Strak planquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je het niet beter door je huig gooien?
Ow, ik dacht dat hij slechts Rizzla Blauw had ingenomen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ik had toch niets om erin te doen.
Achja, wegwerpmaatschappij . .quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De gootsteen? Wat een verspilling in huize hidiho.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nee want je bent een dombo........
en dat je mag stikken in je hondebrokken.........
zo.......... dat is er ook weer uit........
truste
Nachtdienst gaat nu beginnen.quote:
Schijnbaar maakt het hem niet uit als ik me lazerus zuip, maar een blowtje rokenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De gootsteen? Wat een verspilling in huize hidiho.
Uhhh ja dat wel maar of ik een weekend heb nu weet ik nog nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:Hoi Fan!
![]()
Hoi Soury!
Nachtdienst goed doorgekomen?
hidii, wurg je ouders in hun slaap! dan heb je het rijk alleen. ze zijn toch al oudquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Strak planEigenlijk ben jij best wel slim
Stuur de man eens een linkje met nuttige informatie.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Schijnbaar maakt het hem niet uit als ik me lazerus zuip, maar een blowtje roken
Breng me niet op ideënquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hidii, wurg je ouders in hun slaap! dan heb je het rijk alleen. ze zijn toch al oud
Dat zijn oudersquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Schijnbaar maakt het hem niet uit als ik me lazerus zuip, maar een blowtje roken
heeft mik ooit geschreven voor carly simon, zat ook nog ff in de klip van ghostbusters zojuist!quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:27 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb nog nooit een blowtje gerookt.
Hoe is het mogelijk he, eigenlijk ben ik een uitgestorven soort.
Helaas, ik ben er ook nog . . . Heeft me nog nooit geboeid maar als een ander er plezier aan beleefd.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:27 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb nog nooit een blowtje gerookt.
Hoe is het mogelijk he, eigenlijk ben ik een uitgestorven soort.
Ik had vanmiddag flinke ruzie met mijn vader. 8 feb ben ik hier wegquote:
Dat heb ik met lange lappen songteksten. Scrol me een ongelukquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:30 schreef APK het volgende:
Echt hè, als ik thuis kom en ik klik op MyAt en ik zie 'FAN' oid...
Dan denk ik: Doei.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag flinke ruzie met mijn vader. 8 feb ben ik hier weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |