Mooi eh... kleurtje...quote:Op zondag 25 januari 2009 18:37 schreef mike_hunt het volgende:
wat is ze toch mooi, die donatella![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
per ongeluk?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Nou, gister was me de avond wel weer.....
Eerst naar MILK in de Plaza Futura. Erg mooie film. Sean Penn voor de oscar vind ik geen onrealistische keuze.
Daarna naar de aloude gaykroegen in Eindhoven. En wie schetst mijn verbazing vliegt me om mijn nek als ik binnenkom? Mijn hetero !WTF doet hij in ene gaykroeg?! Altijd zo krampachtig alles verbergen en dan nu ineens hier? "Heeey krullebol! Hoe is 't? Lang niet gezien? *knipoog*"
Maar dat was nog niet alles. Hij liep naar een meisje toe, plukte haar van de dansvloer af en nam haar al pratende naar mij toe. "Steeph, ff voorstellen... dit is mijn vriendin." Ok, rare situatie, maar ik heb me maar niet voorgesteld als "Hoi, ik ben Stephan. De jongen die je vriend neukt terwijl jullie een relatie hebben" en maar netjes gezegd "Hoi, Stephan, leuk je te ontmoeten".
De vriendin was flink aangeschoten en op den duur ging ze allemaal met me dansen en tegen me aan staan schuren met haar kont en ik dacht "Meisje meisje, je moest eens weten wie er laatst zo ook deed en voor me gebogen stond, dan zou je dit niet doen denk ik".
Ongemakkelijke situatie. En die werd niet minder ongemakkelijk toen hij zei met wie hij daar was en waarom hij in de gaybar was. Hij was met 2 vrienden, een stelletje. Hij ging ze voorstellen en ja hoor, natuurlijk waren dat bekenden. Eentje zag hoe ik naar de hetero keek en zei "Jammer lief, hij is hetero hoor" en ik scoot een beetje onbedoeld in de lach. De blik van de jongen liet me zien dat hij me begreep en hij lachte. "Ik wist 't! Ik WIST het gewoon! En ik ken hem verdomme al 15 jaar!"Oeps.
Nou heb ik hem dus voor de 2e x per ongeluk ge-out. Eerst op mijn dansschool toen bleek dat 1 van zijn beste vrienden een danser in mijn team is, wat ik dus niet wist. En nu dus weer.
En weet je... eigenlijk zou ik er niet mee moeten zitten. Eigen schuld, dikke bult. Moet je maar binnen de pot piesen of het toegeven! Ik ben niet iemand die je stiekem in de kast bewaard verdomme!
ha heb hem vanmiddag ook gezien. Echt een schitterende film.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
en Mensen, vooral ook Wonderer, jullie moeten naar Milk, zo'n inspirerende film, zo'n mooi beeld over homorechtenactivisme, zelfs Ang3l moest huilen, en Teun was dus ook mee, zo'n jongen van 17 staat er niet bij stil wat een lange weg er al gegaan is op rechtengebied, daar werdt ie toch wel stil van
dat vind ik echt een kutstreek om iemand te outen die dat niet wilt. That is not done!~quote:Op zondag 25 januari 2009 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
per ongeluk?
dus je hebt niet tegen die jongens gezegd, ik heb hem 5 keer geneukt?
Ga met jezelf spelenquote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef hierissieweer het volgende:
ik verveel me, althans, ik had andere plannen voor vanavond, maar die gaan niet door... En ik wil gewoon iets doen...
ONZIN!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat vind ik echt een kutstreek om iemand te outen die dat niet wilt. That is not done!~
Nop daar heb ik ook geen zin in...quote:
parkeerplaatsen? of is het koud daar?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef hierissieweer het volgende:
ik verveel me, althans, ik had andere plannen voor vanavond, maar die gaan niet door... En ik wil gewoon iets doen...
ja dat dus, daarom ging mijn avond invulling niet doorquote:Op zondag 25 januari 2009 19:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
parkeerplaatsen? of is het koud daar?
Zij heeft ook een alleenrecht op haar vriend, en daar heb je het ook niet over.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ONZIN!
die man speelt een vuil spel en daar kun je maar op een manier op antwoorden!
daarbij komt, zij heeft recht op de waarheid, het is niet aan Ang3l misschien om die waarheid te verkondigen, ik zelf ben zo iemand die daar ook maximaal in door
ja,maar dat wist ang3l in eerste instantie dus niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:00 schreef MrBrightside het volgende:
En dan bedoel ik dus dat je gewoon niet iets hoort te doen met iemand die in een relatie zit. Klaar.
In my defence: Ik wist het niet toen ik er mee begon. En ik wist óók niet dat ie hetero was.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:00 schreef MrBrightside het volgende:
En dan bedoel ik dus dat je gewoon niet iets hoort te doen met iemand die in een relatie zit. Klaar.
nog steeds in de lappenmand?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben naar bed, ik houd al weer 2 dagen geen voedsel meer binnen...
ja maar jij was ook weer veel te snel om bij Ang3l te gaan kuisenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben naar bed, ik houd al weer 2 dagen geen voedsel meer binnen...
wat is kuisen? neuken?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar jij was ook weer veel te snel om bij Ang3l te gaan kuisen
kuisen, is belgisch voor schoonmaken...quote:Op zondag 25 januari 2009 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is kuisen? neuken?
goeiemiddag btw
o.k. weer wat geleerd!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
kuisen, is belgisch voor schoonmaken...
Dat heet Vlaamsquote:Op zondag 25 januari 2009 22:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
kuisen, is belgisch voor schoonmaken...
beneden riviers... Dan heb je meteen al die rare praat in een klap genoemd...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |