Zeg dan niks!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil niks zeggen hoor, maar er loopt al een ander topic zonder deelnummer: RL SC - THUNDER!
Ah toch fabeltjeskrantquote:
Hij is al te beddequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef Deisyy het volgende:
Dementor![]()
jij zou toch naar zielig griep gaan hebben?
Ik zie nu pas, dat hij deze al eerder geopend hadquote:
Schijnt er wel van te genieten, dus laat dat naar er maar vanafquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef Deisyy het volgende:
Dementor![]()
jij zou toch naar zielig griep gaan hebben?
Wel zo cool om het ook even te meldenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas, dat hij deze al eerder geopend had
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een TR verzonden om het nummer in 105 te veranderen.![]()
Is zoiets ook cool?![]()
Nee zeker.
Je hebt helemaal gelijk, een foutief uitgevoerde edit mijnerzijdsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Schijnt er wel van te genieten, dus laat dat naar er maar vanaf
Mja, hij was niet lekker dus geloof wel dat Dementor nu in een diepe (koorts)slaap zitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Per fare cos ? iVast niet om uit te zieken
Volgens mij voelde hij zich alleen een beetje grieperig en wilde hij zielig gevonden wordenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, hij was niet lekker dus geloof wel dat Dementor nu in een diepe (koorts)slaap zit
Ik vind hem al lang zielig (ook zonder griepverschijnselen)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij voelde hij zich alleen een beetje grieperig en wilde hij zielig gevonden worden
Daar kan ik verder geen uitspraken over doen, ik sprak hem even op msn om iets te bespreken en geloof wel dat hij niet lekker wasquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij voelde hij zich alleen een beetje grieperig en wilde hij zielig gevonden worden
Stukje gezien, was er niet weg van. Zit nu dat 24 uur met Marijke Helwegen te kijken op Ned 3. Hersendodend.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:56 schreef Soury het volgende:
Iemand nog Theo Maasen gekeken vanavond? Is het wat
Peter6000 die een post van zichzelf in twijfel trekt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een TR verzonden om het nummer in 105 te veranderen.![]()
Is zoiets ook cool?![]()
Nee zeker.
Aangezien er niemand antwoordt, hier toch maar een reactie van mij:quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:56 schreef Soury het volgende:
Iemand nog Theo Maasen gekeken vanavond? Is het wat
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het wel tof van Dementor dat hij ondanks dat hij ziek is, toch helemaal de moeite neemt om zijn bed uit te komen om op fok te kijken, en dan ook nog voor ons alvast een nieuwe te openen.
WTF !!! Is dat ook al plasticquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Stukje gezien, was er niet weg van. Zit nu dat 24 uur met Marijke Helwegen te kijken op Ned 3. Hersendodend.
Tis denk een herhaling. Ze heeft een kruimel op d'r lip.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Huh? Die heb ik van de week volgens mij al gezien.
Ik heb net ook een stukje nep zitten kijken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Stukje gezien, was er niet weg van. Zit nu dat 24 uur met Marijke Helwegen te kijken op Ned 3. Hersendodend.
Dus toch. ik had al zo'n deja-vu gevoelquote:Op zondag 25 januari 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh shit ik las hersendoden .. dacht al wat heb dat mens daar nou meequote:Op zondag 25 januari 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Olaquote:
Ze zit in de buurt van, telt dat ook?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh shit ik las hersendoden .. dacht al wat heb dat mens daar nou mee![]()
parkison danquote:Op zondag 25 januari 2009 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net ook een stukje nep zitten kijken.
Ik moet altijd een beetje om haar lachen, ze is zo dommig en lief enzo. Maar ze is ook niet goed hoor, ze trilt als een rietje, zou ze Alzheimer hebben?
Haar vond ik ook zielig vanavond
Vandaar mijn plastic opmerkingquote:Op zondag 25 januari 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zit in de buurt van, telt dat ook?
Een rode zo te zienquote:Op zondag 25 januari 2009 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 steekt nog maar een Gauloise op
Pleasequote:Op zondag 25 januari 2009 00:05 schreef Deisyy het volgende:
Zoals ze net ook met die Crocs aan op de loopband liep![]()
Panty onder haar sportbroekje.
Ja ik las dat het forum hier ook zo'n beetje rookvrij gaat worden..Nou Lies is steek ook nog een rode gauloise op hoorquote:
Ik nog een blauw kameeltjequote:Op zondag 25 januari 2009 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik las dat het forum hier ook zo'n beetje rookvrij gaat worden..Nou Lies is steek ook nog een rode gauloise op hoor
Volgens mij maakt dat bijna niks meer uitquote:
Ja, ik las het ook, word een beetje depressief ook van die moedige verhalen. Ik rook momenteel meer dan ik ooit gerookt heb. Maar ja stress.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik las dat het forum hier ook zo'n beetje rookvrij gaat worden..Nou Lies is steek ook nog een rode gauloise op hoor
Maar de smaak welquote:Op zondag 25 januari 2009 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat bijna niks meer uit
ff kijken Teer 7 mg Nic. 0.6 monoxide (was dat nou weer ??) 9 mg
Goed van je dat je hiet toch niet gedaan hebtquote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef lies1958 het volgende:
Van de week had ik bijna weer een peuk gerookt. Ben er 5 jaar vanaf maar gelukkig kwam mijn dochter net naar buiten toe en die zag dat ik van mijn neef een peuk kreeg.
Dan kan je beter Oxazepam of Diazepam gebruiken, heb ik soms ook als ik gestressed ben, dan neem ik er eentje (wel met mate natuurlijk)quote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik las het ook, word een beetje depressief ook van die moedige verhalen. Ik rook momenteel meer dan ik ooit gerookt heb. Maar ja stress.
Hee hoe gaat het met jou en je man?? Moest wel es aan je denken.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef lies1958 het volgende:
Van de week had ik bijna weer een peuk gerookt. Ben er 5 jaar vanaf maar gelukkig kwam mijn dochter net naar buiten toe en die zag dat ik van mijn neef een peuk kreeg.
Dat bedoel ik ..het maakt niet zoveel meer uit. Maar ik vind de rode pakjes mooierquote:Op zondag 25 januari 2009 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar de smaak wel
en de blauwe is ook iets sterker (gewoon blondes versie)
Tja...maar mij gaat het toch om de smaakquote:Op zondag 25 januari 2009 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ..het maakt niet zoveel meer uit. Maar ik vind de rode pakjes mooier
Nee dat wil ik niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan kan je beter Oxazepam of Diazepam gebruiken, heb ik soms ook als ik gestressed ben, dan neem ik er eentje (wel met mate natuurlijk)
Die slik ik met vliegen oxazepam. Gaat prima hoor als je een beetje vliegangst hebt. En als ik stress heb ga ik gewoon lekker veel, heel veel eten. De fetakaas met walnoten en honing is dan niet aan te slepen.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan kan je beter Oxazepam of Diazepam gebruiken, heb ik soms ook als ik gestressed ben, dan neem ik er eentje (wel met mate natuurlijk)
Ik ook niet maar heb toch na lang nadenken dit overwogen en gebruik het maar sporadisch, je hoeft het niet dagelijks te slikken dus treed er in je lichaam ook geen gewenning (dus verslaving) op en is het veiligquote:
Wat zit er in dan blauw dan qua ingredienten ? daar was ik ff nieuwsgierig naarquote:Op zondag 25 januari 2009 00:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja...maar mij gaat het toch om de smaak
Blauw is melk, rood is puurquote:Op zondag 25 januari 2009 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zit er in dan blauw dan qua ingredienten ? daar was ik ff nieuwsgierig naar
Teer: 10mgquote:Op zondag 25 januari 2009 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zit er in dan blauw dan qua ingredienten ? daar was ik ff nieuwsgierig naar
He HiDiquote:
Bij ons op de kraan niet hoor!quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:22 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Bij ons op de kraan niet hoor!
En ook goedenavond
Hoi SpiekerJozef!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:22 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Bij ons op de kraan niet hoor!
En ook goedenavond
Zeker, nu met jou erbij nog beterquote:
Database problemen zie http://foknl.wordpress.comquote:Op zondag 25 januari 2009 00:26 schreef HiDiHo het volgende:
Wat was er met fok aan de hand
Ik kon om 5:00 uur net niet meer posten![]()
Onderhoud, voor "enkele ogenblikken"quote:Op zondag 25 januari 2009 00:26 schreef HiDiHo het volgende:
Wat was er met fok aan de hand
Ik kon om 5:00 uur net niet meer posten![]()
Vandaag was crematie. Heel indrukwekkend. Er waren ruim 200 mensen gekomen. En dat terwijl mijn schoonvader toch al 80 was. Zoveel vrienden dat die had kwamen we nu achter.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee hoe gaat het met jou en je man?? Moest wel es aan je denken.
Aaaah, een complimentje . . .quote:
Ah, ok. Dacht al dat er iemand aan het klooien wasquote:Op zondag 25 januari 2009 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Database problemen zie http://foknl.wordpress.com
Oh ja duidelijk meer shit .. Dank !! Maar die blauwe rook ik ook hoor. Die zijn best lekkerquote:Op zondag 25 januari 2009 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Teer: 10mg
Nicotine: 0.8 mg
Koolmonoxide: 10mg
Maar gaat meer om de tabak denk ik
[..]
He HiDi
NPquote:Op zondag 25 januari 2009 00:30 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Aaaah, een complimentje . . .![]()
Dat doet een mens goed.
Het blijft een dure "hobby" maar wel lekkerquote:Op zondag 25 januari 2009 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja duidelijk meer shit .. Dank !! Maar die blauwe rook ik ook hoor. Die zijn best lekker
(ik rook nog thee als het moet)
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het blijft een dure "hobby" maar wel lekker
Nog gecondoleerd dan. Met zoveel vrienden om je heen was het waarschijnlijk de warmste dag van het jaar.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:29 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Vandaag was crematie. Heel indrukwekkend. Er waren ruim 200 mensen gekomen. En dat terwijl mijn schoonvader toch al 80 was. Zoveel vrienden dat die had kwamen we nu achter.
Mijn man is al die tijd bij zijn moeder gebleven en dat heeft ze goed gedaan. Iedereen heeft er nu vrede mee dat hij niet meer zo ziek hoeft te zijn en missen zullen we hem natuurlijk maar al die belangstelling was voor mijn man en schoonmoeder en schoonzusje heel fijn. Dat heeft ze echt een opkikker gegeven.
Trouwens bedankt nog voor je reacties vond het heel lief van je.
En zo verdiend de belasting ook weer watquote:
Wat is duur als je er van geniet?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het blijft een dure "hobby" maar wel lekker
Yep, de schoorsteen moet daar ook roken.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En zo verdiend de belasting ook weer wat![]()
Bedankt dat is een mooie quote zeg die moet ik onthoudenquote:Op zondag 25 januari 2009 00:33 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Nog gecondoleerd dan. Met zoveel vrienden om je heen was het waarschijnlijk de warmste dag van het jaar.
Das dan wel weer "mooi" he? Als er zoveel mensen zijn. Dat doet echt goed. Wat ik zelf ervaren heb is dat het daarna best ook wel moeilijk is. Dan is je schoonmoeder(mijn moeder in mijn geval) ineens echt alleen. Het is achter de rug zeg maar. Nu moet ze zelf weer haar leven oppikken. Nou ja het hoort er allemaal bij maar hoe oud of jong maakt niet uit. Moeilijk is het wel.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:29 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Vandaag was crematie. Heel indrukwekkend. Er waren ruim 200 mensen gekomen. En dat terwijl mijn schoonvader toch al 80 was. Zoveel vrienden dat die had kwamen we nu achter.
Mijn man is al die tijd bij zijn moeder gebleven en dat heeft ze goed gedaan. Iedereen heeft er nu vrede mee dat hij niet meer zo ziek hoeft te zijn en missen zullen we hem natuurlijk maar al die belangstelling was voor mijn man en schoonmoeder en schoonzusje heel fijn. Dat heeft ze echt een opkikker gegeven.
Trouwens bedankt nog voor je reacties vond het heel lief van je.
Mja, als een pakje bijv. ¤ 10.00 zou gaan kosten bijv. wordt het wel behoorlijk...quote:Op zondag 25 januari 2009 00:35 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Wat is duur als je er van geniet?
Vandaar ook die kapitaalinjecties mbt de kredietcrisisquote:Op zondag 25 januari 2009 00:36 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Yep, de schoorsteen moet daar ook roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |