had ik vandaag wel meer verwacht van Vertonghen eigenlijk. Maar goed, hij kan ook wel eens een mindere pot hebben. Jammer alleen dat Suarez, Sulejmani en Vertonghen nou net op dezelfde dag een offday hadden, al is dat ook wel een beetje de verdienste van Groningen natuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef toma het volgende:
[..]
Dit was ook wel een type wedstrijd waarin Sno goed kan functioneren. Erg fysiek namelijk.
De spelers zaten er erg fel op, iets te fel als je het mij vraagt. Wegereef had namelijk wel wat meer kaarten mogen trekken. Want als je voor een 'agressief gebaar' van Vertonghen al geel geeft dan mochten die harde tackles van Groningen ook wel in het prenten boekje.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Op dat vlak had ik vandaag wel meer verwacht van Vertonghen eigenlijk. Maar goed, hij kan ook wel eens een mindere pot hebben. Jammer alleen dat Suarez, Sulejmani en Vertonghen nou net op dezelfde dag een offday hadden, al is dat ook wel een beetje de verdienste van Groningen natuurlijk.
Ik ookquote:Op maandag 26 januari 2009 00:27 schreef koningdavid het volgende:
Sarpong boven Leonardo en De Jong in de hierarchie wat mij betreft. Ik zie het echt zitten in die kerel, veel meer dan Leo en Siem.
Dat laatste ben ik niet met je eens, maargoed ieder z'n mening.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Achteraf lullen is makkelijk ja.Daarom is ook zo leukMaar Sno,Schilder of Sarpong zijn toch absoluut niet betere opties dan Vertonghen. Vermaelen is eigenlijk CV dus kan daar probleemloos spelen en Schilder speelde vorige wedstrijd ook linksback en dat ging behoorlijk. Sarpong speelt te aanvallend voor die positie denk dus enige echte optie is Sno. En Sno komt imho te kort voor het niveau van Ajax wat we nastreven,
Misschien was het toch nog niet zo gek geweest vandaagquote:Op maandag 26 januari 2009 01:27 schreef Radegast het volgende:
De viermansverdediging Van der Wielaert-Vertonghen-Vermaelen vind ik de sterkst mogelijke achterhoede, en aangezien die vandaag mogelijk was had ik die graag gezien.
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:39 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Stekelenburg
Van der Wiel, Wielaert, Vertonghen, Vermaelen
Gabri, Sulejmani, Emanuelson
Leonardo, Suarez, Sarpong
Ik zie Marco ervoor aanWorden we wel overlopen op het middenveld
Goede opstelling, alleen moet dus Leonardo eruit, Sulejmani naar de aanval, en Sno op het middenveld.quote:
Ik vind Sulejmani ook totaal geen aanvallende middenvelder. Als je een aanv. middenvelder bent dan moet je ook kunnen mee-verdedigen. Ik zie m liever als linksbuiten.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Goede opstelling, alleen moet dus Leonardo eruit, Sulejmani naar de aanval, en Sno op het middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |