Ik ook niet, ben al vele jaren niet meer bij de medicijnman geweest, maar dan ook niet gaan zitten mauwen jijquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga niet overal zalfjes, pilletjes en spuitjes voor halen.
Haha okejquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik jou ook niet....al begreep ik net dat je door drank oranje wordt!!...nice.... I like that
Idd, ik dacht juist dat je van drank blauw werdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha okej![]()
Ja dan zien de users iig dat Bongetje een beetje vaag kan zijn
morgen weer groen, van de misselijkheidquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idd, ik dacht juist dat je van drank blauw werd
Spreekwoordelijk gezien wel maar die andere avatar van mij was alleen oranje beschikbaar dus vandaarquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idd, ik dacht juist dat je van drank blauw werd
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha okej![]()
Ja dan zien de users iig dat Bongetje een beetje vaag kan zijn
Haha, nou hopelijk niet, moet daar eigenlijk nog een aparte avatar voor laten maken, de "kater" variantquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:30 schreef blomst het volgende:
[..]
morgen weer groen, van de misselijkheid
Oja, ik ga een wijntje pakken!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Nou word ik nieuwsgierig![]()
Wat drinken jullie vanavond?
Je had met gemak kunnen zeggen dat je je keukenkastjes had gesopt en je ramen gezeemd, niemand die het komt controleren.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn leven, Jeuj!!
![]()
Ik zou kunnen zeggen dat ik in de downtime hele nuttige dingen gedaan had, maar dat is niet zo.![]()
Goedenavond fok!![]()
Red winequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
ik begon met cola....toen wodka cola...en nu....de cola is op dusquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
rode gazeusequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |