wat was je lijn?quote:
Kom op dan kankerjong, vieze vuile KJAAAANKUUUUUURleyerquote:
GMTAquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Kom op dan kankerjong, vieze vuile KJAAAANKUUUUUURleyer
Zoek een hobby...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat was je lijn?
je ging weg
nu terug
teleurgesteld?
geen scoor, gemaakt?
je mag ieder onderwerp aansnijdenquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
je mag ieder onderwerp aansnijden
taboe, schaamtevol intiem
zo iets dus....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[spellingnasi-chef modus]quote:
hee, jij ook!quote:
Jonguh serieus nemenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[spellingnasi-chef modus]
Heey analfabete breezah-jong, kom eens heel gauw een bordje eten in mijn restaurant !![]()
!!
'jonguh.. '![]()
[/spellngnasi-chef modus]
Op de OP na, eerste kwaliteitspost van de topic.quote:
Ik bespiede jou.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
hee, jij ook!
lol
en in volle drama
dubbel lol
hoop ook je slurf
in zwelling
Nummer 2 hier!quote:
Dat is de chef die je zijn restaurant insleurt als hij meent dat je je spelling-nasi niet hebt gegetenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jonguh serieus nemen![]()
Wat is spellngnasi-chef trouwens?
ijdel als ik benquote:
http://www.goodfeeling.nl/ijdeltest.htmlquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
ijdel als ik ben
gewaardeerd dus
groet terug
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]een post is een post..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doe je stoer, maar als straks de tweemans harde SC knokploeg voor je staat, praat je wel andersquote:
respect en waarderingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:13 schreef sezten het volgende:
[..]
http://www.goodfeeling.nl/ijdeltest.html
de rest is gebannedquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nu doe je stoer, maar als straks de tweemans harde SC knokploeg voor je staat, praat je wel anders
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nu doe je stoer, maar als straks de tweemans harde SC knokploeg voor je staat, praat je wel anders
Ik voelde me al een tijdje ijdel, maar ik zocht direct bewijsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:14 schreef MiVer het volgende:
[..]
respect en waardering
voor alle ggz testen
die je me voorschotelt
maar....
waar ken jij deze test van?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan stuur ik m'n chihuahua op je af, biatch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |