Ik was het, krijg ik nu een lolly?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef DaMook het volgende:
Wie zal er het eerste voorstellen om met de 3fm groep te gaan zodat niemand alleen hoeft te gaan![]()
.
LL wil ik ook heenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mij. Misschien dit jaar maar eens naar Lowlands want dat festival is voor mij wat dichter in de buurt.
Ik dacht precies t zelfde, hahaha!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef DaMook het volgende:
Wie zal er het eerste voorstellen om met de 3fm groep te gaan zodat niemand alleen hoeft te gaan![]()
.
EDIT, ah noortje dus![]()
![]()
.
Dat is trouwens voor jou toch ook wel een aardig stukje reizenquote:
Als je dat wilt wel hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik was het, krijg ik nu een lolly?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef Noortje. het volgende:
Hahahaha al die mensen hier die naar Pinkpop willen maar niemand hebben die met ze meewillen..
3FM-FOK!kers, verenigt u.
Mag het ook een Chupa-Chup met cola smaak zijn?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je dat wilt wel hoor.
[ afbeelding ]
Daar kun je altijd nog voor sparenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:30 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil ook naar LL want Arctic Monkeys komen waarschijnlijk en die wil ik al 3 jaar live zien, maar maar maar ik mag niet van mezelf want ik wil sparen voor mijn motorrijbewijs.
Kies mij kies mij!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
Áls ik nou tickets win voor Pinkpop, mag iemand van Fok! mee(Als echt niemand mee wilt)
En, zover is het voor mij echt niet. Ik denk uurtje of 2 reizen. (Geen idee waar Landgraaf ergens ligt, boven in Limburg, midden, zuid)
Idd, vorige LL had een geweldige line up.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is trouwens voor jou toch ook wel een aardig stukje reizen. Ik wacht even de line-up af, maar zoals vorig jaar was ik er graag bij geweest
Neen want ik wil het meteen halen als ik 18 ben. Lowlands komt nog wel een keer.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar kun je altijd nog voor sparen.
Ja hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mag het ook een Chupa-Chup met cola smaak zijn?
Nou lekker is dat.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja hoor, maar het plaatje moet je zelf even zoeken
.
Rosmalen/Den Boschquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kies mij kies mij!
Landgraaf ligt zegmaar vrijwel helemaal onderin Limburg. Dus weet niet waar je vandaan komt?
En ook Mika !quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd, vorige LL had een geweldige line up.
The hives
Dropkick Murphys
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neen want ik wil het meteen halen als ik 18 ben. Lowlands komt nog wel een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |