Ik moest dat meisje met die tekeningen als wenkbrauwen als lachen, maar hier proestte ik het even uit. Dat een jongen zoiets doet zeg.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:11 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ooit zo'n tjernobylbarbie bij me in een projectgroep gehad. Die had het lef mijn wenkbrauwen 'onverzorgd' te noemen![]()
Ik heb ongeveer zulke:
[ afbeelding ]
Nee, enorm onverzorgd inderdaadwenkbrauwen waar haartjes op zitten, getsie
Froukje Jansen heeft aanwezige wenkbrauwen.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:13 schreef SHE het volgende:
Ik vind dikke wenkbrauwen bij vrouwen mooiiiii
Ik heb zelf geen dikke, ik heb van famke jansen brows. Best jammer vind ik dat, ik had best van dikke willen hebben. Then again, dat moet ook wel bij je smoel passen natuurlijk.
Die van Brooke Shields waren ook zo mooi!
Froukje is dan ook geen Famkequote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Froukje Jansen heeft aanwezige wenkbrauwen.
[ afbeelding ]
Ja het moet bij je passen. Mijn gezicht zou je nou niet direct aanduiden met 'fijntjes' dus daar passen duidelijke wenkbrauwen bijquote:Op zondag 25 januari 2009 23:13 schreef SHE het volgende:
Ik vind dikke wenkbrauwen bij vrouwen mooiiiii
Ik heb zelf geen dikke, ik heb van famke jansen brows. Best jammer vind ik dat, ik had best van dikke willen hebben. Then again, dat moet ook wel bij je smoel passen natuurlijk.
Die van Brooke Shields waren ook zo mooi!
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja het moet bij je passen. Mijn gezicht zou je nou niet direct aanduiden met 'fijntjes' dus daar passen duidelijke wenkbrauwen bij![]()
Oh en ontopic, dit is een reclame om je wenkbrauwen te laten tattooeren:
[ afbeelding ]
Dus het hóórt er schijnbaar zo uit te zien
Als ik door chemo geen wenkbrauwen meer had zou ik denk ik wachten tot ze weer aangroeiden. Anders zit je straks met getattoode onder je echtequote:Op zondag 25 januari 2009 23:24 schreef SHE het volgende:
Maar ja, wat moet je dan als je door chemo/ziekte, teveel plukken je brows kwijt bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |