Kijk, die eerste regel voegt nog wat toe, dat kan een normale discussie worden. Maar die tweede zin, waar slaat dat op? Ik geloof niet dat iemand hier op dit moment oprecht vindt dat Ajax pertinent de beste is..quote:Op zondag 25 januari 2009 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor wedstrijd jij hebt gezien, maar Groningen heeft gewoon terecht gewonnen hoor.
En besides, Ajax is echt niet "de beste van Nederland"
Waarin dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Nee, we zijn de beste van de wereld!
Frustratie is een groot woord, Ajax speelde slecht. Het had wel een beetje zien aankomen maar goed achteraf is het altijd makkelijk lullen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Moet je ook niet zeuren als mensen hier komen.
Je frustratie druipt van je posts af.
Over het doelpunt dat Groningen wel maakte, en Ajax naliet.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
-gezeur-
Dus waar heb je het in godsnaam over?
-meer gezeur-
Dan wil ik wel eens weten welke wedstrijd jij hebt gezien, ajax begon veel sterker, miste kansen, toen kwam er een korte periode voor groningen tot de rust, waarin ze scoorde, toen de tweede helft weer voor Ajax met hier en daar een counter.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor wedstrijd jij hebt gezien, maar Groningen heeft gewoon terecht gewonnen hoor.
En besides, Ajax is echt niet "de beste van Nederland"
Mensen in het stadion zullen het wel gezien hebben denk ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:01 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb wegereef trouwens helemaal geen rood zien uitdelen.. Ik heb hem niet zien slingeren met een rode kaart op "televisie" beelden.. Alleen dat MvB rood kreeg
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mensen in het stadion zullen het wel gezien hebben denk ik.
Serieus, wat is je fucking punt?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:03 schreef DirkZz het volgende:
Was vast de scheidsrechter weer he? Of regende het? of was het 't veld? Of zongen de grunningers te hard? of of of of
En dus is het een verdiende overwinning ja. Wat een simpele redenatie zeg.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over het doelpunt dat Groningen wel maakte, en Ajax naliet.
DAAR heb ik het over
Vertonghe gooit het iig op de scheidsrechterquote:Op zondag 25 januari 2009 17:03 schreef DirkZz het volgende:
Was vast de scheidsrechter weer he? Of regende het? of was het 't veld? Of zongen de grunningers te hard? of of of of
Heb je gekeken?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:03 schreef DirkZz het volgende:
Het stadion ging niet in de fik..quote:Op zondag 25 januari 2009 17:03 schreef DirkZz het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:03 schreef DirkZz het volgende:
Zit die 0 - 2 je nog zo in de wegquote:Op zondag 25 januari 2009 17:03 schreef DirkZz het volgende:
Inderdaad. En buiten dat incident met Vertonghen en van Basten was hij verschrikkelijk slecht. Groningen mocht maar blijven schoppen op de enkels van Ajacieden zonder een gele kaart te krijgen. Maar ik vind het zwak om dit verlies volledig op de scheidsrechters rekening te zetten. Ajax voetbalde de eerste helft verschrikkelijk slecht. Vooral Vertonghen was een ramp. Zo goed als ik hem eerder dit seizoen heb gezien zo slecht was hij vandaag. Stekelenburg vond ik ook slecht meevoetballen, hij haalde constant het tempo uit het spel met z'n lange gewacht. Maar ondanks dat hadden wij gezien de tweede helft recht op minimaal een gelijkspel. We hebben alleen de pech dat het niet lukt.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef Houniet het volgende:
Wegereef, ongelofelijk en niemand die het ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |