Ja en als sinterklaas een vrouw was had ik em geneuktquote:Op zondag 25 januari 2009 17:08 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Als je het moet hebben van één actie van een scheidsrechterHad je twee keer gescoord, was er helemaal niks meer aan de hand geweest.
Ajax - PSV 4-1quote:Op zondag 25 januari 2009 17:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Laar Ajax eerst maar eens aantonen dat ze wel kunnen winnen
Ach gutquote:
Ja, door arbitrage staan jullie zes punten achter op AZquote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
het gaat erom of wij door de scheids punten hebben verloren
weheheh, gefrustreerd omdat ze verloren hebben.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach gut
Weet je niks meer et zeggen![]()
Kankernerdje
Nee Marco is geen mongool? Gezien het team en investeringen zou Ajax zeker 1ste moeten staan.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
en jullie staan 5de en jullie trainer is een kanker mongool.
Jij mag marco's uitwerpselen en kots niet eens opruimen.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Nee Marco is geen mongool? Gezien het team en investeringen zou Ajax zeker 1ste moeten staan.
Over deze wedstrijd kan ik nog niks zeggen, maar er zijn genoeg wedstrijden waardoor Ajax punten heeft verloren en zelfs een kampioenschap ( Tegen Az toen de zeeuw de steek doordemidden schoptequote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, door arbitrage staan jullie zes punten achter op AZ
Neuh, er zijn meer belangrijke dingen in het leven dan voetbalquote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weheheh, gefrustreerd omdat ze verloren hebben.
Marco is een heldquote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Nee Marco is geen mongool? Gezien het team en investeringen zou Ajax zeker 1ste moeten staan.
Even voorop, ik heb niks tegen Ajax hoor, mooie club enzo, als het Feyenoord was, had ik net zo gereageerd. Ik vind het alleen grappig hoe jullie terug reageren.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Neuh, er zijn meer belangrijke dingen in het leven dan voetbal
Waar ik wel gefrustreerd van kan worden zijn mensen die anti ajax zijn alleen omdat et ajax is![]()
Ik hoor Van Gaal hetzelfde zeggen als ie verliest dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Over deze wedstrijd kan ik nog niks zeggen, maar er zijn genoeg wedstrijden waardoor Ajax punten heeft verloren en zelfs een kampioenschap
hahaquote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja en als sinterklaas een vrouw was had ik em geneukt
wtf gast et gaat er toch niet om ze 2 x meer scoren ofniet
het gaat erom of wij door de scheids punten hebben verloren
nou daar is het antwoord dus ja op
DUS IS ET ONTERECHT
Waarom zou een tukker een hekel aan Ajax hebben? Omdat ze Wielaert hebben gekocht?quote:
Wat zal jij je dan kut gevoeld hebben vorig jaar toen jouw clubbie met 2-1 daar ten onder gingquote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Verliezen van FC Groningen. Dat is net zoiets als verliezen met knikkeren als je zelf 30 bent en je buurjongetje 4
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Ajax - PSV 4-1
NEC- Ajax 2-4
Twente - Ajax 1-2
Ik denk ik laat de andere uitslagen maar weg en neem alleen een greepje uit de overwinningen op goeie tegenstanders. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |