mja sorry, ik was zo intens (gelukkig) aan 't luisteren, dat ik pas op invoeren klikte bij de laatste uithaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:54 schreef Steve het volgende:
Ik zie alleen Jan Danny een de mislukte Josephs Babette.
Vooruit, die is beter! TT-change?!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Woelli het volgende:
Damn.. i think you are desperate
Volgens Angela wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
leek het er echt op (want heb 't dus gemist)?! da's wel toevallig dan
Whehehequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:58 schreef Leonoor het volgende:
Ok, ik waag me er nog een keer aan, deze keer kan het haast niet missen: Constantijn kan vast ECHT niet zingen!
Ik zag het brrrrquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ja maar! Clearasil! Kapper! Hij heeft de schijn wel tegen...
Ik hoop zo dat zij niet doorgaatquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:01 schreef Svensational het volgende:
Wat een vreselijk irritant wijf die Bernadette.
Nu al.
Gelukkig, ze kan niet zingen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:01 schreef Svensational het volgende:
Nu al.
Jij al helemaal met je irritante smileysquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:01 schreef Svensational het volgende:
Nu al.
Triest om op je eigen bericht te reageren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig, ze kan niet zingen.
Ga gewoon even lekker iemand anders ergeren?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:03 schreef Dweepp het volgende:
[..]
Jij al helemaal met je irritante smileys
Volgens mij heeft ze die gewoon een nagezongen!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:03 schreef Leonoor het volgende:
Ze lijkt wel zo'n compilatie-cd-reclame van Eurosport. Drive had je vroeger "My name is Luca, I live on the second floor - I am higher higher higher - Somehow I'll find my way home - etc"
En die ene kan het nog best ook! Het klonk niet eens heel slecht! Voor je 't weet breken ze weer een groepje open, 1 door, rest weg...quote:
Echt?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:06 schreef babette21 het volgende:
ik heb nu al meer gelachen dan de hele vorige aflevering bij elkaar, wat 'n zooitje zeg
Bij American Idol hebben ze het nu heel slim gedaan, ze racen er in een sneltreinvaart de jokers doorheen in een kort 30-seconden clipje. En laten verder voornamelijk de goede audities zien. Zo blijft dat soort sullen de volgende keer weg.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wmb het obvious einde van dit soort programma's. Nu komen er alleen nog maar clowns op af die ook eens grappig op tv willen komen...
ach ja, zien lachen doet lachen, vrees ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?
Het ligt mss aan mijn humeur van vandaag, maar ik vind er echt geen flikker aan.
Nep-artiesten en een jury die ook maar lacht om het lachen want dat scoort zo leuk bij de kijkers.
Wmb het obvious einde van dit soort programma's. Nu komen er alleen nog maar clowns op af die ook eens grappig op tv willen komen...
Ze zit op de rock academy, volgens haar hyves, verklaart een hoop...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:08 schreef Steve het volgende:
Beetje standaard stem, maar ze kon wel zingen.
Wat een onzin, een 'rock academy'.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:10 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ze zit op de rock academy, volgens haar hyves, verklaart een hoop...
volgens mij is 't vooral de school "van" Krezipquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat een onzin, een 'rock academy'.
Is dat de MBO variant van het conservatorium ofzo?
En bijna alle kandidaten van Rock Nation!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij is 't vooral de school "van" Krezip
dat zegt me dan weer niks.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:13 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En bijna alle kandidaten van Rock Nation!
Als ze dat hier nou ook eens zouden doen!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij American Idol hebben ze het nu heel slim gedaan, ze racen er in een sneltreinvaart de jokers doorheen in een kort 30-seconden clipje. En laten verder voornamelijk de goede audities zien. Zo blijft dat soort sullen de volgende keer weg.
Dit is best goed. HE HE EINDELIJK.
Ja, bij Idols had je aan het eind van iedere uitzending zo 20-seconde-compilatie van "oh ja, en deze mensen zijn ook door naar het theater, trouwens". Jammer was dat altijd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als ze dat hier nou ook eens zouden doen!
Soms zie je mensen in de liveuitzendingen of workshops of weetikhoehetheet die je nog nooit eerder gezien hebt. En dan ben ik best wel benieuwd naar die audities.
bwhehehequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat een onzin, een 'rock academy'.
Is dat de MBO variant van het conservatorium ofzo?
Pokemon 4lifequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:18 schreef Asskicker14 het volgende:
We all live in a Pokemon world.![]()
[ afbeelding ]
I wanna be the greatest master of them all.
Hij zag er wel zanger-achtig uit. Wat een mallootquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is nog slechter dan Def Rhymz in het kwadraat.
Ja, ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Cee het volgende:
Ben net terug. Was die ouwe goed? Zo ja is ie door?
Uhm ja hij was wel aardig goedquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Cee het volgende:
Ja! Ja!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Cee het volgende:
maar zingen kan ze welquote:
Eh, dus je mag geen liedjes van een homo zingen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Sam Sparro zingen, wat kansloos. Die is homo en dat zie je van een kilometer aankomen.
Het is weer net zo'n deceptie als met Freek bij op zoek naar Joseph. Alle leuke mannen zijn homoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:32 schreef Anonymousz het volgende:
Wat een schatje is die Randy
Hij heeft een vriendin dat zei hij netquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:33 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het is weer net zo'n deceptie als met Freek bij op zoek naar Joseph. Alle leuke mannen zijn homo.
Deze dus:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef Svensational het volgende:
Is zij niet die vriendin van die ene knaap uit Idols die ook weer meedoet?
Welk een geluk bij een ongeluk!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin dat zei hij net
Wendyquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:35 schreef Cee het volgende:
Wat staat Wendy toch altijd weer bij de hulpeloze oudjes en de geile jongetjes. Sllllloerie.
En het grootste nadeel is dat ze door zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:36 schreef Steve het volgende:
Wat een vreselijk trio.
Nadeel dat het nog redelijk klinkt.
Niet slechtquote:
Grote kans dat zij achter ons zaten toen bij X-factor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:37 schreef Steve het volgende:
Zo, ze zorgen er in elk geval voor dat wij ze tijdens de finale's niet meer kunnen horen.
Ons?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Grote kans dat zij achter ons zaten toen bij X-factor.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:38 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Hij heeft toch zo'n vies veel te laag V hals ding aan?
Jij was er niet bij? Nou ja het is ook alweer lang geledenquote:
WIJ WILLEN DIE HYVES!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:39 schreef neen het volgende:
2 LEKKERE WIJVEN KOMEN STRAKS LEKKERE WIJVEN ALERT
JUAAAH!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:39 schreef neen het volgende:
2 LEKKERE WIJVEN KOMEN STRAKS LEKKERE WIJVEN ALERT
Er zijn al wel wat pannenkoeken extra ingegaan ondertussen.quote:
Jaaahaaa, die zat toch net in X-citedquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je laat me schrikken.... doetze ook mee?
ECHTquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaaahaaa, die zat toch net in X-cited!
Ik zei datquote:
Maar Stacey krijgt er een natte stoel van dus die gaat zo de rest proberen te overtuigen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Rob kunnen ze toch niet door laten gaan. Te beperkt.
Zi heeft toch met Idols meegedaanquote:
Misschien is ze van Popstars, Gordon lijkt haar ook niet te kennenquote:
Ze komt me erg bekend voor...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zi heeft toch met Idols meegedaan
Geen idee. Misschien het laatste jaar (toen was ik m'n tijd zinniger aan het besteden)?!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zi heeft toch met Idols meegedaan
Ik ook niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
Is dit Irma? Nog nooit gezien.
dat woord zocht ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:49 schreef starla het volgende:
Hé dat veenlijk!
Ik kijk geen SBS6quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef starla het volgende:
Ze is van popstars man
Ik moet toch zeggen dat ze een stuk meer betere audities laten zien dan voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
Als ze dat hier nou ook eens zouden doen!
Soms zie je mensen in de liveuitzendingen of workshops of weetikhoehetheet die je nog nooit eerder gezien hebt. En dan ben ik best wel benieuwd naar die audities.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:53 schreef Anonymousz het volgende:
wij willen lekkere zangers, zangeressen en tieten zien
en ze is 15?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:53 schreef Svensational het volgende:
Best goed, ze slist alleen wel een beetje.
Daar gaan ze helaas nog aan werken zo te horenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:54 schreef Cee het volgende:
Dit is best leuk. Normaal, met gevoel, geen supersonische stem maar ook niet zo'n eigengeilerige hippe sufmuts die rifjes en adlibjes en jodeltjes loopt te bleren omdat ze dat op TMF ook zo leuk doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |