Empire of the sun. wat een plaatquote:Op zondag 25 januari 2009 16:16 schreef Seam het volgende:
Van wie was dit nummer nou ?
Ow dat is die band met die fout hoesquote:
Helaas wel jaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:20 schreef Noortje. het volgende:
Heb ik Empire Of The Sun nou óók al gemist?
Vrees van wel, Noortje..quote:Op zondag 25 januari 2009 16:20 schreef Noortje. het volgende:
Heb ik Empire Of The Sun nou óók al gemist?
Ik zet 3FM nu ook weer aan en radio 1 kan uit.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:23 schreef Noortje. het volgende:
Dankje! * Noortje zet de radio weer aan![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef DaMook het volgende:
Hmmm in itunes gekochte muziek werkt niet in sam. Gelukkig ook nog wat muziek die niet van itunes a komt. Deze week maar zoeken naar een progje om de muziek om te zetten in mp3.
Zo en nu ben ik even weg, al was ik dat min of meer al
.
.
Ik dacht al die stem komt me zo bekend voorquote:
Die is ineens op de up-tempo toer geslagen, maar ik vind er eigenlijk geen bal aanquote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef Seam het volgende:
Ik dacht al die stem komt me zo bekend voor
Weer zo'n typisch cliche Kelly nummer he
Ik ook nietquote:Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is ineens op de up-tempo toer geslagen, maar ik vind er eigenlijk geen bal aan.
lekker nummer hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind dit nummer van Duffy geweldig, maar er mist toch nét iets aan.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:47 schreef Seam het volgende:
Ik ga nog ff last.fm aanzetten
Ik kom wel snel weer terug aangezien ik nu internet op mijn kamer
Oh nice, ik zal eens kijkenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pics van paar dagen Schotland en wandeling naar top van de Ben Nevis in 2005 staan ook online. Dus.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:47 schreef Seam het volgende:
Ik ga nog ff last.fm aanzetten
Ik kom wel snel weer terug aangezien ik nu internet op mijn kamer
Vette clip ookquote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet de beste van betreffende dame, maar wel leuk.
Whehhequote:Op zondag 25 januari 2009 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, GELUKKIG NIEUWJAAR!
Che chequote:Op zondag 25 januari 2009 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, GELUKKIG NIEUWJAAR!
Kun je mijn fiets ook ff doen? Die is wel al wat ouder. Nog van m'n opa geweest. Die is in 1988 overleden.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemiddag!
Mn fiets is weer schoon! Mèn, wat waren die tandwielen vies! Komt ook door die verrekte sneeuw!
Iets met "muts!", maar dan de mannelijke versie!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan nu pas erachter komen dat ik gisteren bij de Bijenkorf afrekende bij iemand die ik al een tijd 'ken'. Online dan; had haar nog nooit in 't echt gezien. Meende al iets bekends te zien maarja, dan vraag ik gewoon weer niks
.
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemiddag!
Mn fiets is weer schoon! Mèn, wat waren die tandwielen vies! Komt ook door die verrekte sneeuw!
Ow cool! Oude fietsen zijn hip!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je mijn fiets ook ff doen? Die is wel al wat ouder. Nog van m'n opa geweest. Die is in 1988 overleden.
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Iets met "muts!", maar dan de mannelijke versie!
He, damnquote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow cool! Oude fietsen zijn hip!
Maar nee, sorry, tis niet mn hobby...
Ik las al iets over dat t niet gezellig was...quote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef muisje-eliza het volgende:
zow weer thuis..
Janne kwas naar Dees, dat kin werd 1..mn ouders wouden er graag heen en vonden het fijn als ik ook mee ging *zicht* ben blij dat ik weer thuis ben
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ja, zoiets
. Is ook nog geen lelijke dame. Zal daar wel door komen dan
.
Luuk heet ie..Maarjah, tis vast gezellig hoor, maar tis mn volk niet dus nee ik vond er geen klap aanquote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik las al iets over dat t niet gezellig was...
Was t gewoon niet gezellig? Of raar ivm het kind...? (ben dus echt zn naam alweer kwijt..)
Hihi, da's jammer dan... Weet je dat voor de volgende verjaardagenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Luuk heet ie..Maarjah, tis vast gezellig hoor, maar tis mn volk niet dus nee ik vond er geen klap aan
Ja!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:23 schreef Piles het volgende:
Zijn de zondagen bij jullie ook altijd zo kort?
Mogge middag bijna goedenavond
Half 12quote:Op zondag 25 januari 2009 17:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja!
Maar komt mss omdat ik vanmorgen om half 12 mn bed pas uit rolde....
Heb mezelf wel nuttig gemaakt vandaag!
Mogguhquote:Op zondag 25 januari 2009 17:23 schreef Piles het volgende:
Zijn de zondagen bij jullie ook altijd zo kort?
Mogge middag bijna goedenavond
Geen idee, want ik wist op dat moment niet dat ik haar al 'kende'quote:
Je kan ook overdrijvenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om half 12 was ik alweer bijna terug van 't hardlopen.
Ja, helaas welquote:
Umojaquote:Op zondag 25 januari 2009 17:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Blöf!
Ik vind die wereldcd van hun dus echt geweldig he!
Ik vind vooral het album Omarm gaafquote:Op zondag 25 januari 2009 17:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Blöf!
Ik vind die wereldcd van hun dus echt geweldig he!
Sportief!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Om half 12 was ik alweer bijna terug van 't hardlopen.
Oh mèn!quote:
Lees ik nou alleen maar positieve dingenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind vooral het album Omarm gaaf. De mooiste verliezers
.
En wat meezingers van 'vroeger'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |