In de kelder, met hardstyle vond ik nog wel te pruimen... maar de hardcore zaal was net ff te..quote:
Kelder is af en toe wel vet jaquote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de kelder, met hardstyle vond ik nog wel te pruimen... maar de hardcore zaal was net ff te..
toch is het wel grappig.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik kom wel vaak op de site als ik weer eens hoop dat hmh.nl die andere HMH is.
Mja, toen ik nog in rotterdam naar school ging kwam ik er wel eens.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de kelder, met hardstyle vond ik nog wel te pruimen... maar de hardcore zaal was net ff te..
Die wordt ook in het algemeen de holly of snolly genoemdquote:Op zondag 25 januari 2009 21:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toch is het wel grappig.
iedereen weet wat je bedoelt als je het over hmh hebt.
ik ken niemand die het associeert met de hollywood.
Die breezahzalen zijn echt een no-go. Ga er gelukkig niet meer naar toequote:Op zondag 25 januari 2009 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kelder is af en toe wel vet jaMaar die breezerzalen wil je niet zijn
Mits je tenminste niet zo van 14 jarige meisjes houdt, die constant aandacht willen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Jaquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die breezahzalen zijn echt een no-go. Ga er gelukkig niet meer naar toe
Ik ga misschien vrijdag naar een jaren '90 met t-spoon en Critical Mass...
Precies.. Die verhalen van Rosendahl waren epischquote:Op zondag 25 januari 2009 21:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaMaar ik vind het niks
Ik wil Rick gewoon 's nachts, dat hij helemaal los kan
In de morgen kan je toch veel minder extreme dingen doen en zeggen dan 's nachts
Critical Massquote:
Jah, das wel waar jaquote:Op zondag 25 januari 2009 21:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaMaar ik vind het niks
Ik wil Rick gewoon 's nachts, dat hij helemaal los kan
In de morgen kan je toch veel minder extreme dingen doen en zeggen dan 's nachts
Inderdaad. Al is dat in mijn vriendengroep niet zo vreemd, weinig mensen die met plezier naar de Hollywood zullen gaan vermoed ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toch is het wel grappig.
iedereen weet wat je bedoelt als je het over hmh hebt.
ik ken niemand die het associeert met de hollywood.
Ja daaromquote:Op zondag 25 januari 2009 21:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies.. Die verhalen van Rosendahl waren episch
Ik hoop het wel, maar denk het nietquote:Op zondag 25 januari 2009 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, das wel waar jaBen benieuwd of het ook maar een beetje in de buurt van MIDNR komt...
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Critical Mass
Deze heb ik nog op single...
Teejater in Naaldwijkquote:
Ik zag hetquote:
Zo'n botte boer ben ik ook weer nietquote:
whehe, okquote:Op zondag 25 januari 2009 21:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo'n botte boer ben ik ook weer niet
Kattek iddquote:Op zondag 25 januari 2009 21:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ok
Hoorde dat een keer iemand zeggen.
Zo zeggen ze ook altijd kattek en noortek enzo
waarop de rijnsburgers weer "uitgescholden" worden voor ui.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kattek iddKattekers
Wordt volgens mij vooral als scheldnaam gebruikt door de Rijnsburgers
Kloptquote:Op zondag 25 januari 2009 21:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ok
Hoorde dat een keer iemand zeggen.
Dat klopt ookquote:Zo zeggen ze ook altijd kattek en noortek enzo
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarop de rijnsburgers weer "uitgescholden" worden voor ui.
Nee hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 21:49 schreef Piles het volgende:
En ik maar denken dat het westen des lands meer ontwikkeld dan Zeeland was
Zeeland is behoorlijk in het westen trouwens.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:49 schreef Piles het volgende:
En ik maar denken dat het westen des lands meer ontwikkeld dan Zeeland was
Jawel, maar je snapt me welquote:Op zondag 25 januari 2009 22:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeeland is behoorlijk in het westen trouwens.
Ze kwamen ook nog al eens in z'n liedjes voorbij jaquote:Op zondag 25 januari 2009 22:02 schreef PieterBas het volgende:
Net een paar Verhaal van Rosendahl stukjes gedownload...
Die EJ heeft half E-F segment BN'ers geneukt..![]()
Trustequote:
Het verhaal van Wytske...quote:Op zondag 25 januari 2009 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel, maar je snapt me wel
[..]
Ze kwamen ook nog al eens in z'n liedjes voorbij ja![]()
[..]
Truste
Wytske ging naar de Quote Challenge... (om volgens EJ als daar van animeermeisje te fungeren).. waardoor EJ het uitmaakte via de SMSquote:Op zondag 25 januari 2009 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was nog wel de ergste jaMaar heb geen idee meer waar dat allemaal over ging
Whehequote:Op zondag 25 januari 2009 22:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wytske ging naar de Quote Challenge... (om volgens EJ als daar van animeermeisje te fungeren).. waardoor EJ het uitmaakte via de SMS
Welterustenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga ook naar bed
Morgen weer vroeg eruiten lang doorwerken
Goed idee. Vanavond maar eens een normale hoeveelheid slaap zien te krijgen, op normale tijden ook.quote:
quote:
Geweldig was dat jaquote:Op zondag 25 januari 2009 23:09 schreef PieterBas het volgende:
Verleden jaar leerde de pubers hun 'ouders' even een paar lesjes...![]()
Hoe dom kan je zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Geweldig was dat ja
Vandaag zo'n mens uit Hengelo die haar zwangere 'buik' te dik vond.
Later als ze zelf zwanger was ging ze maar veel trainen![]()
Van mensen uit Hengelo kun je niet veel verwachten, maar dit was wel heel ergquote:Op zondag 25 januari 2009 23:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe dom kan je zijn![]()
Kijk, als je het niet weet dat je zwanger bent... en dan gaat trainen om je buikje kwijt te raken.. ok...
Hengelo?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Geweldig was dat ja
Vandaag zo'n mens uit Hengelo die haar zwangere 'buik' te dik vond.
Later als ze zelf zwanger was ging ze maar veel trainen![]()
Tja.. misschien dan straks morgen op Uitzendinggemist kijkenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Van mensen uit Hengelo kun je niet veel verwachten, maar dit was wel heel erg
Hij staat al een week van te voren op de site van BNNquote:Op zondag 25 januari 2009 23:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja.. misschien dan straks morgen op Uitzendinggemist kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |