quote:Marco van Basten wil het seizoen afmaken met Leonardo. Het contract van de 26-jarige aanvaller loopt over vijf maanden af en Leonardo zelf wil met Ajax om tafel voor een nieuwe verbintenis.
''Ik wil zekerheid,'' zegt Leonardo in Het Parool. ''Als ik mijn knieband scheur bij Ajax, dan ben ik langdurig geblesseerd en moet ik maar hopen dat ik bij een andere club een nieuw contract krijg. Ik heb een vriendin en een zoontje om voor te zorgen.'' Hoewel Leonardo bij Ajax meer zou willen spelen, wil hij best met de club over een contractverlenging praten.''Maar ik sta ook open voor een overgang naar Griekenland,'' aldus de Braziliaan.
Er is belangstelling van Panathinaikos, de Griekse club waar Henk ten Cate trainer is. Als coach van Ajax pikte Ten Cate de linksbenige dribbelaar op bij NAC
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb er zin in. De volgende cruciale wedstrijd.
Winnen is het enige wat telt!
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop oprecht dat Ajax verliest. Leuk voor Ron "Albert Heiijn" Jans en voor AZ.˛
Sarpongquote:Op zondag 25 januari 2009 00:38 schreef versteegrob het volgende:
Geen enkele aanvaller op de bank mocht van Basten voor een aanval van Leonardo-Suarez-Sulejmani opteren.:(
Prachtige foto, je kunt aan de neus van Silva zien dat hij bij de juiste club zit.quote:
Niet nodigquote:Op zondag 25 januari 2009 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prachtige foto, je kunt aan de neus van Silva zien dat hij bij de juiste club zit.˛
Jij bent ook wel een fopneusjequote:Op zondag 25 januari 2009 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prachtige foto, je kunt aan de neus van Silva zien dat hij bij de juiste club zit.˛
Niet zo slecht als die van Snoquote:Op zondag 25 januari 2009 00:46 schreef BoerBert het volgende:
Die schwalbe van Toivonen trouwensDan mogen ze Suárez wel Schwalbuarez noemen, maar deze was wel heel slecht.
Huh, hoezo?quote:
quote:
Hou jij je racistische grapjes maar voor je sufferd.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh, hoezo?Het klopt toch als een bus?
˛
Stekelenburgquote:
Wat een gelul zeg, jij doet net alsof het basis team beleid al maanden vaag is...quote:Op zondag 25 januari 2009 01:39 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Stekelenburg
Van der Wiel, Wielaert, Vertonghen, Vermaelen
Gabri, Sulejmani, Emanuelson
Leonardo, Suarez, Sarpong
Ik zie Marco ervoor aanWorden we wel overlopen op het middenveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |