Beter gaan we WOW'en. Ben net level 72 Horde Alliance Trooper.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
Wat als we nou de SC in 2 gelijke groepen opdelen en dan tegen mekaar gaan LARPen ofzo
Lightning Bolt!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
Wat als we nou de SC in 2 gelijke groepen opdelen en dan tegen mekaar gaan LARPen ofzo
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
wie moeten er dood ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gers, zit jij ook in onze knokploeg?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
Heh WOW draait niet op mijn computer, daar is ie te oud en te langzaam voorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:28 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Beter gaan we WOW'en. Ben net level 72 Horde Alliance Trooper.
WOW is ook kutquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heh WOW draait niet op mijn computer, daar is ie te oud en te langzaam voor
Beter, beterquote:
ik ga niet tegen ossenaren mattenquote:
Ik heb het eens gespeeld bij iemand en ik vond het best leukquote:
Pijnlijkquote:
Beter zeg jij xbox360 online, anders ben je failhaas.quote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
ok
maar je zit wel in de knokploeg toch?
Dan moet je met jorienvdherik spelen, die is echt goed. Op de PS3 denk ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Beter zeg jij xbox360 online, anders ben je failhaas.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:33 schreef sezten het volgende:
[..]
Dan moet je met jorienvdherik spelen, die is echt goed. Op de PS3 denk ik.
duh natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Beter zeg jij xbox360 online, anders ben je failhaas.
Pleuntjequote:
Voeg GENER1US is toe, dan wordt het i.p.v. knokken sportief opgelost.quote:
eej ouwequote:
kut 0-1 achterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Voeg GENER1US is toe, dan wordt het i.p.v. knokken sportief opgelost.
quote:
Hij speelt op een 42" Inch LCD TV.quote:
Welke team ben je altijd dan? Ik ga pas morgenvroeg/vannacht potje spelen. Ouders kijken nu TVquote:
Inter is lekker snelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Welke team ben je altijd dan? Ik ga pas morgenvroeg/vannacht potje spelen. Ouders kijken nu TV
daarom moet je ook plantjes kwekenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: Een uitkering = geen vetpot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |