er zijn meer zalen en plaats voor 2200 mensenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef Duimelot het volgende:
quote]Op zondag 25 januari 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt maar op een gegeven moment is de zaal vol. Er mogen maar een bepaald aantal bezoekers in.
euh nee gewoon een stel singles die samen naar een singlesfeest gaan meer nietquote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef Ludootje het volgende:
Is het nou een officiële meet geworden?
Naar mijn weten niet... maar wie mee wil kan kaartjes kopenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef Ludootje het volgende:
Nee, maar het is toch een meeting/feest voor singles.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef Ludootje het volgende:
Erm er blijven er al 2 slapen en venco zou dan 3e worden als ze meegaat (daar zorg ik wel voor) dus je mag best meekomen... maar dan slaap je alleen buiten ben ik bangquote:Op zondag 25 januari 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh nee gewoon een stel singles die samen naar een singlesfeest gaan meer niet
en dat van om dan met zn allen naar knuff te gaan....
euh zullen we dat aan knuff over laten ipv ons daar uit te nodigen
Zet je venco niet onder al te veel drukquote:Op zondag 25 januari 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Erm er blijven er al 2 slapen en venco zou dan 3e worden als ze meegaat (daar zorg ik wel voor) dus je mag best meekomen... maar dan slaap je alleen buiten ben ik bang
Neen, maar ze gaat gewoon mee...quote:Op zondag 25 januari 2009 17:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zet je venco niet onder al te veel druk
Wie gaan er allemaal?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Erm er blijven er al 2 slapen en venco zou dan 3e worden als ze meegaat (daar zorg ik wel voor) dus je mag best meekomen... maar dan slaap je alleen buiten ben ik bang
Straks jaag je haar nog weg.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen, maar ze gaat gewoon mee...
Hij mag het uitleggen.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
Wat een rotstreek van je ex JB
Hoe moeten kindjes dat nou volgen zeg
Lieve sgat heb haar op me msn, daar ben ik iets serieuser dan hierquote:
Is hij jou niet gewoon een beetje aan het uittesten ? (tenkosten van de kinderen..) Maar zijn er niet gewoon regels voor ofzo !?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werk ook op woensdag ja en ik kan dan geen vrij nemen elke week omdat meneer het in zn bol heeft gekregen.
Ga maar eens kijken of ik hem de opvang kan laten betalen denk ik.
Oke, eigenlijk wil ik ook mee mag dat?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lieve sgat heb haar op me msn, daar ben ik iets serieuser dan hier
Ja je mag mee... je kan alleen niet bij mij crashen... huis is nu vol (klein huisje)quote:Op zondag 25 januari 2009 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, eigenlijk wil ik ook mee mag dat?
je krijgt als je officiele opvang kiest wel ook al een enorm bedrag via de belasting terrug het zal niet mega veel kosten, maar ja laat hem dat maar betalen!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werk ook op woensdag ja en ik kan dan geen vrij nemen elke week omdat meneer het in zn bol heeft gekregen.
Ga maar eens kijken of ik hem de opvang kan laten betalen denk ik.
ik schreef toch al dat als je mee wou dat leuk was!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, eigenlijk wil ik ook mee mag dat?
Dat is niet erg dan ga ik daarna wel weer naar huis toe.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja je mag mee... je kan alleen niet bij mij crashen... huis is nu vol (klein huisje)
Oke, niet gezien.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik schreef toch al dat als je mee wou dat leuk was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |