God zij geloofd! Wat een beproeving!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:45 schreef Gellius het volgende:
Gottegottegod, ik moet straks uit eten met collega's. En dat terwijl ik een goed mens ben. Waar heb ik het aan verdiend?
quote:
Ach nee, da's waar ook. Die vuile goelagbedevaarder vond de PvdA niet rood genoeg meer, toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:47 schreef Gellius het volgende:
Van Dam is natuurlijk al geruime tijd geen lid meer.
'Look for the silver lining,quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je zou me kunnen steunen JAM. Al was het maar voor al het geld dat ik de afgelopen jaren naar je overgemaakt heb om je baaierd aan verslavingen te financieren.
Wil je naakt voor me knielen, daar in het verre Leuven, terwijl ik dineer, JAM? Op het zeil van je keukentje, met de ramen open? Dat zou een hele steun zijn. Ik zal zelfs gedurende de gehele beproeving een milde, wetende glimlach op mijn gezicht kunnen houden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:49 schreef JAM het volgende:
[..]
'Look for the silver lining,
whenever clouds appear in the blue,
remember somewhere the sun is shining,
and so the right thing for you to do is make it shine for you!'
Gellius, je denkt toch niet dat ik zeil in mijn keuken heb liggen? Schei toch uit. Parket door de hele woning (ik erken, in de badkamer liggen tegels).quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:51 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wil je naakt voor me knielen, daar in het verre Leuven, terwijl ik dineer, JAM? Op het zeil van je keukentje, met de ramen open? Dat zou een hele steun zijn. Ik zal zelfs gedurende de gehele beproeving een milde, wetende glimlach op mijn gezicht kunnen houden.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef Frollo het volgende:
Iemand tips voor vrijwilligerswerk dat ik wél zou kunnen doen?
Bandjes kijken en er nog over schrijven ook?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk eerst komen met: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/arnhem-nijmegen
Handig, dank! 14.gifquote:en anders is er altijd nog:
http://www.vrijwilligersw(...)hich=vacature_zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |