: Elke spray Original Santal doet mij instant aan de drie jaren met mijn vorige vriendin (en nog steeds beste vriendin) denken, het was haar favoriete geur.
: Elke spray Original Santal doet mij instant aan de drie jaren met mijn vorige vriendin (en nog steeds beste vriendin) denken, het was haar favoriete geur.  : L'Eau d'Hiver doet mij aan de heerlijke afgelopen kerstvakantie in Polen denken.
: L'Eau d'Hiver doet mij aan de heerlijke afgelopen kerstvakantie in Polen denken.  : Muscs Koublai Khan heb ik niet meer opgespoten sinds ik er echt te ver mee was gegaan en mensen raar naar me zag kijken...
: Muscs Koublai Khan heb ik niet meer opgespoten sinds ik er echt te ver mee was gegaan en mensen raar naar me zag kijken...

Zijn verder ook niet echt topgeuren normaal gesproken.
 Zijn verder ook niet echt topgeuren normaal gesproken.

En is TV al aangekomen?
 En is TV al aangekomen?

Je had 'm goed verpakt, dus daar lag 't verder niet aan. Ik denk dat TV gewoon vervloekt is voor mij!
  Je had 'm goed verpakt, dus daar lag 't verder niet aan. Ik denk dat TV gewoon vervloekt is voor mij! 

Sowieso vind ik Basenoters niet echt gierig
 Sowieso vind ik Basenoters niet echt gierig  daar leer ik ook nog eens wat van.
 daar leer ik ook nog eens wat van.   

, de rest kenniknie.
 , de rest kenniknie.  

Nouja, Nederlandse BN'ers zijn wat gieriger denk ik.
 Nouja, Nederlandse BN'ers zijn wat gieriger denk ik.  

De douche & showergel van Mugler Cologne. Die is echt
 De douche & showergel van Mugler Cologne. Die is echt  

, beter nog dan de EdC.
 , beter nog dan de EdC. 

)
 )   

)
)

Ik heb dus sinds gisteren mn Sally bestelling binnen en ik snuif niks vreemds...quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Had jij er 100 gekocht destijds?
Oh en W1ZZ, kun jij even 1 random atomizer uit de zak pakken, en even aan de binnenkant van de dop snuiven? Wat ruik je?

Alleen bij de 3ml atomizers. Heb jij die?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:40 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Ik heb dus sinds gisteren mn Sally bestelling binnen en ik snuif niks vreemds...

quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen bij de 3ml atomizers. Heb jij die?
Ik ruik dus rotte vislucht bij *elke* nieuwe dop. Had ik bij mijn vorige bestelling ook.

Ik snap werkelijk niet waarom ik blijkbaar de enige ben die het ruikt. 't is ook niet alsof het niet makkelijk te ruiken is, 't is echt een hele penetrante geur (voor mij).
 Ik snap werkelijk niet waarom ik blijkbaar de enige ben die het ruikt. 't is ook niet alsof het niet makkelijk te ruiken is, 't is echt een hele penetrante geur (voor mij). 

quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:01 schreef W1ZZ het volgende:
V_A: ik gebruik veel minder atomisers dan ik had verwacht toen ik mijn voorraad kocht dus je kunt er ook wel een stapel van mij overkopen? Ik heb nog zeker zo'n 75 ongebruikte 3ml atomisers in de kleuren wit en lichtblauw (die ik natuurlijk niet allemáál kwijt wil)
 25 ŕ 30 is ook max wat ik nodig heb.
 25 ŕ 30 is ook max wat ik nodig heb. 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |