Er worden hier vaak genoeg mensen op een manier benaderd die mij niet aan staat, maar die we niet editten. Zoals ik zeg, dat zijn dingen die we per keer bekijken. Als iemand normaal in een topic reageert, maar direct "tyf lekker op naar je eigen topic" naar zijn hoofd geslingerd krijgt, edit ik dat bijvoorbeeld, als diegene aan het trollen is, niet. Tenzij de hele zooi weer uit de hand loopt.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak door Denthemen op een manier benaderd die mij niet aan stond
Oke 2 maten dus.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Er worden hier vaak genoeg mensen op een manier benaderd die mij niet aan staat, maar die we niet editten. Zoals ik zeg, dat zijn dingen die we per keer bekijken. Als iemand normaal in een topic reageert, maar direct "tyf lekker op naar je eigen topic" naar zijn hoofd geslingerd krijgt, edit ik dat bijvoorbeeld, als diegene aan het trollen is, niet. Tenzij de hele zooi weer uit de hand loopt.
Kom op, wanneer spreek ik jou aan met iets wat zeer kwetsend kan overkomen? Ik noem je zelfs nooit kakkerlak of zo. Het is gewoon een teken van zwakte dat je het op mijn handicap gooit..quote:
Als je het niet wilt begrijpen, dan ga ik het ook niet meer proberen.quote:
Hij is nog niet ontslagen bij Argentinie toch?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:25 schreef dndiek het volgende:
Wanneer krijgt DAM eigenlijk weer een kans?
Moet je bij de FA's zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:25 schreef dndiek het volgende:
Wanneer krijgt DAM eigenlijk weer een kans?
Zeg het eens.....quote:
Wat mij betreft niet, heb er geen zin in. Heb een tijdje pm-contact gehad met hem, maar als ik dan uitgescholden word als ik even een weekje niet online ben en dus niet reageer, dan houd het op hoorquote:
Wie is er dan ook een hele week niet onlinequote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, heb er geen zin in. Heb een tijdje pm-contact gehad met hem, maar als ik dan uitgescholden word als ik even een weekje niet online ben en dus niet reageer, dan houd het op hoor.
Schande ja. Er kwam al allemaal gezeik achter de schermen, is nog niet 1, 2, 3 opgelostquote:Op maandag 26 januari 2009 15:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wie is er dan ook een hele week niet online?
Oei oei oei.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Schande ja. Er kwam al allemaal gezeik achter de schermen, is nog niet 1, 2, 3 opgelost.
Loopt m'n DAM fantopic nog?quote:
quote:
Ja, apart topic is niet nodig. Ik merge het wel met het centrale topic.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:56 schreef TerroRobbie het volgende:
AH actie: Eredivisie Live 2 maanden voor 2 euro.
Kan toch gewoon in het Eredivisie live topic? Als AH / Eredivisie reclame wil maken kopen ze maar een banner op fok!.
Ik word een beetje moe van al die offtopic posts hier in Feedback.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef Breach het volgende:
Waarom mag mijn als 'grap' verhulde tvp niet?
Ik plaats altijd een tvp op de eerste pagina. Dat mag altijdquote:Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die offtopic posts hier in Feedback.
TVP's in een SC topic, dat is pas irritant.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
TVP's zijn irritant en nietstoevoegend dus die gaan dan gewoon weg.
Verkapte TVP's ook, en die laten jullie staanquote:Op maandag 26 januari 2009 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaar dat hij meteen weer aan het bitchen is. Maar een goede keus. En dat kun je zien als FB.quote:
Dan kun je dagelijks de eerste hele pagina van het Ajax topic weghalenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Regelmatig doen we dat ook, maar lukt niet altijd (topics gaan hard).quote:Op maandag 26 januari 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan kun je dagelijks de eerste hele pagina van het Ajax topic weghalen
Je hebt er toch geen last van dat ze geopend worden? Wil je ze lezen, klik je. Wil je ze niet lezen, klik je niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Echt belachelijk trouwens dat die sfeerverslag topics voor elk verslag een nieuw topic krijgen enkel omdat het een crewinitiatief is. Terwijl de topics nauwelijks respons opleveren. Ja wellicht onder wat blauwen
En onderstaand topic voegt al helemaal niks toe aan de lopende topics:
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Gooi dat dan dicht en maak het sticky ofzo, dan zou het nog ergens op slaan.
Dicht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuwe soap bij FC Utrecht
Kan ook gelijk dicht.
Verkapte tvp's zijn nog vele malen irritanter.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daarom letten we daar nu ook weer op.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Verkapte tvp's zijn nog vele malen irritanter.
Klopt ook wel, maar het ligt ook nog wel een beetje aan de context en manier waarop, maar het is nog altijd meer moeite dan maar drie letters van je toetsenbord weten in te drukken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Verkapte tvp's zijn nog vele malen irritanter.
Pffff, moet ik ook nog mijn best gaan doen om het niet op een verkapte tvp te laten lijken..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daarom letten we daar nu ook weer op.
Opzich snap ik het wel hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maar het ligt ook nog wel een beetje aan de context en manier waarop, maar het is nog altijd meer moeite dan maar drie letters van je toetsenbord weten in te drukken.
Dicht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:20 schreef sjimz het volgende:
Stadions #13: Met een nationaal stadion
Dubbel.
Bedank hier RayMania en wees blij en verheugdquote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef sjimz het volgende:
Verwelkom hier RayMania!
Wat een kut tong80 topic zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |