Het is alles behalve saai geweest maar er zijn weinig roddelsquote:
Ik hoopte eigenlijk dat jij nu met een leuk nieuwtje zou komenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:53 schreef Soempie het volgende:
Hoog tijd dat daar iets aan gedaan wordt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:11 schreef MaJo het volgende:
Waarom staat er een blokje over tinuviels gezicht?je hebt eerder een foto met gezicht geplaatst
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:54 schreef Soempie het volgende:
Of misschien trok ze op deze foto een raar gezicht.
Check, vannacht geen gebroken armen/benen/nekken. Wel erg wennenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Succes morgenochtend met het niet-breken van je nek bij het uitstappen
Het went
En het is een hele handige hoogte in verhouding tot de wieg
De wat?quote:Heb je ook de übercharmante ondersteek in huis?
quote:
Weet jij iets wat wij niet weten?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat jij nu met een leuk nieuwtje zou komen
Helemaal eensquote:Op maandag 26 januari 2009 15:53 schreef Soempie het volgende:
Hoog tijd dat daar iets aan gedaan wordt.
Een po.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:21 schreef iamredleader het volgende:
De wat?
Ik zie de hint niet? Maar ik wil mezelf best beschikbaar stellen als roddelonderwerpquote:
Ik zit al een tijdje met "tequila" in m'n hoofdquote:Op maandag 26 januari 2009 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit al de hele dag met Chan Chan in mijn hoofd van de Buena Vista Social Club. Krijg het er maar niet uit
Nou, daar gaattie dan:quote:Op maandag 26 januari 2009 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie de hint niet? Maar ik wil mezelf best beschikbaar stellen als roddelonderwerp
Die inkopper had ik aan kunnen zien komen natuurlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, daar gaattie dan:
Wat meet jij de laatste tijd vaak met MaJo...
Alleen maar omdat je de roddel al kent en het geen nieuwswaarde meer heeftquote:
quote:het gaat echt bizar goed wat betreft carriere kansen voor mijkrijg net een mailtje dat er een politiek verslaggever gezocht wordt bij HP/De tijd
![]()
niet dat ik kans maak
Slapen en aspirines. Dat helpt.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje met "tequila" in m'n hoofd
Ik zat het me ook af te vragenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet jij iets wat wij niet weten?
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
BSG al gezien?
En nogmaals bedankt voor de lift
Daardoor heb ik een hele goede band niet gemist
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:31 schreef MaJo het volgende:
Zo meteen dus afgesproken met die collega. We zouden eigenlijk gaan slempen maar hij stelde net voor om naar mij toe te komen en samen te eten. Date of niet?![]()
Nou, zijn intenties zijn in ieder geval duidelijkquote:Op maandag 26 januari 2009 18:31 schreef MaJo het volgende:
Zo meteen dus afgesproken met die collega. We zouden eigenlijk gaan slempen maar hij stelde net voor om naar mij toe te komen en samen te eten. Date of niet?![]()
Ja?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, zijn intenties zijn in ieder geval duidelijk
No kiddingquote:Op maandag 26 januari 2009 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja?help me, ik ben slecht met dit soort dingen
Wat betekent dat nou weerquote:Op maandag 26 januari 2009 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
No kidding
En ik denk het wel ja.
Dat jij zoiets nog niet doorhebt als ze je ermee op je hoofd slaanquote:
Ligt er helemaal aan wat jouw intenties zijnquote:Damn nu word ik zenuwachtigmoet ik me zeker omkleden en optutten enzo?
![]()
Nee, je moet juist in slobber-joggingbroek, wild haar en onopgemaakt gezicht gaan. Als 'ie je dan leuk vindt -quote:Op maandag 26 januari 2009 18:36 schreef MaJo het volgende:
Wat betekent dat nou weer![]()
Damn nu word ik zenuwachtigmoet ik me zeker omkleden en optutten enzo?
![]()
Ik weet nou niet of ik moet lachen of huilenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:45 schreef Soempie het volgende:
Ik denk, Sven is romantisch. Hij had een kaarsje neergezet voor bij het eten.![]()
Dus ik: oh, romantisch![]()
![]()
En Sven: ja, ik vond dat het hier een beetje stonk en toen herinnerde ik me zo'n geurkaarsje.
!!!
Achossiequote:Op maandag 26 januari 2009 18:45 schreef Soempie het volgende:
Ik denk, Sven is romantisch. Hij had een kaarsje neergezet voor bij het eten.![]()
Dus ik: oh, romantisch![]()
![]()
En Sven: ja, ik vond dat het hier een beetje stonk en toen herinnerde ik me zo'n geurkaarsje.
!!!
Ohja, die kan ik me nog herinnerenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:49 schreef iamredleader het volgende:
Ik verwijs jullie allebei door naar een pareltje van vorig jaar:
Mijn vrouw gaat vreemd.
Als je hem echt leuk had gevonden had je dat sowieso wel gedaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:36 schreef MaJo het volgende:
Damn nu word ik zenuwachtigmoet ik me zeker omkleden en optutten enzo?
![]()
Soemp heeft een puntquote:Op maandag 26 januari 2009 19:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je hem echt leuk had gevonden had je dat sowieso wel gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |