In haar contract staat dat als PP flopt, ze terugkomt. Dus laten we het hopenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:42 schreef TNA het volgende:
In plaats van een crossover heb ik liever dat Addison gewoon weer terugkomt in GA.
Ben ik nou de enige die momenteel PP leuker vindt dan GA?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
In haar contract staat dat als PP flopt, ze terugkomt. Dus laten we het hopen.
Ik volg het niet dus eigenlijk mag ik geen oordeel erover geven...quote:Op maandag 9 februari 2009 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die momenteel PP leuker vindt dan GA?
Nah, de laatste aflevering was wel ontzettend goed. Maar PP stijgt IMHO niet boven GA uit. Ik vind Archer wel écht tof trouwens.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die momenteel PP leuker vindt dan GA?
Zo zonder aanhangsel vind ik Izzie juist weer erg leuk.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben Izzy echt echt écht spuugzat nu.
Nah. Juist daardoor vind ik dit nog vervelender. Als dit zonder het hele Denny gebeuren gebeurd was, was t wel ok geweest. Maar nu is het Izzy die een spook loopt te neuken, spook vertelt haar dat ze dood gaat, testresultaten zijn prima in orde maar natuurlijk verwisseld blaaaaaa blaaaaaaaa blaaaaaaaaquote:Op maandag 9 februari 2009 16:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo zonder aanhangsel vind ik Izzie juist weer erg leuk.
De testuitslagen die ze later leest zeggen dat die mevrouw waarbij ze ook bloed gingen prikken kanker heeft, en dat ze zelf...... heeft (daar kon ik echt niets van maken).. Maar ik denk dat de resultaten zijn omgewisseld.. en dat Izzy dus kanker heeft.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef Jojoortje het volgende:
Oke even over die tests bij Izzy:
Die Sadie heeft dus tests bij Izzy gedaan?
Wat heeft Izzy nou dan? Wel ziek? Niet ziek?
En wie weten er van dat ze ziek is?
Die testuitslagen die Izzy later leest? Wat was daar dan op te lezen?
(Even kijken of ik het goed heb begrepen)
ik volg er ook veelquote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben van plan om PP niet te gaan volgen, anders volg ik echt teveel seriesNu weet ik toch niet wat ik mis dus
Dan moeten we daar vooral aan meewerken he, door dus níet naar PP te kijken....quote:Op maandag 9 februari 2009 15:44 schreef Tegan het volgende:
In haar contract staat dat als PP flopt, ze terugkomt. Dus laten we het hopen.
Ik heb echt 't zelfde gedaanquote:Op maandag 9 februari 2009 18:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dan moeten we daar vooral aan meewerken he, door dus níet naar PP te kijken....
nah ja, misschien kijk ik ep15 nog wel, en dan skip ik de verhaaltjes die niet over die broer gaan gewoon....
Ik dacht dat het allemaal over die vrouw ging, en niet over Izzy. En een aneurysma zie je ook niet op een CT trouwens, behalve als hij al geruptureerd is..quote:Op maandag 9 februari 2009 17:02 schreef Tegan het volgende:
Bloedarmoede was het andere...
Anemic in het Engels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al na de derde afgehaakt, wat een voorspelbaar soepje is dat zeg.. Was echt zwaar teleurgesteld...quote:Op maandag 9 februari 2009 18:23 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb echt 't zelfde gedaanen dat terwijl ik 't seizoen nog tot afl. 7 heb gezien, 't kon me simpelweg niet meer boeien toen ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me ook inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2009 19:03 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat het zo is gemaakt dat je ook alleen GA of alleen PP kan kijken...
Nee, ik bedoel dat GA en PP samen 2 uur duren a.s. donderdag, maar dat 't niet wordt onderbroken voor de PP tune, dat het opeens meer PP gericht is zeg maar ..quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb hier nog nergens bevestiging van gezien in ieder geval. Overal staat gewoon 12-2 en 19-2.
Ja maar bij de GA episode van 19-2 gaat het in de samenvatting ook nog over Addison terwijl ik dacht dat het maar 1 aflevering betrof.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat GA en PP samen 2 uur duren a.s. donderdag, maar dat 't niet wordt onderbroken voor de PP tune, dat het opeens meer PP gericht is zeg maar ..
Hm, dan weet ik 't ook niet helemaal zeker meerquote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar bij de GA episode van 19-2 gaat het in de samenvatting ook nog over Addison terwijl ik dacht dat het maar 1 aflevering betrof.
Now I'm confused!
Ahhhh.. doe jezelf het grootste plezier ever en ga Angel kijken!!! Ik kan serieus niet zeggen wat leuker is, Angel of Buffy en dat zegt heeeeeel veel!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:51 schreef egeltje1985 het volgende:
zo keek ik ook nooit Angel en wel Buffy.
Angel seizoen 5 is echt m'n lievelings, Spike is er dan weer. Maar goed, ieder zijn ding tochquote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
Ik vond Angel anders ook nooit zo boeiend. Heb volgens mij alleen seizoen een gezien. Buffy alles dus.
Dat waren volgens mij ook de enige seconden dat George in beeld was of niet??quote:Op maandag 9 februari 2009 16:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Toen ze onder de scan ging, zat iedereen incl. George mee te kijken.. daar is volgens mij niets uitgekomen anders had George het zeker wel gezien!
Hij gaat uit de serie dit seizoen, en daarom is het niet de moeite waard om een leuke verhaallijn rond hem te maken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat waren volgens mij ook de enige seconden dat George in beeld was of niet??
Wat is er met hem aan de hand?
Nou ja, dat moet wel. Het zien van doden is nou niet gezond he.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:22 schreef Guppi het volgende:
Is ergens wel echt bevestigd dat ze een ziekte hééft?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:22 schreef Guppi het volgende:
Dat niet, maar Sadie heeft de bloedtesten verwisseld...één uitslag was bloedarmoede en de andere had te hoge LDH-waarden en moest de oncologieafdeling (=kanker) worden ingeschakeld...(dit is al uitgezonden in de US, afl. 14, dus zie geen reden tot een spoilertag). Dus als de uitslagen écht blijken te zijn verwisseld, heeft Izzy dus ws. kanker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:22 schreef Guppi het volgende:
Ik vind het allemaal nog een beetje vaag eerlijk gezegd. Heb eigenlijk ook een beetje met een half oog gekeken, maar goedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat niet, maar Sadie heeft de bloedtesten verwisseld...één uitslag was bloedarmoede en de andere had te hoge LDH-waarden en moest de oncologieafdeling (=kanker) worden ingeschakeld...(dit is al uitgezonden in de US, afl. 14, dus zie geen reden tot een spoilertag). Dus als de uitslagen écht blijken te zijn verwisseld, heeft Izzy dus ws. kanker.
Ze dénken dat het over die vrouw gaat, maar de bloedtestresultaten zijn verwisseld. Izzy leest dus zonder het te weten haar eigen -slechte- resultaten voor..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:49 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal nog een beetje vaag eerlijk gezegd. Heb eigenlijk ook een beetje met een half oog gekeken, maar goed. Dat met die LDH waarden ging toch over die vrouw? Izzy zegt: ''her LDH is off the..''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll throw my apples if you get too close to me.
Het verhaal gaat toch dat ie bijna nooit meer kwam opdagen? Dan is het ook logisch dat ie niet in 't verhaal zit. En dan is ook wel te verwachten dat ie weggaat ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij gaat uit de serie dit seizoen, en daarom is het niet de moeite waard om een leuke verhaallijn rond hem te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |