OPA!!!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:31 schreef Gellarboy het volgende:
Wat is dat toch met die jongeren van tegenwoordig? Toen ik zo jong was had iedereen gewoon korte koppies...
Ik hou gewoon niet zo van lang haar. Gisteren heb ik Dirk zn kop weer eens goed kaalgeschoren en vandaag ben ik weer gekortwiekt. Heerlijk!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
OPA!!!
de hippies hadden ook lang haar, en in onze jeugd de hardrockers ook, de rechtse is een beetje alto/skater, daar is het ook in, de linkse is meer een kakker, daar kan het ook goed, het maakt ze toch niet lelijk?
hier ookquote:Op zondag 25 januari 2009 17:44 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, en ik krijg dus steeds een inlogscherm voor een of andere server geldrop-mierlo.info
gaan jullie straks naar het trouwen ook gewoon alle twee met 1 account werken ?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:43 schreef Gellarboy het volgende:
GODVER!! Hou ik dit?
Weer PDD dus, maar nu op een andere laptop. Waar GB nlijkbaar ook stond ingelogd.
PDD: ha ja! En nog maar 1 bankrekening, 1 emailadres en verder alles samen.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaan jullie straks naar het trouwen ook gewoon alle twee met 1 account werken ?
PDD: Vertel, vertel!quote:
PDD: Admin/admin, gast/gast doen het in elk geval nietquote:
Haha. Naja jongen die ik via gay.nl ken vroeg of ik vanavond misschien wat wilde gaan doen. Maar ken m nog niet errug goed en ik ben altijd heel onzeker en stuff met dit soort dingenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Vertel, vertel!
Misschien komen we elkaar vanavond nog wel tegen!
donders irritant!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:44 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, en ik krijg dus steeds een inlogscherm voor een of andere server geldrop-mierlo.info
o heeft iedereen dat in zijn scherm? van die server Mierlo o.i.d.?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
donders irritant!
Is dat om die foto van z'n club?
joh wees eens zeker van jezelf je bent leuk, ziet er leuk uit, je bent nu nog jong, pluk de dag, je hebt niets te verliezenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Haha. Naja jongen die ik via gay.nl ken vroeg of ik vanavond misschien wat wilde gaan doen. Maar ken m nog niet errug goed en ik ben altijd heel onzeker en stuff met dit soort dingen
Het is d'r niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:37 schreef mike_hunt het volgende:
wat is ze toch mooi, die donatella
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
o ja, een look a likequote:
*saves for future reference*quote:Op zondag 25 januari 2009 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Nou, gister was me de avond wel weer.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |