Hoeveel wed je?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
No way dat az in de arena punten haalt tegen Ajax
AZ wint zonder zich in te zetten en ajax verliest terwijl ze er vol voor gaan, dus ik zie het somber in voor jouquote:Op maandag 26 januari 2009 00:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je moederquote:
Ik verwacht van wel. Ajax speelt lang niet zo goed als AZ.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wat jij verwacht kan me dus echt geen kanker schelenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel. Ajax speelt lang niet zo goed als AZ.
heb je wel pics ervan?quote:
Alsof ze de laatste wedstrijden zo sprankelend spelen, tegen de Graafschap hadden ze over de hele wedstrijd gezien maar iets van 30% balbezitquote:Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als AZ zo doorgaat met winnen, gaan ze in de ArenA ook punten pakken.
OKquote:Op maandag 26 januari 2009 00:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof ze de laatste wedstrijden zo sprankelend spelen, tegen de Graafschap hadden ze over de hele wedstrijd gezien maar iets van 30% balbezit
Als de graafschap niet zo pauper was waren ze gewoon afgeslacht
Zonder goed voetbal heeft Az eigenlijk ook maar een matig team
Bovendien krijgen ze nog een zwaar programma de komende weken en wanneer de druk te hoog wordt gaan ze weer choken
Let op mijn woorden, Ajax wordt gewoon kampioen
Maar natuurlijk niet zonder eerst de lijdensweg vergroten door nacompetitie te spelenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:59 schreef J.Herrer het volgende:
Nu ik toch de nostradamus uithang, vertel ik er ook maar meteen bij dat feyenoord degradeert
Die mag je wel even lenen van mij hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 00:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan wil ik jouw vader.![]()
Even serieus: zover wil ik niet eens gaan.
Nopequote:
Hehe frustiequote:Op maandag 26 januari 2009 00:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wat jij verwacht kan me dus echt geen kanker schelen
Niks frustie, ik reageer op andere users ook gewoon normaal maar jij bent gewoon een kankerusertjequote:
Ik zie het al voor me, Excelsior tegen feyenoord voor een plek in de eredivisiequote:Op maandag 26 januari 2009 01:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maar natuurlijk niet zonder eerst de lijdensweg vergroten door nacompetitie te spelen![]()
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, Excelsior tegen feyenoord voor een plek in de eredivisie
eerste wedstrijd 0-0, return in de kuip 0-0 en dan diep in de blessuretijd de 0-1![]()
Basisopstelling was niet veel op aan te merken. Als je je spits mist en een hoop middenvelders moet je gaan schuiven. Siem de Jong voorin was een gok. En met de wissels maakte hij Ajax sterker (niet sterk genoeg helaas). Van Basten doet zijn werk goed en als hij het team eenmaal het veld in heeft gestuurd kan hij nog maar minimaal bijstellen. En op de instelling hamert hij voortdurend.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:20 schreef jimmyrodgers het volgende:
Klasse jongens, worden we weer geen kampioen. En van Basten goede opstellingen en wissels
Waarom heb jij het in godsnaam over die kakkerlakken? We staan zes godvergeten kankerpunten achter en jij hebt het over 010..quote:Op maandag 26 januari 2009 01:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel een mooi scenario ja![]()
Trouwens ik hoor die lui nog zeggen: "Jaa in ons jubileumjaar worden we kampioen"![]()
![]()
We zien et
http://fotoboek.fok.nl/user/149527quote:Op maandag 26 januari 2009 09:51 schreef jimmyrodgers het volgende:
Vandaag ga ik een willekeurige Groninger kapot beuken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |