neen.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Dus iemand gezellig doodverwensen mag wel?
Johquote:Op zondag 25 januari 2009 22:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dit is een post die "in de geest van de wedstrijd" niet ge-edit is.
Wat een klets, sinds wanneer mag je niets meer citeren?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:12 schreef Prosac het volgende:
Dit is een post die "in de geest van de wedstrijd" niet ge-edit is.
Dat beoordelen ze per keerquote:Op zondag 25 januari 2009 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Dus iemand gezellig doodverwensen mag wel?
note the "quote:Op zondag 25 januari 2009 22:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat een klets, sinds wanneer mag je niets meer citeren?
Dat gaat over grappen, trollen e.d.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat lul je dan met sfeer van de discussie enzo joh
nee hoorquote:
over doodverwensingen heb ik in die post verder niks gezegd.quote:Veel ziektes worden wegge-edit en altijd genote. Getroll en zinloze plaatjes proberen we ook in te perken, maar dat beoordelen we aan de hand van eventuele -mogelijke- reactie.
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vraag me af wie dat was en wat hij/zij heeft gezegd.
Ik verwijs je naar de FB van klaagbaak. Ik kan alleen modden op het VBL forum.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Doodverwensing door Adidah
kanker ajax
Iemand?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nu breekt mijn klomp!
Waarom is die post verwijderd? Is een rondje rijden met een rolstoel tegenwoordig ook al een doodverwensing?
naar mijn mening verwijderd omdat de post nergens op sloeg. Onheus bejegenen. Op de man's handicap spelen. Dat jij vindt dat Denthemen zich niet met de discussie hoeft te bemoeien, moet je niet zo uiten. Klaar.quote:
In mijn ogen was het kwetsend, je hoort iemand niet belachelijk te maken om een handicapquote:
Denthemen hoeft zich toch ook niet te mengen in een discussie tussen mij en de mods?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
naar mijn mening verwijderd omdat de post nergens op sloeg. Onheus bejegenen. Op de man's handicap spelen. Dat jij vindt dat Denthemen zich niet met de discussie hoeft te bemoeien, moet je niet zo uiten. Klaar.
Maar dat geeft jou nog niet het recht hem op die manier te benaderen.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Denthemen hoeft zich toch ook niet te mengen in een discussie tussen mij en de mods?
Als jij dat wil, gewijzigd in usernamequote:Op zondag 25 januari 2009 22:34 schreef denthemen het volgende:
[FAQ & FB] #86: Nog steeds geen SC topic
Graag mijn achternaam verwijderen, persoonlijke gegevens hoeven hier niet te staan..
Ik ben zo vaak door Denthemen op een manier benaderd die mij niet aan stondquote:Op zondag 25 januari 2009 22:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar dat geeft jou nog niet het recht hem op die manier te benaderen.
En jouw quote héquote:Op zondag 25 januari 2009 22:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als jij dat wil, gewijzigd in username
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |