De jong op het middenveld snap ik wel maar als spits kan die weinig natuurlijk..quote:Op zondag 25 januari 2009 15:19 schreef Wooldoor het volgende:
De Jong kan echt geen bal vasthouden daar voorin, hopelijk Leonardo erin voor de Jong. En ik vind Stekelenburg weer niet sterk keepen, de bal die gescoort werd was hard maar het duurde wel erg lang voordat Stekelenburg naar de grond ging. Suarez heeft ook nog niets laten zien alhoewel hij had moeten scoren toen hij voor de keeper kwam.
Is wel vaker zo in het noorden..quote:Op zondag 25 januari 2009 15:21 schreef Wooldoor het volgende:
Ajax komt langs en de strijdvaardigheid van Groningen is weer terug
Tja, dat wist je van tevoren al natuurlijk. Hoe triest het ook is, het is voor ons geen excuus.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:21 schreef Wooldoor het volgende:
Iddquote:Op zondag 25 januari 2009 15:23 schreef denthemen het volgende:
Geheel terecht achter, spelen we zonder middenveld of zo?
Tegen heerenveen en nac was dat er ook al wel. Alleen nu loopt het ook nog eens iets beter. Ajax heeft ook al goede kansen gehad. Dit blijft echt geen 1-0 hoewel ik dat in amsterdam ook al zei.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:21 schreef Wooldoor het volgende:
ajax dat provincieclubs onderschatquote:Op zondag 25 januari 2009 15:26 schreef kurk_droog het volgende:
provincieclubjes die tegen ajax altijd wel hun best doen
Ik vond Groningen tegen NAC 75% van de wedstrijd ERG zwak trouwens..quote:Op zondag 25 januari 2009 15:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tegen heerenveen en nac was dat er ook al wel. Alleen nu loopt het ook nog eens iets beter. Ajax heeft ook al goede kansen gehad. Dit blijft echt geen 1-0 hoewel ik dat in amsterdam ook al zei.
Dat is de hele tijd het geval. In elke linie is de afvallende bal voor Groningen... onbegrijpelijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef Wooldoor het volgende:
De goal kwam gewoon doordat elke afvallende bal voor Groningen was, alleen Gabri staat daar zo'n beetje te jagen. Vertonghen is onzichtbaar.
Pas na de 1-0 zag ik pas het groningen wat ik wil. Dat klopt.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik vond Groningen tegen NAC 75% van de wedstrijd ERG zwak trouwens..
Kluivert erinquote:Op zondag 25 januari 2009 15:24 schreef koningdavid het volgende:
We worden tactisch afgetroefd. Bedenk een meesterzet Marco!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |