Nu snap ik waarom ze zeggen dat je nooit aan de bovenkant mag epileren!quote:
Dat zijn pas eens wenkbrauwen, blote billen boogiequote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:29 schreef got.rice het volgende:
Wat een horror
Wat vindt men hier wel mooie wenkbrauwen?
quote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:46 schreef Morrigan het volgende:
Ik vraag me af of het bij haar geëpileerd is.
Wenkbrauwen lijken me vrij normaal, het hoofd is gewoon lelijkquote:
Unibrowns zijn hip geack.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
Mannen die hun unibrow bijplukken:
Mannen met luciferdun geëpileerde wenkbrauwen:
Waarom zou je? Die vinden het zelf mooi dusquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:13 schreef Deliah het volgende:
Ik heb echt medelijden met die mensen (met uitzondering van die mensen met niet geëpileerde wenkbrauwen).
Lourdes afgelopen vrijdag:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:17 schreef Niara het volgende:
[ afbeelding ]
Kindje van..
[ afbeelding ]
die snor ook......quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:17 schreef Niara het volgende:
[ afbeelding ]
Kindje van..
[ afbeelding ]
Wenkbrauwverf wil ook uitkomst bieden. Blijft tenminste 3 weken zitten.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef SHE het volgende:
Onzin! Wat Elf zegt; koop 1 keer een goede wenkbrauwpoeder ( loop ff naar de jongens van Mac in de bijenkorf ) , een kammetje en een wenkbrauw gel.
1 keer oefenen; kammen, opbrengen poeder met kwastje , fixeren met wenkbrauw gel > klaar.
Prachtige , natuurlijke brows.
Als je er handigheid in hebt is het een handeling die 2 minuutjes tijd kost. Peanuts!
Jaa ik heb ook altijd wenkbrauwverf, worden ze mooi donker vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wenkbrauwverf wil ook uitkomst bieden. Blijft tenminste 3 weken zitten.
Ben zelf niet zo fan van wenkbrauwgel omdat het kan schilferen ofzo. Kan je beter een schoon mascaraborsteltje onderspuiten met haarlak en het daarmee fixeren.
Hele verbetering.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lourdes afgelopen vrijdag:
[ afbeelding ]
Als ze haar wenkbrauwen fatsoenlijk epileert en die snor eraf scheert is ze best oke.quote:
ja wtf dat is echt een goor gedrochtquote:Op zondag 25 januari 2009 17:42 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
die eerste heeft nog een zuigzoen ook, zeker van een blinde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |