Wacht maarquote:
-3 originaliteitquote:
Terechte gele kaart. Lullig, maar regels zijn regels.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Trouwens
WTF
Die 2e gele kaart van vertonghen
Nou als we het dus over arbitrale beslissingen hebben die ajax benadelen, dan zou het zonde zijn als ik dit typische voorbeeld van vandaag niet nog even zou aanhalen![]()
Ach man, als hij daarvoor geel moet krijgen kan je elke wedstrijd wel 6x rood gaan uitdelenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Terechte gele kaart. Lullig, maar regels zijn regels.
Dan moet ons arbitraire korps eens consequent worden inderdaad, maar dan zijn er behoorlijk wat wedstrijden die wegens gebrek aan spelers gestaakt moeten worden.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach man, als hij daarvoor geel moet krijgen kan je elke wedstrijd wel 6x rood gaan uitdelen![]()
In ieder geval zag ik verbetering ten opzichte van het vorige weekeinde, maar ik ben inderdaad niet overtuigd dat het arbitrale korps verbetering inzet.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan moet ons arbitraire korps eens consequent worden inderdaad, maar dan zijn er behoorlijk wat wedstrijden die wegens gebrek aan spelers gestaakt moeten worden.
Desalniettemin een terechte 2e geel, de vermakelijke -wegtikkende- minuten in het stadion (mede dankzij van Basten) maakten het kersje op de taart.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
FOK! begint net de NOS te worden. Overal moet het over die stink-Ajax gaan.
Ajax voor, Ajax tijdens, Ajax na de wedstrijden. Kan er geen postquotum komen voor dit soort topics?
²
beter lezen dat heb ik nooit gezegdquote:Op maandag 26 januari 2009 00:04 schreef JoaC het volgende:
Zeggen dat dit verlies door scheids kwam :' )
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ha, doodsverwensingen. Dat is dus een ban kankerlijer.
Sorry, had verwacht dat je ajaxfan wasquote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Sorry ik weet niks anders te zeggen![]()
[..]
beter lezen dat heb ik nooit gezegd
Maar dat zegt nu elke trainer. Het is om te huilen als je die fluiters aan het werk ziet.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:04 schreef JoaC het volgende:
Zeggen dat dit verlies door scheids kwam :' )
Ben ik ook, alleen daarom zeg ik niet dat dit perse de schuld van de scheids was.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:26 schreef JoaC het volgende:
[..]
Sorry, had verwacht dat je ajaxfan was
Uilenberg mag vertrekken inderdaad, maar zeker niet alle wedstrijden worden slecht gefloten.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat zegt nu elke trainer. Het is om te huilen als je die fluiters aan het werk ziet.
Jaap Uilenberg moet zijn conclusies trekken en per direct opstappen, wat een faalhaas is het toch ook met het in bescherming nemen van zijn flierefluiters.
indd Uilenbergquote:Op maandag 26 januari 2009 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat zegt nu elke trainer. Het is om te huilen als je die fluiters aan het werk ziet.
Jaap Uilenberg moet zijn conclusies trekken en per direct opstappen, wat een faalhaas is het toch ook met het in bescherming nemen van zijn flierefluiters.
Nee dat is feyenoord die eens in de 20 jaar kampioen wordtquote:
Ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
indd Uilenberg![]()
Mario van den Ende moet zijn positie overnemen
Als AZ zo doorgaat met winnen, gaan ze in de ArenA ook punten pakken.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee dat is feyenoord die eens in de 20 jaar kampioen wordt![]()
En TSsnij dan meteen je polsen door ofzo, huillie
Er zijn nog 14 wedstrijden ofzo te gaan en AZ hoeft nog maar 1 wedstrijd te verliezen (die in de Arena verliezen ze sowieso wel) en het komt goed
No way dat az in de arena punten haalt tegen Ajaxquote:Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als AZ zo doorgaat met winnen, gaan ze in de ArenA ook punten pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |