huh?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wil niets meer met jou te maken hebben

Hoi LSquote:Op zondag 25 januari 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hallo FOK!malloten
Nog beetje gezellig hier?

okee, da's flink klote. sterkte met de koppijn (als ie weer toeslaat).quote:Op zondag 25 januari 2009 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zolang je het met mate (net zoals alcohol) gebruikt (en eigenlijk alle middelen zegmaar) is er niet veel aan de hand, nu heb ik zelf een vorm van Autisme en dat brengt ook angsten spanningen etc. te weeg wat mij kan belemmeren in sommige situaties, daarom heb ik hiervoor gekozen, geen gewoon middel maar het helpt wel om mijn hoofd te legen en ook heb ik soms Clusterhoofdpijn wat ook weer met stress etc. te maken heeft (denk ik) dus al met al toch voor de benzo gegaan

Ik werd er gek van. Als je je pc aanzette was het "ploink". Tuurlijk je kan blokkeren maar op een gegeven moment stond alles geblokkeerd. msn is meer voor mensen die vroeger de 27MC bakkies hadden.quote:

Thnx, ja hoop het niet maar door die benzo's zal de stress minder worden en ook de kans op een nieuwe clusterperiode (hoop ik)quote:Op zondag 25 januari 2009 01:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, da's flink klote. sterkte met de koppijn (als ie weer toeslaat).

quote:Op zondag 25 januari 2009 01:57 schreef Soury het volgende:
Die korreltjes die op kadetten zitten. Die zwarte.. Dat schijnt ook drogerend te zijn dat stopte ze vroeger in soort van speen. Werd de baby lekker rustig... Gedver kom er niet op

Heb MSN er ook afgehaald, geen knipperende lampjes meer, en mensen die 'hoi' zeggen, en waarbij het 3 minuten duurt voordat er antwoord komt omdat ze 4 verschillende 'gesprekken' tegelijk voeren.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik werd er gek van. Als je je pc aanzette was het "ploink".

Hij is er nog hoor en ploinkt de oren van me hoofdquote:Op zondag 25 januari 2009 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik werd er gek van. Als je je pc aanzette was het "ploink". Tuurlijk je kan blokkeren maar op een gegeven moment stond alles geblokkeerd. msn is meer voor mensen die vroeger de 27MC bakkies hadden.

it's alive! run for the hills!quote:Op zondag 25 januari 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hallo FOK!malloten
Nog beetje gezellig hier?

Dat heet maanzaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:57 schreef Soury het volgende:
Die korreltjes die op kadetten zitten. Die zwarte.. Dat schijnt ook drogerend te zijn dat stopte ze vroeger in soort van speen. Werd de baby lekker rustig... Gedver kom er niet op

Vandaar dat ik MSN hebquote:Op zondag 25 januari 2009 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik werd er gek van. Als je je pc aanzette was het "ploink". Tuurlijk je kan blokkeren maar op een gegeven moment stond alles geblokkeerd. msn is meer voor mensen die vroeger de 27MC bakkies hadden.

Ja kloptquote:

Maanzaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:57 schreef Soury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |