Als de tegenstander een clubteam kiest speel ik ook bijna altijd met AS Roma.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:40 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Liverpool, Arsenal, AS Roma, Juventus & Tottenham Hotspur
mensen met repuquote:
Ook xboxer?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als de tegenstander een clubteam kiest speel ik ook bijna altijd met AS Roma.
quote:
maar je huilt welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet aangesproken
Jep. Alleen ik speel niet zo vaak, ik heb zo mijn fases. Nu zou ik het stof er weer af moeten vegen.quote:
GENER1US , probeer mijn friends-zone uit te breiden, je bent welkom!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jep. Alleen ik speel niet zo vaak, ik heb zo mijn fases. Nu zou ik het stof er weer af moeten vegen.
Eensch !quote:
PM ff, want die weet ik volgende keer nooit meer terug te vinden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
GENER1US , probeer mijn friends-zone uit te breiden, je bent welkom!
een doorbijterquote:
Hij heeft een stok in zijn mondquote:
wat wil je nu dat ik zeg?quote:
Mijne is LudoSanders85 trouwens, zo uit mijn hoofd. Dus mocht je er eerder, voel je vrij.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
GENER1US , probeer mijn friends-zone uit te breiden, je bent welkom!
Is dat niet die Deejay ??quote:
Vanwege de 5-0 of zijn de bloemetjes gestorven?quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Vanwege de 5-0 of zijn de bloemetjes gestorven?
Denk dat ik zo nog even paar potjes ga spelen. Vanwege het feit dat xbox live season de aanval van Barcelona op 96 heeft gezet, heb ik soms nog de neiging om zo'n team te nemen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijne is LudoSanders85 trouwens, zo uit mijn hoofd. Dus mocht je er eerder, voel je vrij.
Ik huil met je mee man. Zwolle heeft gewonnen dus we schieten niks opquote:
heet je op Xbox-iets ook LudoSanders ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijne is LudoSanders85 trouwens, zo uit mijn hoofd. Dus mocht je er eerder, voel je vrij.
5-0quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vertel het maar aan tante anne.
Is het nu pas tot je doorgedrongen dat het verhaal van Noorsbloed even waar is als dat van een marokaan die om een baan vraagt en dat je naar je centen kan fluiten ?quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als het dat is, go cry in the corner.
Weet je hoe erg dat is, jij hebt echt geen gevoel voor respect en/of liefde voor de medemens.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als het dat is, go cry in the corner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |