Ga ik zo ff kijkenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij staat al een week van te voren op de site van BNN
ff kijkenquote:
Thanksquote:Op zondag 25 januari 2009 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij staat al een week van te voren op de site van BNN
Hier stopte ik met lezen...quote:De ROC-studenten Joshua (17) en Yvet (18)
Damn hippieeeeeesquote:Martijn heeft het Amnesty-teken op zijn pols getatoeëerd. Ze zijn bijzonder maatschappelijk bewogen en eten dan ook vegetarisch. Maar ze bellen net zo goed defensie als er om twaalf uur ’s middags een vliegtuig van de luchtmacht overvliegt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ernstig was dat
Blikje tonijn staan te lezen of er iets met de dolfijntjes was ofzo![]()
als het veganisten zijn.. wat doen ze dan met een blikje tonijn.. voor de kat? Want een baby mag je pas na 5 maanden enigszins voedsel geven.. en zeker geen visquote:Op zondag 25 januari 2009 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ernstig was dat
Blikje tonijn staan te lezen of er iets met de dolfijntjes was ofzo![]()
Dat is 'm, en als het goed is helemaal ja. Denk ik. Heb m daar ook niet gekekenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:26 schreef Bravebart het volgende:
Is dit gewoon aflevering 1?
-edit- Ja duh, maar ook in zn geheel?
Tof, ga ik zo eens kijkenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is 'm, en als het goed is helemaal ja. Denk ik. Heb m daar ook niet gekeken
OH MY GOD!!!quote:De ROC-studenten Joshua (17) en Yvet (18) komen uit Hengelo. Voor hen is Baby Te Huur één geweldig groot avontuur in de grote stad. Vóór hun deelname aan Baby Te Huur wisten ze het verschil niet tussen een metro en een tram.
Nou dat is ook best lastigquote:
Ja, dat is dan wel dubieus.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou dat is ook best lastigMetro's die opeens 5 haltes boven de grond rijden enzo
quote:- Misschien hebben ze wel een homostelletje ofso uitgekozen
Hey dat is wel gruwelijk hoor, dat lijkt me wel cool
- Ik heb niks tegen ze
Nee, als je maar niet op ze valt.
- Als ze maar niet op mij vallen
Jaquote:
En de trein onder de grond dan? Ik snap het nog steeds nietquote:Op zondag 25 januari 2009 23:35 schreef Bravebart het volgende:
JaMaar het feit dat metro onder de grond is en tram erboven mag toch wel duidelijk zijn
hij is homo, en dat weet ie. Vandaar de angstquote:
Terwijl de tram in Den Haag juist onder de grond gaatquote:Op zondag 25 januari 2009 23:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaMaar het feit dat metro onder de grond is en tram erboven mag toch wel duidelijk zijn
Jaquote:Op zondag 25 januari 2009 23:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Terwijl de tram in Den Haag juist onder de grond gaat
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:37 schreef Piles het volgende:
[..]
En de trein onder de grond dan? Ik snap het nog steeds niet![]()
Huhquote:[..]
hij is homo, en dat weet ie. Vandaar de angst
quote:
quote:
Ja, nou ben ik het weer kwijtquote:Op zondag 25 januari 2009 23:37 schreef PieterBas het volgende:
Terwijl de tram in Den Haag juist onder de grond gaat
Theorie van mijquote:HuhIs die gast homo?
![]()
quote:
In Den Haag gaat de tram (de berucht tramtunnel) een aantal haltes onder de grond.. om te zorgen dat het winkelend publiek niet constant overreden wordt door tram 2 en 6 en Randstadrail 3 en 4quote:
Weer hard aan het werk?quote:
Goed dat je het nog ff uitlegtquote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef PieterBas het volgende:
In Den Haag gaat de tram (de berucht tramtunnel) een aantal haltes onder de grond.. om te zorgen dat het winkelend publiek niet constant overreden wordt door tram 2 en 6 en Randstadrail 3 en 4
Nee, lekker thuisquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 25 januari 2009 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Weer hard aan het werk?
[..]
Goed dat je het nog ff uitlegt![]()
Kijk, dat zijn tenminste tijdenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef The_Dean het volgende:
Nee, lekker thuis
Werk deze week van 14.00 tot 22.30
Mooi optijd danquote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef Stefanovich het volgende:
Kut zooi, morgen een Frans tentamen en heb vandaag nauwelijks geleerdMorgen maar heel vroeg opstaan dan!
![]()
Das klotequote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef Stefanovich het volgende:
Kut zooi, morgen een Frans tentamen en heb vandaag nauwelijks geleerdMorgen maar heel vroeg opstaan dan!
![]()
Joah, als je dan uit de nachtdienst komt heb je van vrijdagmorgen 05.30 tot maandagmiddag 14.00 weekend...quote:
Timing hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 23:59 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga slapen.. tot morgen allemaal
hmm over een minuut is het al morgen
Netjesquote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef The_Dean het volgende:
Joah, als je dan uit de nachtdienst komt heb je van vrijdagmorgen 05.30 tot maandagmiddag 14.00 weekend...
Nicequote:Op maandag 26 januari 2009 00:10 schreef jna het volgende:
Goed, binnenkort beginnen met de afstudeerstage
Nog niks helemaal rond, maar waarschijnlijk bij een theater impressariaat.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:11 schreef Piles het volgende:
[..]
NiceWeet je al waar?
Ik zou volgende week moeten beginnen, maar heb nog niks
Half jaar studievertraging, dus heb wat speling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |