Wat een dingen zeg.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:25 schreef W1ZZ het volgende:
Als vandaag de andere samples en m'n Rose31 decant niet binnenkomen word ik chagrijnig! Gisteren zijn wel m'n té foute pimpsloffen binnengekomen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:25 schreef W1ZZ het volgende:
Als vandaag de andere samples en m'n Rose31 decant niet binnenkomen word ik chagrijnig! Gisteren zijn wel m'n té foute pimpsloffen binnengekomen:
[ afbeelding ]
Nou, echt vriendelijk leest dit niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef W1ZZ het volgende:
Lijkt me een wat omslachtige oplossing aangezien ivoire balmain 37 hits genereert op eBay.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef W1ZZ het volgende:
@Steer/LKS: iemand bij de post haat ons!
En van diequote:Op zondag 1 februari 2009 22:05 schreef Mr.G het volgende:
Je hebt een erg net handschrift overigens..
Hey stinkerd zit je hierquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Dus nu heb ik 2.7 ml aan Tom Ford Japon Noir?
Ik zal je nog 50 cent overmaken of ik stuur ooit een extra sample voor je op.
Lieverd, ik heb een enorme parfumallergie, van die 2 posts zit ik al onder de korstenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes
Oh en nu je ongetwijfeld aan Japon Noir hebt geroken W1ZZ, doe je mee met een bottle split?
Meer voor Stereo en mij bij de eventuele split purchasequote:Op woensdag 4 februari 2009 00:30 schreef W1ZZ het volgende:
Nope, ik vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Wat waarschijnlijk betekent dat jij 'm geweldig vindt
Ik ben blond...quote:[img=12,12]
Ik vind Japon Noir veelzijdiger. En ik zou Tobacco Vanille wel eens op een mooie blondine in sexy business casual kleding met hoge zwarte pumps willen zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |