Was jij dat?quote:
Die had ik op mijn forum....jeweetzzzz, ben niet makkelijk, Permbanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is er met blond en leuk gebeurt
och arme, shoot yourself, fatbodyquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik maak een garpje en meteen iedereen boos, terwijl er al een heule boele bende denigrerende opmerkingen stonden.![]()
Nu heb ik het weer gedaan.
Maar je bezoekersaantallen zijn op het moment zeker nul, omdat je hier zit.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die had ik op mijn forum....jeweetzzzz, ben niet makkelijk, Permban![]()
Geintjuh, 't gaat hartstikke leuk eigenlijk
Mooi ..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent niet vaak meer online, dus het zal wel goed gaanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
iets van 29 december gestart dacht ik? 74 leden tot nu toe en tegen de 4000 postings......'t loopt gestaag door eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar je bezoekersaantallen zijn op het moment zeker nul, omdat je hier zit.
Laat me raden, NZ is adminquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
iets van 29 december gestart dacht ik? 74 leden tot nu toe en tegen de 4000 postings......'t loopt gestaag door eigenlijk.
Had een ban op een ander forum en kreeg te horen dat ik maar een eigen forum moest beginnen. Dat heb ik gedaan. Dat andere forum is nu leeg, alle leden zitten bij mijquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi ..Waarom een forum dan.?? Iets interessants ozo .. Bedoel daar gaat tijd in zitten
Geloof je me als ik je veel succes wensch?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
iets van 29 december gestart dacht ik? 74 leden tot nu toe en tegen de 4000 postings......'t loopt gestaag door eigenlijk.
Jawel, ik neem aan dat je 't hier lekker rustig vond zonder NMNS?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Geloof je me als ik je veel succes wensch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |