Nee. Dus?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zijn autochtonen wel altijd positief over autochtonen?
was geen foutje. het was een nóg grotere voorstelling van je opmerkingsvermogen. zélfs in zaltbommel in gelderland. in brabant ook.quote:
Dus? Dat bedoel ik. Alsof je een slecht beeld over Nederlanders zou moeten krijgen omdat er een paar tussen zitten die 'de boel voor de rest verpesten'. Iedere Nederlander weet zo ongeveer wel dat dat te gek voor woorden is. Als het echter een groep betreft waar de persoon niet bij hoort, oordeelt men ineens een stuk gemakkelijker.quote:
dit doet inmiddels niemand meer, maar men wacht op een overheid die juist wél vele rotte appels gaat verwijderen uit een maatschappij die altijd prima en voortvarend geleefd heeft.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:54 schreef Yildiz het volgende:
Nou, ja, gek is het niet, het is vrij standaard, maar het is belachelijk om hele groepen te beoordelen en te veroordelen op daden van individuen. Dat enkele mensen dat makkelijker doen als het groepen zijn waar ze zelf niet toe behoren, maakt het eigenlijk nog maar belachelijker.
Je kon ook gewoon naar de Commissie Gelijke Behandeling stappen en je verhaal doen.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb moeten vechten als 'blankie', 'witte', 'kaaskop', 'heiden', 'autochtoon' voordat ik het hart van mijn afro-schoonfamilie won.
gewoon succesvol zijn en je meisje niet slaan. dan is ineens elke religie als sneeuw voor de zon verdwenen. geld en status is god, allah en krisna ineen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al , waar blijf jequote:Op zondag 25 januari 2009 22:46 schreef Meki het volgende:
bla bla bla ..
Is de propogandische telegraaf weer bezig
bla bla bla
Het aantal overlastgevende Marokkanen is gewoon vrij behoorlijk. Dat ziet zelfs de PvdA en Prem in. Als jij dat niet in wilt zien, dan ligt dat vooral aan jou.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus? Dat bedoel ik. Alsof je een slecht beeld over Nederlanders zou moeten krijgen omdat er een paar tussen zitten die 'de boel voor de rest verpesten'. Iedere Nederlander weet zo ongeveer wel dat dat te gek voor woorden is. Als het echter een groep betreft waar de persoon niet bij hoort, oordeelt men ineens een stuk gemakkelijker.
Nou, ja, gek is het niet, het is vrij standaard, maar het is belachelijk om hele groepen te beoordelen en te veroordelen op daden van individuen. Dat enkele mensen dat makkelijker doen als het groepen zijn waar ze zelf niet toe behoren, maakt het eigenlijk nog maar belachelijker.
Dit komt niet uit de Telegreef. Le-zen.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:46 schreef Meki het volgende:
bla bla bla ..
bla bla bla
Wat is 'propogandisch'?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:46 schreef Meki het volgende:
bla bla bla ..
bla bla bla
alsof tong nog maar iets te zeggen heeft... of hij moet het verdomd leuk brengen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:23 schreef sjimz het volgende:
Tong, pak die schavuiten toch eens aan!
Ik ben geen heldquote:
Jij hebt de wereld bestormd al ex hooliganquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet hij toch eens achter zijn PC vandaan komen.
Verzamel je vrienden en neem actiequote:
Al z'n 'vrienden' zitten op FOK!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Verzamel je vrienden en neem actie
Nu de situatie is veranderd kan er natuurlijk ook een andere houding ingenomen worden. We hebben natuurlijk niet 300 duizend schoonmakers nodig.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Men had vroeger niet al te slimme schoonmakers nodig, en het liefst hun hele familie, want dan bleven ze langer, en dat was goedkoper.
Een goed werkend werkvisum invoeren? Prima, maar niet met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nu de situatie is veranderd kan er natuurlijk ook een andere houding ingenomen worden.
Daar kan ik mij wel in vinden. Een puntensysteem bij voorkeur. Het is misschien ruim 25 jaar te laat, maar beter laat dan nooit. Ik snap sowieso niet waarom er nooit echt een punt achter gezet is, zelfs nadat de huwelijksmigratie van de oorspronkelijke groep was afgerond. En waarom ze het van het buitenland laten afhangen hoeveel en welke economische migranten er toegelaten worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een goed werkend werkvisum invoeren? Prima, maar niet met terugwerkende kracht.
Een significant deel van die lui hebben we sowieso helemaal niet meer nodig. Wat mij betreft met terugwerkende kracht iets met visa invoeren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nu de situatie is veranderd kan er natuurlijk ook een andere houding ingenomen worden. We hebben natuurlijk niet 300 duizend schoonmakers nodig.
Goed plan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een significant deel van die lui hebben we sowieso helemaal niet meer nodig. Wat mij betreft met terugwerkende kracht iets met visa invoeren.
Dan kan het deel wat het verpest voor de rest met de boot terug naar Marokko!
Gelukkig is "wel of niet (meer) nodig" geen criterium om Nederlander te mogen zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een significant deel van die lui hebben we sowieso helemaal niet meer nodig. Wat mij betreft met terugwerkende kracht iets met visa invoeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |