Zomaar smsen naar de radio is ookquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Tssk, mijn smoezen waren vet goed en creatief, niks van teruggehoord... vraag er dan ook niet naar!
Duuuuuussssss....quote:Beste,
Iemand heeft jouw een uitgenodiging verstuurd om te kijken op http://www.bi4real.nl
Bi4Real is een Fakersvrije site voor Bi-vrouwen En stellen met ruim 1400 leden
Het fakers vrij houden van de site gebeurd door middel van een camcheck, en herchecks.
Registreer je snel en ontdek wie het was.
Wat bied Bi4Real?
Een actief Forum
Een erotishe Video Chat
Uitgebreiden profielen
Spelletjes
Prijsvragen
Interactive Acties
En nog veel en veel meer!
En dit alles Geheel gratis!!!
Tot snel Op Bi4Real.nl de leukste erotishe jongeren community van Nederland en Belgie!
p.s.
http://www.sexdate4real.nl - Voor iedereen
http://www.swing4real.nl - voor stellen mannen en vrouwen Fakevrij
Whehehequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef Noortje. het volgende:
Wtf ik krijg net een mailtje:
[..]
Duuuuuussssss....
Ik zit nu te kutten met het instaleren van mysqlquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die ervaring komt vanzelf wel. 't is niet zo moeilijk hoor
. Maar XP is opzich wel leuk om mee te beginnen en kun je ook direct testen of de pc het wel tof vind om lang aan te staan
Ik ga me overigens niet registreren, maar ik wil wel weten wie het was.quote:
Ga je er een website op draaien ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit nu te kutten met het instaleren van mysql![]()
.
Dat is een van de dingen jaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga je er een website op draaien ?Begin tegenover Breuls vandaag maar niet over MySQL
Ze hebbem nog 36.979 leden nodig dusquote:
Daar zul je waarschijnlijk toch nooit achterkomen..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:00 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga me overigens niet registreren, maar ik wil wel weten wie het was.
Denk het ook niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar zul je waarschijnlijk toch nooit achterkomen..
Sam broadcaster? uuhm daar heb ik wel eens van gehoord. Schijnt redelijk complex te zijn, maar heb er zelf nog niet mee gewerktquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:02 schreef DaMook het volgende:
Dat is een van de dingen ja, maar wil ook met sam broadcaster gaan spelen en die heeft ook een db nodig.
Ik 1,5 of 2 jaar geleden wel eens, maar kreeg het toen niet voor elkaar om online uit te zendenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sam broadcaster? uuhm daar heb ik wel eens van gehoord. Schijnt redelijk complex te zijn, maar heb er zelf nog niet mee gewerkt..
Geef maar even een seintje als je live gaat. Ga ik even luisterenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik 1,5 of 2 jaar geleden wel eens, maar kreeg het toen niet voor elkaar om online uit te zenden.
Wasn't me!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef Noortje. het volgende:
Wtf ik krijg net een mailtje:
[..]
Duuuuuussssss....
Mij is het wel geluktquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik 1,5 of 2 jaar geleden wel eens, maar kreeg het toen niet voor elkaar om online uit te zenden.
Trustenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Kan je stellen ja. Ik ga er vandoor. Weltrusten!
Truste!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Kan je stellen ja. Ik ga er vandoor. Weltrusten!
Gewoon doorscrollenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:11 schreef Jannekje7 het volgende:
@ geklets over computers: uh... what?
Bookmarktquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Mij is het wel geluktBest tof, via Icecast
Tip: http://www.broadcasterforum.nl/ die gast weet alles van Sam Broadcaster volgens mij
En is een pakket als XAMPP niet handig om gewoon Apache, PHP, MySQL en de rest niet handiger om in 1 keer te installeren?
He dat klinkt goedquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
En is een pakket als XAMPP niet handig om gewoon Apache, PHP, MySQL en de rest niet handiger om in 1 keer te installeren?
Komt door de herrie nu op 3FMquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey Janneke, vorig deeltje zei je dat je vriend iets ging doen in een winkel in Den Bosch voor boxen ofzo. Welke winkelquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Truste!
Ondertussen radio uit gezet en Massive Attac aan... kan m alleen niet te hard zetten, buurvrouw slaapt vast al en dr slaapkamer grenst precies aan de muur waar onze boxen staan
Sollyquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb het album van lily nu opstaanquote:
http://www.apachefriends.org/en/xampp.htmlquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
He dat klinkt goed, even zoeken
.
Is haar nieuwe album ondertussen al uit dan? Of heb je de oude opstaan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het album van lily nu opstaan.
Lilyquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het album van lily nu opstaan.
Oudequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Is haar nieuwe album ondertussen al uit dan? Of heb je de oude opstaan?
Uh......... jaha, hij heeft t gezegd......quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hey Janneke, vorig deeltje zei je dat je vriend iets ging doen in een winkel in Den Bosch voor boxen ofzo. Welke winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |