Die 3 meiskes aan de linkerkant zien er wat ziekjes uit. zeker last van de griep gehad tijdens de shoot.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:06 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Been there, done that, die wijven hebben nog steeds allemaal Anorexia
Proof: De site van de Italiaanse Vogue
die staat natuurlijk al jaaren in mijn bookmarks!
ok dan zeg ik gewoon putinha tegen jequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef MrBrightside het volgende:
Ok, mag ik dan bezwaar aantekenen tegen 'slet' genoemd worden? Als we toch anti popjes en poppetjes zijn.
daar heb je toch mensen voor die ervoor geleerd hebbenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef Xiance het volgende:
*zucht*
ik ben geloof ik echt de enige homo die geen wijs meer kan uit zn administratie..
al dat verhuizen ook
die kosten geld.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
daar heb je toch mensen voor die ervoor geleerd hebben
Nee hoor!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef Xiance het volgende:
*zucht*
ik ben geloof ik echt de enige homo die geen wijs meer kan uit zn administratie..
al dat verhuizen ook
zit jij ook in de shit?quote:
We geven wel veel geld uit, maar het papierwerk??? Pffffff.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:09 schreef Xiance het volgende:
zit jij ook in de shit?
VAST niet, als ik jullie soms zo lees
en die werken voor mensen die dat allemaal kunnen betalen. Als je nou eens naar beneden kijkt vanuit dat raam zul je mensen zien. Het merendeel van hun heeft niet het geld om al het luxe wat jij als normale dagelijkse levensbehoefte berekend, te kunnen permitteren...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
daar heb je toch mensen voor die ervoor geleerd hebben
Niet in de shit, maar we hebben wel nog de belasting aangiftes van 3 jaar liggen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
zit jij ook in de shit?
VAST niet, als ik jullie soms zo lees
gelukkig woon ik nog thuis, maar mn rijbewijs halen zit er dit jaar toch echt niet in!
je moet hiervan nog even de cantenbury anekdote even vertellen:quote:
ja een kar vol boodschappenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef Nuno_G het volgende:
hee sletten nog iemand wat gescoord dit weekend
Ik ga een winkelmandje bij de lidl kopen, zodat ik daar aan de andere kant van het centrum boodschapjes mee kan doen en dan door het centrum naar het huis mee kan lopen. De grote boodschappen doe ik wel bij de lidl in Ede, dan zie ik mijn moeder ook weer eensquote:
over die 5 ridders ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je moet hiervan nog even de cantenbury anekdote even vertellen:
heeft lidl van die mandjes ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ga een winkelmandje bij de lidl kopen, zodat ik daar aan de andere kant van het centrum boodschapjes mee kan doen en dan door het centrum naar het huis mee kan lopen. De grote boodschappen doe ik wel bij de lidl in Ede, dan zie ik mijn moeder ook weer eens
Commant ca va? (was het toch?)quote:
Ruben is lekkerderquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
ik wil ook nog even melden dat ik Tijl Beckand erg lekker, maar niet zo'n geweldige lama vind.
dies mooier!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |