Ja maar die ene kan het wel en die andere niet (wilde ik zeggen: maar ze kunnen het allebei een beetje, maar Neen!)quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef babette21 het volgende:
"een leuk setje" klinkt wel erg homo.....
wat is trouwens de minimum leeftijd? 12?
Moeders weet niet dat haar zoon al zwarte piemels sliktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef babette21 het volgende:
"een leuk setje" klinkt wel erg homo.....
Die worden er in het theater wel tussenuit gefilterdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef Leonoor het volgende:
Jezus wat is de jury flexibel en aaaaardig dit jaar!
Maar echt alles gaat door! Is er zo'n chronisch gebrek aan talent dit jaar?!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die worden er in het theater wel tussenuit gefilterd
Er staat een paard in de gang jalalalalaquote:
Ik dacht dat het aan mijn breedbeeld lag maar die mond was dus echt groot genoeg om 15 Chinese bootvluchtelingen in te verstoppenquote:
Nee gezien de vorige 2 acts die doorgingen had ik verwacht dat Tokkie ook wel door zou gaan!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef Steve het volgende:
Ik vond Tokkie nog helemaal zo slecht niet zingen.![]()
.
Dat pratende zingen was wel drama.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef Steve het volgende:
.
Ik schrok dat ze van die wandelende acneebult nog wat fatsoenlijks hebben kunnen makenquote:
Bonfire en Salinero kunnen er qua gebit en uitspraak niet aan tippen denk ik.quote:
Ik ook niet, maar hij had een ander nummer moeten kiezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef Steve het volgende:
.
deze?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij had een ander nummer moeten kiezen.
Bierquote:
Giel zelf ook nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:50 schreef babette21 het volgende:
ik heb Giel dus echt nog nooit zonder die pet gezien he
Ja,maar niet als auditienummerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Tokkie had er al wel 1600 als bierviltje verkocht hoor Sven, met recht een succes.
En toch he... Niet eens zo slecht! Was travestiet Claudia ook niet eens door?quote:
that is my namequote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:53 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft z'n hele harem meegenomen
Idd leeftijdgrend omhoog of niet zeurenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
Dat gezeik over te jong....de grens ligt bij 15 toch??
Hij klinkt nu ook best wel volwassenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
Ja ik snap dat ook niet hoor. Leg die grens dan wat hoger, die opmerkingen slaan nergens op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
Ze zeuren inderdaad vaker over de leeftijd.. heel vaagquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
Ja, daar moeten ze echt eens mee kappen, dat als argument gebruiken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
erger: Hoe kan je dan tegen anderen wel ja zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |