Een voetbalkenner.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Verliezen van FC Groningen. Dat is net zoiets als verliezen met knikkeren als je zelf 30 bent en je buurjongetje 4
Waarom, daar had het van Ajax's kant niets mee te makenquote:
Maar hier hoort de TT zeker niet thuis.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, daar had het van Ajax's kant niets mee te maken.
het is 2009, ik ben zelf oud genoeg om me hier druk om te kunnen blijven maken, maar dat gaat echt niets helpen. Kanker is "gewoon" geaccepteerd tegenwoordig blijkbaar, net zoals ik 20 jaar geleden dingen riep die toen niet konden en nu echt voor kleuters zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar hier hoort de TT zeker niet thuis.
* Hou het taalgebruik zo beschaafd mogelijk, zeker in de topictitels.
Bron
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is 2009, ik ben zelf oud genoeg om me hier druk om te kunnen blijven maken, maar dat gaat echt niets helpen. Kanker is "gewoon" geaccepteerd tegenwoordig blijkbaar, net zoals ik 20 jaar geleden dingen riep die toen niet konden en nu echt voor kleuters zijn.
Welkom in de echte wereld, je hoeft het niet leuk te vinden, maar je doet er niets aan.
het is niet anders. Ik zit nog wel eens in het OV (jaja, kom maar) en daar is "kijk die meisje, ze is kankerlekker" een compliment. Waarom zouden we tot in den treure proberen om dat op FOK! te censureren?quote:
Nou, kanker dan maar opquote:Op zondag 25 januari 2009 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is niet anders. Ik zit nog wel eens in het OV (jaja, kom maar) en daar is "kijk die meisje, ze is kankerlekker" een compliment. Waarom zouden we tot in den treure proberen om dat op FOK! te censureren?
kanker is ook maar een woord. mocht er ook een medicijn tegenkomen dan roepen we over 10 jaar wel iets anders dodelijks om te shockeren.
Ha, doodsverwensingen. Dat is dus een ban kankerlijer.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:04 schreef GuyFawkes het volgende:
TS is zo'n nepfan die scheldt als zijn team 1 wedstrijd verliest. GadverdammeWaar waren de complimenten toen Ajax wel won?
Ga dood.
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ha, doodsverwensingen. Dat is dus een ban kankerlijer.
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Joodeuuh worden toch wel kampioen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |