En straks zeker zeiken in Feedback, omdat mensen hier trollen? Lok het dan ook niet uit.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied, ik ben arrogant en ik ben er trots op. En het is gewoon mooi om te zien hoeveel kneusjes nu het topic weten te vinden
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied, ik ben arrogant en ik ben er trots op. En het is gewoon mooi om te zien hoeveel kneusjes nu het topic weten te vinden
Blijf lekker joh.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Typisch die TT.
Ik ben alweer weg Cyberia.
Tuurlijk. In de Arena en tegen een andere club. AZ heeft immers van ADO verloren en tegen Vitesse gelijk gespeeldquote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef Rossoneri het volgende:
Die TT idd
Denken jullie nou echt nog dat az 2 westrijden gaat verliezen? En dan nog als dat gebeurd wint Ajax echt niet alles.
10-04-2009 NAC Breda - AZ 20:45 uurquote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef Rossoneri het volgende:
Die TT idd
Denken jullie nou echt nog dat az 2 westrijden gaat verliezen? En dan nog als dat gebeurd wint Ajax echt niet alles.
Ajax raakt altijd in paniek als ze achter staan en er zijn nog maar 20 minuten te spelen terwijl als ze proberen rustig door te voetballen er echt nog wel kansen komen. Zie de kopbal van Sno en het schot van Sarpong.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef RayMania het volgende:
Leuk hoor, 'vechtvoetbal'.
Willem II uit; Sno rood.
Heerenveen uit; Van der Wiel rood.
NEC uit; Cvitanich rood.
Groningen uit; Vertonghen rood.
Tja, Grunn uit kun je verliezen. Aan de andere kant had het zomaar 1-1 kunnen worden, of zelfs een overwinning. Niet meteen depressief worden menschen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ben nog te chagrijnig om hierom te kunnen lachen.
Ik zag Wegereef geen 2e gele kaart trekken anders (het werd ook niet in beeld gebracht) Hij stond verdomme nog in het veld.quote:
Ik dacht eerst dat Schilder 2x achterelkaar geel kreeg.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zag Wegereef geen 2e gele kaart trekken anders (het werd ook niet in beeld gebracht) Hij stond verdomme nog in het veld.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef sven2345 het volgende:
Alle Ajacieden werden weer iets te arrogant en kregen een iets te grote mond. NU zijn ze weer wat stiller hoop ik
Nee hoor, ik kom niet voor trollen. Het is toch om je kapot te lachen dat iemand van feyenoord of psv hier komt om te lachen?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
En straks zeker zeiken in Feedback, omdat mensen hier trollen? Lok het dan ook niet uit.
Klopt, Ajax onder directe druk is nooit goed.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ajax raakt altijd in paniek als ze achter staan en er zijn nog maar 20 minuten te spelen terwijl als ze proberen rustig door te voetballen er echt nog wel kansen komen. Zie de kopbal van Sno en het schot van Sarpong.
Die van Sno sloeg nergens op.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef RayMania het volgende:
Leuk hoor, 'vechtvoetbal'.
Willem II uit; Sno rood.
Heerenveen uit; Van der Wiel rood.
NEC uit; Cvitanich rood.
Groningen uit; Vertonghen rood.
Ik volg het gewoon niet meer hoor...quote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Schilder 2x achterelkaar geel kreeg.
De beelden waren ook te idioot voor woorden, van Basten liep het veld in en de regie zat alweer te soppen en dacht fuck it we filmen van Basten want dat is interessanter dan wat er in het veld gebeurd. Vervolgens zag je dat van Basten rood had gekregen en Vertonghen zag je niet uit het veld lopen maar ook niet dat hij een kaart had gekregen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zag Wegereef geen 2e gele kaart trekken anders (het werd ook niet in beeld gebracht) Hij stond verdomme nog in het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |