quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:36 schreef MNR het volgende:
Ik moet zeggen, ze hebben een leuk trucje gevonden voor het F5-en
Nee geen mooie damequote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:06 schreef Adolecens het volgende:
In navolging op wat Q. zei, dat ik er maar eens op in zou gaan, hieronder het verhaal![]()
Ik ben het plusje, zij is het minnetje, PLAY ON!![]()
[..]
En om het beeld compleet te maken;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wss omdat menen F5-enquote:
nein, uitgaan is niks meer dan een vleeskeuring en het gaat niet veel verder dan half schreeuwend vragen hoe ze heetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:43 schreef Kuwaro het volgende:
Waarom hebben we zoveel views?![]()
Ik zal wel een stelling maken anders schiet het hier ook niet op:
STELLING:
Als je uitgaat, maak je meer kans op een potentiele relatie materiaal als je niet uitgaat?
Wat vind je er van?
It's a giftquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:28 schreef MNR het volgende:
LOL!!!! Wat een briljante chat!![]()
![]()
Ow Ado, je hebt je weer van je beste kant laten zien. Heerlijk
Ligt eraan waar je uitgaat ? Om jonge dames te scoren moet je niet naar een bingo toe gaan ofzoquote:Als je uitgaat, maak je meer kans op een potentiele relatie materiaal als je niet uitgaat?
Het lijkt mij heel raar om iemand tijdens het boodschappen doen of tijdens het shoppen te ontmoeten.. Die kans is volgens mij zeer klein.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:49 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Uhmmm en weet je dat de meeste mensen elkaar hebben gevonden bij de dagelijkse dingen? Zoals boodschappen doen , werk , shoppen etc.
Ik vind het onzinquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:43 schreef Kuwaro het volgende:
Als je uitgaat, maak je meer kans op een potentiele relatie materiaal als je niet uitgaat?
Wat vind je er van?
So I noticequote:
Wie zijn hier die dingen dan aan het regelen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:05 schreef ArTiC het volgende:
ik geloof niet dat er veel mensen zijn die die stellingen nog boeien, ik zie voornamelijk mensen die hopen hier een date/sex te regelen
Kletsen we verder in SCquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:02 schreef Q. het volgende:
MNR!Hoe is het? Oh. Dit is weer te SC'erig. Nog single?
![]()
Hmmm.. dat is mij niet opgevallen vandaag en gisteren, maar ja, ik ben er dan ook niet geweest. En van voorheen: mja... zou kunnen, maar dan ga ik gewoon in op de dingen waar ik wel wat op te zeggen hebquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:05 schreef ArTiC het volgende:
ik geloof niet dat er veel mensen zijn die die stellingen nog boeien, ik zie voornamelijk mensen die hopen hier een date/sex te regelen![]()
ze hopen het te kunnen regelen, een paar springen er wel bovenuitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie zijn hier die dingen dan aan het regelen?
Ik doe niets!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 19:05 schreef ArTiC het volgende:
ik geloof niet dat er veel mensen zijn die die stellingen nog boeien, ik zie voornamelijk mensen die hopen hier een date/sex te regelen
ik kijk af en toe eens en spring in als ik wat te zeggen heb of gewoon iets wil zeggen maar vaak haak ik ook maar weer af omdat het weer over sex gaatquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Kletsen we verder in SC
[..]
Hmmm.. dat is mij niet opgevallen vandaag en gisteren, maar ja, ik ben er dan ook niet geweest. En van voorheen: mja... zou kunnen, maar dan ga ik gewoon in op de dingen waar ik wel wat op te zeggen heb
Ik regel niets. Toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 19:05 schreef ArTiC het volgende:
quote:
Waarover wil jij het hebben , punikken?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kijk af en toe eens en spring in als ik wat te zeggen heb of gewoon iets wil zeggen maar vaak haak ik ook maar weer af omdat het weer over sex gaat
Who cares? Overal waar je mannen en vrouwen bij elkaar zet, wordt geneukt. Vroeg of laat.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:18 schreef ArTiC het volgende:
ik zeg trouwens niet dat het niet mag, dat moet je allemaal zelf weten maar van een afstandje ziet het eruit als een tienerdisco vol 14 jarige breezermeisjes en bacoboys, best grappig
Nee hoor.. hij is zelfs groter dan in een disco !quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel raar om iemand tijdens het boodschappen doen of tijdens het shoppen te ontmoeten.. Die kans is volgens mij zeer klein.
Waar waaaaarrrr...Damn heb alleen maar Malibu in huisquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:18 schreef ArTiC het volgende:
ik zeg trouwens niet dat het niet mag, dat moet je allemaal zelf weten maar van een afstandje ziet het eruit als een tienerdisco vol 14 jarige breezermeisjesen bacoboys, best grappig
Uhmmm tijd voor een andere avatar... het brengt me op ideeen ...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:23 schreef Feitosa het volgende:
Je pikt de eeuwige vrijgezellen er hier zo uit......
true, met als hotspot nr1 de werkvloerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Who cares? Overal waar je mannen en vrouwen bij elkaar zet, wordt geneukt. Vroeg of laat.
Met flirten hoef je niet aangesproken te worden hoor... kijk eens om je heen , loop niet zo gehaast , trek een diepe inkijk aan... en moet je eens oplettenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Of ik kom op de verkeerde plekken, of ze moeten me niet... want ik ben nog nooit aangesproken
Heb je door dat het winter isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Met flirten hoef je niet aangesproken te worden hoor... kijk eens om je heen , loop niet zo gehaast , trek een diepe inkijk aan... en moet je eens opletten
Nee muts, over vraagstukken zoals jij laatst bijv. inbracht.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarover wil jij het hebben , punikken?
Gadverdamme ! Perverseling ! Smeerlap ! Beetje naar Animal Planet kijken ... Viespeuk...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
true, met als hotspot nr1 de werkvloer![]()
maar het is gewoon mooi om te zien toch...alsof je naar animal planet zit te kijken
Enjoyquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:27 schreef ArTiC het volgende:
ik ga maar eens kijken of ik mijn stamkroeg nog kan vinden![]()
Vrouwen in de winter zijn sexier ! Zijn ze zo lief ingepaktquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je door dat het winter isEn ze moeten niet vallen op m'n decollete
Mazzrl poolkapquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:27 schreef ArTiC het volgende:
als mensen zich nu op zijn/haar teentjes getrapt voelen....yep, ik had het over jou dan![]()
ik ga maar eens kijken of ik mijn stamkroeg nog kan vinden
Ik denk dat je dan in een sprookjeswereld leeftquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:29 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Vrouwen in de winter zijn sexier ! Zijn ze zo lief ingepakt![]()
Ik denk dat als je een beetje in slowmotion , boodschappendoet(niet overdreven) en goed om je heen aan het kijken bent , je het vast wel opvalt !!!
1 Tip ! : Ga niet als volwassene met je vriend /vriendin tikkertje spelen in de supermarkt !
Andere smaak misschien ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan in een sprookjeswereld leeft
Ik zal het niet gaan doen..
Vertel vertel !quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
IK heb best vanalles te vertellen hoor, ook over t single zijn, waar ik nu mee bezig ben enzo... Alleen is dat niet zo handig
Doe het toch maar dan. Wij zijn allemaal nieuwsgierig geinteresseerd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
IK heb best vanalles te vertellen hoor, ook over t single zijn, waar ik nu mee bezig ben enzo... Alleen is dat niet zo handig
waarom niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
? Daar ging het niet om. Ging erover dat er *weer* teveel slow chat is.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:43 schreef Adolecens het volgende:
Nou, je hebt je reacties
Maar dat verandert ook niet als jij zegt dat je er niet over kan pratenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
? Daar ging het niet om. Ging erover dat er *weer* teveel slow chat is.
Dat beweer ik ook nergensquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dat verandert ook niet als jij zegt dat je er niet over kan praten
En in mijn leven gebeurd geen reet.. dus ook niet ontopic.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergensik legde uit waarom ik niet on topic ben.
Roep eens iets ontopics dan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergensik legde uit waarom ik niet on topic ben.
In mijn leven gebeurt altijd genoeg. Maar nu ga ik lekker op de bank liggen met een fleece dekentje en soapje kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
En in mijn leven gebeurd geen reet.. dus ook niet ontopic.
Niets bijzonders iig moet nog wel ff hard aan de slag om een aantal opdrachten nog af te makenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ Cue:das ook een goede reden.
![]()
@ box:fijn weekend voor de boeg?
Hebben we het samen verneuktquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:53 schreef mrbox het volgende:Ben er weer
![]()
Tentame ging voor geen meter, maar goed weekend
quote:
Ik in Juniquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik mag in Maart weer
![]()
![]()
Maar wat zag ik je vond je nieuwe auto te mooi en je hebt daar maar wat aangedaan
Ja als je het niet meer ziet zitten na zo'n slecht cijfer moet je of meer gas geven of iets anders proberenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik in Juni
[en in maart heb ik andere]
Ehm.. ik heb het niet express gedaan hoor![]()
Klein foutje..?
Haha, had je dat niet even eerder kunnen zeggen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja als je het niet meer ziet zitten na zo'n slecht cijfer moet je of meer gas geven of iets anders proberenDe auto's van tegenwoordig zijn vrij stevig
Duur grapje zeker weer
![]()
Ik heb bijna hetzelfde gedaanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef Adolecens het volgende:
Zo, lekker in bad geweest, alles geknipt, gepoetst en geschoren. Klaar voor een wild weekend!
Iemand interesse, of beschikbaar? (van de dames dan)
Je hebt je niet gepoetst?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb bijna hetzelfde gedaan
Trouwens, jij had dit weekend geen tijd!![]()
![]()
![]()
Lukt je niet echt om een keer af te spreken met Ado hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb bijna hetzelfde gedaan
Trouwens, jij had dit weekend geen tijd!![]()
![]()
![]()
quote:
Volgens mij doen ze het stiekem alquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lukt je niet echt om een keer af te spreken met Ado he
Tot over een uurtje dan!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt je niet gepoetst?Ik heb vanaf morgen geen tijd, druk druk druk!
nee, eerst weten wat je verzuimd hebt in bad!quote:
Ik heb niet geknipt, alleen geschorenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, eerst weten wat je verzuimd hebt in bad!
ok, geen stoppeltjes.. dan is het goed!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb niet geknipt, alleen geschoren
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok, geen stoppeltjes.. dan is het goed!![]()
Heb een hekel aan vrouwen die geknipt en geschoten moeten worden..
Boek je een hotelletje, of nemen we de kofferbak?quote:
Ik ben alleen thuisquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Boek je een hotelletje, of nemen we de kofferbak?
is je bak popcorn nog niet leeg?quote:
En anders krijgt hij wel een nieuwequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is je bak popcorn nog niet leeg?
Vind het ander niet echt boeiendquote:
ow ja, dat was dit weekend he..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis
@Cue; ja, straks
Dit is vrij ontopic![]()
1) Wat is een stuk verder? Ik heb er wel wat voor over in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:44 schreef xFriendx het volgende:
In hoeverre zouden de singles hier enig heil zien in het 'daten' of 'relatie hebben met' met iemand die toch wel een stuk verder woont?
Moet je vriend/vriendin om de hoek wonen zodat je er elk positief en/of negatief moment heel makkelijk heen kan of is verder weg ook geen probleem, uitkijken en opsparen naar die dag dat je hem/haar weer ziet?
Ja, dat is dit weekendquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow ja, dat was dit weekend he..
jeetje... dat is een eindje rijden dan![]()
leg je de sleutel weer onder de bloempot en wacht je in bed op me dan?
Oh dat maakt mij niet uitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:47 schreef xFriendx het volgende:
[quote]Op vrijdag 23 januari 2009 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
1) Wat is een stuk verder? Ik heb er wel wat voor over in ieder geval.
Niet zozeer in kilometers, maar zeg dat je toch wel 5 kwartier onderweg zou zijn, hetzij met de auto of OV.
ik volg het spoor van uitgetrokken kleding welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is dit weekend![]()
Spring nu maar gewoon in de auto.
Nee, de deur staat op een kiertje en dan meteen de trap op.
Ik zou het niet erg vinden. Maar zoals ik volgens mij hier al eens eerder zei. Zeker als het nog pril is, is het vaak lastig.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:47 schreef xFriendx het volgende:
Niet zozeer in kilometers, maar zeg dat je toch wel 5 kwartier onderweg zou zijn, hetzij met de auto of OV.
Prrrima!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik volg het spoor van uitgetrokken kleding wel
zou me opzich niets boeien, alleen op de lange termijn zou dat lastig worden, als er ooit sprake komt van samen wonen enzo. Ik ben nogal plaatsgebonden ivm de kids kan niet een uur hiervandaan gaan wonen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:47 schreef xFriendx het volgende:
[quote]Op vrijdag 23 januari 2009 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
1) Wat is een stuk verder? Ik heb er wel wat voor over in ieder geval.
Jezus christus, ik kom 2 weken niet in Singles, heeft zich de meest desperate chick ooit aangediend hier. Kom mij maar neuken als je zó desperate bent dan. Brussel. Ik kook wel voor je maar je moet wel oprotten tegen 9 uur morgenvroeg.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh dat maakt mij niet uit![]()
90 minuten o.i.d. met de auto heb ik er wel voor over.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
ik ga weer op de bank liggen, mag me geloof ik gaan aanmelden bij de rest van de zieke kipjes
Ik kom er alleen nu achter dat ik iets teveel gedronken heb, om nog te mogen autorijdenquote:
Zo, waar heb jij last van?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Jezus christus, ik kom 2 weken niet in Singles, heeft zich de meest desperate chick ooit aangediend hier. Kom mij maar neuken als je zó desperate bent dan. Brussel. Ik kook wel voor je maar je moet wel oprotten tegen 9 uur morgenvroeg.
Goh het gaat niet door.. wat een verrassingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kom er alleen nu achter dat ik iets teveel gedronken heb, om nog te mogen autorijden
Dat is net zoiets als je hart op een paal spitsen en dan met pijlen doorboren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:52 schreef Duimelot het volgende:
want om ergens serieus aan te beginnen wetend dat mn hartje wel eens gebroken kan worden uiteindelijk door zoiets, sja![]()
Nee, ik denk eerder dat ze zich irriteert aan het gedrag tussen jou en Ado.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo, waar heb jij last van?
Afkickverschijnselen?
Je bent ook gemist!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Jezus christus, ik kom 2 weken niet in Singles, heeft zich de meest desperate chick ooit aangediend hier. Kom mij maar neuken als je zó desperate bent dan. Brussel. Ik kook wel voor je maar je moet wel oprotten tegen 9 uur morgenvroeg.
Hehequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kom er alleen nu achter dat ik iets teveel gedronken heb, om nog te mogen autorijden
Ja, daar kan je je inderdaad heel goed irriterenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder dat ze zich irriteert aan het gedrag tussen jou en Ado.
Luister, denk je dat de mannen hier graag met je af willen spreken als je je zo wanhopig opstelt? Zelfs voor alleen anale vernedering ben je too god damn easy.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo, waar heb jij last van?
Afkickverschijnselen?
Jij mag de hele dag blijven schat. Zijn nog genoeg dingen in Brussel die ik je wel zou willen laten zien. Bovendien, jij en ik hebben genoeg reden om eens af te spreken maar je weet zelf ook dat seks er dan niet in zit.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bent ook gemist!Alleen 9 uur is wel erg vroeg...
Is dat inclusief, of exclusief koffie?
Je bent trouwens niet duidelijk wie je moet komen neuken, je stelt dat dat de persoon zou zijn die zo desperate is... Dat zou ik weer niet zijn! En aangezien je biseksualiteit geen geheim is, wordt het wat lastig interpreteren zo!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Je kan merken dat je een aantal topics inderdaad niet aanwezig bent geweestquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Luister, denk je dat de mannen hier graag met je af willen spreken als je je zo wanhopig opstelt? Zelfs voor alleen anale vernedering ben je too god damn easy.
.
Auto, hier hoef je niet trots op te zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, daar kan je je inderdaad heel goed irriteren![]()
Volgens mij zei ze het tegen automatic..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bent trouwens niet duidelijk wie je moet komen neuken, je stelt dat dat de persoon zou zijn die zo desperate is... Dat zou ik weer niet zijn! En aangezien je biseksualiteit geen geheim is, wordt het wat lastig interpreteren zo!
Volgens mij zeg ik nergens waar ik wel en niet trots op ben, maar oke.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Auto, hier hoef je niet trots op te zijn
Ja! Voel me supergoed zonder drank, sigaretten en wiet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
MLI is weer terug![]()
![]()
Alles goed verder?
nee klopt, ik wil graag herinnerd blijvenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Jij mag de hele dag blijven schat. Zijn nog genoeg dingen in Brussel die ik je wel zou willen laten zien. Bovendien, jij en ik hebben genoeg reden om eens af te spreken maar je weet zelf ook dat seks er dan niet in zit.
.
Dat dus onder andere. Doordeweeks elkaar zien is al lastig als je allebei zou werken, dan moet het nog eens in de avonduren gebeuren. Dan rest alleen nog het weekend, kan wel, maar ook daar heb je soms verplichtingen waardoor het niet mogelijk is om langs te komen. Vraag mij dan af hoe het is als je dus een weekend niet kan en elkaar dus dan bijna 2 weken niet ziet (wat dan regelmatig kan voorkomen, niet eenmalig zoals bij een vakantie bijv).quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk juist dat t moeilijker wordt als je langer samen bent. Wanneer wil je meer dan die een keer in de week samen zijn? Hoe lang kun je daar genoegen mee nemen? Soms zou het heerlijk zijn om gewoon voor je werk even samen wat te eten en dan allebei de deur uit. Das een stuk lastiger als je 2,5 uur moet reizen om er te komen. (Al zou ik t wel doen, mits mogelijk)
Dat klopt, dat zeg je ook nergens.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik nergens waar ik wel en niet trots op ben, maar oke.
Ik kan mij nog andere 'ergere' mensen herinneren, maar dat terzijde![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bent trouwens niet duidelijk wie je moet komen neuken, je stelt dat dat de persoon zou zijn die zo desperate is... Dat zou ik weer niet zijn! En aangezien je biseksualiteit geen geheim is, wordt het wat lastig interpreteren zo!
volgens mij bedoelde ze niet jouquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat klinkt goed zeg!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja! Voel me supergoed zonder drank, sigaretten en wiet.. Ik heb in een maand tijd meer voor school gedaan dan het hele schooljaar samen en verder ben ik de neukmaatjes langzamerhand aan het dumpen. Grote vooruitgangen in mijn hoofd ook, veel positiever.
Whehehe, ik denk dat iedereen hier wel weet dat het hier niet om 'een beetje dollen gaat'. Je bent bloedserieus, nu ga je ineens doen alsof het 'allemaal maar een grapje was' zodat je niet meer desperate lijkt?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan merken dat je een aantal topics inderdaad niet aanwezig bent geweest
Een beetje dollen is dus al verboden... Die regel had ik even gemist. Mijn excuses MLI!
Nee, dat idee heb ik, naast anderen, nu ook ja!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde ze niet jou
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja! Voel me supergoed zonder drank, sigaretten en wiet.. Ik heb in een maand tijd meer voor school gedaan dan het hele schooljaar samen en verder ben ik de neukmaatjes langzamerhand aan het dumpen. Grote vooruitgangen in mijn hoofd ook, veel positiever.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik denk dat Ado zelf heel goed weet hoe ik het bedoel, dus dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehe, ik denk dat iedereen hier wel weet dat het hier niet om 'een beetje dollen gaat'. Je bent bloedserieus, nu ga je ineens doen alsof het 'allemaal maar een grapje was' zodat je niet meer desperate lijkt?
Denk dat ze het niet helemaal volgtquote:
eenschquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk juist dat t moeilijker wordt als je langer samen bent. Wanneer wil je meer dan die een keer in de week samen zijn? Hoe lang kun je daar genoegen mee nemen? Soms zou het heerlijk zijn om gewoon voor je werk even samen wat te eten en dan allebei de deur uit. Das een stuk lastiger als je 2,5 uur moet reizen om er te komen. (Al zou ik t wel doen, mits mogelijk)
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Ado zelf heel goed weet hoe ik het bedoel, dus dat scheelt weer.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat ze het niet helemaal volgt
Ik denk dat Ado ook snapt dat hij je zó kan palen als hij met zijn vingers knipt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Ado zelf heel goed weet hoe ik het bedoel, dus dat scheelt weer.
Thanks JB.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ mli: Knap dat je t volhoudt en heel fijn voor je dat t zo goed gaat
Ja, zou je denken?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik denk dat Ado ook snapt dat hij je zó kan palen als hij met zijn vingers knipt.
Ado heeft ze voor het uitkiezen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik denk dat Ado ook snapt dat hij je zó kan palen als hij met zijn vingers knipt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Niettus!!quote:
Hij is dan ook niet voor niets de topic playerquote:
Je hebt tenminste wel een goede binnenkomer gemaaktquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:11 schreef MLI het volgende:
Trouwens, hoi allemaal!
Ik heb jullie gemist!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar toch doe ik wel nuttiger dingen met mijn leven nu ik minder op fok rondhang..
Ja, wij zijn niet blind. En wij hebben allemaal Ado op MSN, schat.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zou je denken?
Denkt dat hij dán zelfs beter weet
Maar goed, als jij dat denkt ( met alle anderen), prima
Niet!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, wij zijn niet blind. En wij hebben allemaal Ado op MSN, schat.
Al zou dat zo zijn... who cares?? Not me...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Oo, dat laatste geloof ik zo jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, wij zijn niet blind. En wij hebben allemaal Ado op MSN, schat.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:11 schreef MLI het volgende:
Trouwens, hoi allemaal!
Ik heb jullie gemist!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar toch doe ik wel nuttiger dingen met mijn leven nu ik minder op fok rondhang..
Voor mli of voor jou?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt tenminste wel een goede binnenkomer gemaakt
Ach en als jij een goed leven buiten fok hebt (en daardoor hier minder bent) , vind ik het alleen maar goed
Leugens!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:11 schreef MLI het volgende:
De topicplayerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet voor niets de topic player
Heb je me ook nooit gegevenquote:
Ah. Ze dénkt hem te kennen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo, dat laatste geloof ik zo jaHaha.
Z'n speciale Fok! msn en Fok! telefoonnummer
Nog even doorsparen dan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niettus!!
Die Russin, die ik van jou moest contacten in het vorige topic, wilde niet!!![]()
Voor MLIquote:
quote:
Ow, dat vind ik wel tof van je.. Dank jequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:15 schreef MLI het volgende:
[..]
De topicplayer. Maar goed, wie hem echt beter kent, weet ook wel dat er achter al die praatjes gewoon een leuke lieve vent schuilgaat die klaar staat voor anderen. Ik meen mij nog een konijnincident te herinneren waarin ik het héél héél zwaar had, er zijn maar weinig mensen die dat zo opgevangen zouden hebben. Maar goed dat mijn favoriete nachtdier online was.
.
En verder, hoe is het met jou Box?
Dat boeit nietquote:
Maaruh geen idee wat er met jullie 2 is... maar kunnen jullie ergens anders gaan bitchen?? Want hier is nog steeds het voer eendjes geen oorlog protocolquote:
De afgelopen week ook weinig @ fok geweest (druk met tentames, niet met een leven hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:15 schreef MLI het volgende:
[..]
De topicplayer. Maar goed, wie hem echt beter kent, weet ook wel dat er achter al die praatjes gewoon een leuke lieve vent schuilgaat die klaar staat voor anderen. Ik meen mij nog een konijnincident te herinneren waarin ik het héél héél zwaar had, er zijn maar weinig mensen die dat zo opgevangen zouden hebben. Maar goed dat mijn favoriete nachtdier online was.
.
En verder, hoe is het met jou Box?
Zolang jij je best maar doet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik wel tof van je.. Dank je![]()
Mja, niet iedereen doet evengoed zijn of haar best om me beter te leren kennen en zien niet dat ik eigenlijk gewoon een heel lief onschuldig jongetje ben
Nou moet je niet gaan doen alsof je een lief onschuldig jongetje bent, gek.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, niet iedereen doet evengoed zijn of haar best om me beter te leren kennen en zien niet dat ik eigenlijk gewoon een heel lief onschuldig jongetje ben
Welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb hem lekker wel... en haar telefoonnummer ookal hebben we nog nooit gebeld lol
Laat maar hangen, ik heb hier geen zin meer inquote:
Hoe zou het met die gek zijn dan ? zou hij nu nogsteeds met dat 19 jarige dans meisje hebben ? Zou het geheim de werkvloer al bereikt hebben ....quote:
Lief ja. Onschuldig of een jongetje nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jammer van je verneukte tentamen. Maar hey, elke keer als ik zeg dat het kut was, ging het tóch goed. Ik heb 1 herexamen te pakken tot nu toe. Succes met je verslag ook!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
De afgelopen week ook weinig @ fok geweest (druk met tentames, niet met een leven hebben)
Tentame vandaag verneukt en nu ff nog druk met een verslag dat voor 24:00 ingeleverd moet worden![]()
Ben blij dat het zo goed met je gaat, sta versteld dat je zelfs je FB's aan het minderen bent
Weet niet. Dat was het eerste wat ik hem vroegquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe zou het met die gek zijn dan ? zou hij nu nogsteeds met dat 19 jarige dans meisje hebben ? Zou het geheim de werkvloer al bereikt hebben ....![]()
Ja normaal heb ik daar ook een handje van maar dit is echt foute boelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Jammer van je neukte tentamen. Maar hey, elke keer als ik zeg dat het kut was, ging het tóch goed. Ik heb 1 herexamen te pakken tot nu toe. Succes met je verslag ook!
Mijn echte en zelfs mijn zakelijke geloof ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou moet je niet gaan doen alsof je een lief onschuldig jongetje bent, gek..
Maar vertel eens, heb ik je echte of je fok! nummer?
Ook nog steeds? ben vandaag gaan werken... dat werkt niet echtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:24 schreef Howl het volgende:
MNR, ik voel me ietsjes beter.
Maar ik ben nog steeds snipverkouden.
Jammer hoor. Luister, ik heb geen zin om jouw desperate geouwehoer te moeten lezen. Dit ís gewoon geen slowchat, het ís gewoon irritant om te lezen. Dus doe mij, jezelf en alle mensen hier een groot plezier en beperk het flirten (let wel, ik zeg niet dat het totaal niet mag) op het forum. Doe maar lekker je ding via PM, MSN, rooksignalen of postduif.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Laat maar hangen, ik heb hier geen zin meer in
Jij denkt wat je wil, dan doe ik hetzelfde.
Whehehe, en ik heb je zelfs nog nooit een sms gestuurd. Je échte nummer voor niks gegeven.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn echte en zelfs mijn zakelijke geloof ik
Lekker rustig aan blijven doen danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:24 schreef Howl het volgende:
MNR, ik voel me ietsjes beter.
Maar ik ben nog steeds snipverkouden.
Sorry. Ik kon mij niet bedwingen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:20 schreef Howl het volgende:
Goh, wat doen we de TT weer eer aan, zeg.![]()
Beterschap!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ook nog steeds? ben vandaag gaan werken... dat werkt niet echtdus misschien morgen maar ziekmelden..
Jij bent een project, dat weet je toch...!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehe, en ik heb je zelfs nog nooit een sms gestuurd. Je échte nummer voor niks gegeven.
Ook wel benieuwd naar. Ik had laatst nog een discussie. Ooit, lang geleden heb ik 2 msn-gesprekken met hem gehad en daarna heb ik hem geblokkeerd want ik vind hem niet interessant. Toen bleef ik wel shit ontvangen zoals zijn nieuwe nummer, een facebookuitnodiging. Komt omdat ik nog in zijn contactpersonen stond. Dus ik vroeg hem vriendelijk om het te verwijderen nadat hij ineens zei dat ik hangtieten had gepost in S&G. Had hij nog een grote mond.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe zou het met die gek zijn dan ? zou hij nu nogsteeds met dat 19 jarige dans meisje hebben ? Zou het geheim de werkvloer al bereikt hebben ....![]()
quote:
Ik zie de relatie niet eens! Het zou mij persoonlijk geen bal boeien. Ik denk juist dat ik me erdoor aangetrokken zou voelen, omdat het een vrouw zou zijn, die trots is op wat ze heeft en hoe ze eruit ziet en dat ook showt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:38 schreef MLI het volgende:
Interessante discussie dan maar!
Zouden jullie daten met vrouwen of mannen die in S&G of KPD staan? Vooropgesteld dat het uiterlijk je aanstaat.
Ja, ik post daar zelf en nee, ik zal me niet beledigd voelen als jullie zeggen dat je dat noooooooit zou doen..
Mijn persoonlijke mening: boeiend. Ik zou bijvoorbeeld een Chanty of een Arwen echt wel daten namelijk. Mooie leuke meiden, volgens mij gewoon normaal. Ik vind het getuigen van lef (maar ligt wel heel erg aan de foto's zelf, pornografisch of erotisch is voor mij een heel groot verschil en dat is zeer subjectief). Die meiden posten erotische foto's, ik hang daar dus niet een negatief waardeoordeel aan (anders zou ik het zelf ook nooit posten natuurlijk).
Ik ben vooral benieuwd naar de mening van Sedan..
Ben nog nooit op die 2 forums (of is het fora's?) geweest dus kan niet oordelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:38 schreef MLI het volgende:
Zouden jullie daten met vrouwen of mannen die in S&G of KPD staan? Vooropgesteld dat het uiterlijk je aanstaat.
Ja, ik post daar zelf en nee, ik zal me niet beledigd voelen als jullie zeggen dat je dat noooooooit zou doen..
Mijn persoonlijke mening: boeiend. Ik zou bijvoorbeeld een Chanty of een Arwen echt wel daten namelijk. Mooie leuke meiden, volgens mij gewoon normaal. Ik vind het getuigen van lef (maar ligt wel heel erg aan de foto's zelf, pornografisch of erotisch is voor mij een heel groot verschil en dat is zeer subjectief). Die meiden posten erotische foto's, ik hang daar dus niet een negatief waardeoordeel aan (anders zou ik het zelf ook nooit posten natuurlijk).
Mijn mening heb ik al eens erover gegeven.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:38 schreef MLI het volgende:
Maar die mening ken ik nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mijn mening heb ik al eens erover gegeven.
Tevens kwam ik alleen om te rellen maar dat is alweer over zei je net dus helaas.
Tja, waarom niet? Leuke mensen kun je overal tegenkomen, zèlfs op FOK!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:38 schreef MLI het volgende:
Voor S&G moet je in US zijn (userfoto's), KPD moet je toegang voor hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ben nog nooit op die 2 forums (of is het fora's?) geweest dus kan niet oordelen
Meervoud van forum is fora. Zonder s.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ben nog nooit op die 2 forums (of is het fora's?) geweest dus kan niet oordelen
Ook op mijn harde schijf, wie bied??quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Voor S&G moet je in US zijn (userfoto's), KPD moet je toegang voor hebben.
[V S&G] #37: Een prachtig 2008!
In dit topic ben ik ook te vinden..
Het is voor mij belangrijker hoe de persoon zelf is maar als de posts in S&G/ KPD te bloot zijn vallen ze toch een beetje af. Vind het leuker om toch het idee te hebben van een beetje excusiviteitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:38 schreef MLI het volgende:
Beide kan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Meervoud van forum is fora. Zonder s.
Biertje?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:44 schreef Adolecens het volgende:
Ook op mijn harde schijf, wie bied??
Mag het niet beide?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Meervoud van forum is fora. Zonder s.
Je kan ze gratis online vindenquote:
Dit zijn niet eerder vertoonde foto'squote:
Ja, zou ze wel daten. KPD hangt het er een beetje vanaf wat voor foto's het zijn denk ik, in S&G is dat allemaal wel in orde. Heb daar zelf ook gepost, dus kan daar moeilijk over vallenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:38 schreef MLI het volgende:
Latijnse meervoudsvorm is mooier.quote:
Ja, maar forums klinkt zo pauperig.quote:
Misschien heeft hij er wel meer?quote:
Leuke foto van je MLI die met je laptopquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Voor S&G moet je in US zijn (userfoto's), KPD moet je toegang voor hebben.
[V S&G] #37: Een prachtig 2008!
In dit topic ben ik ook te vinden.. KPD is echt fully naked maar daar heb ik nog nooit gepost. Al zullen mijn tieten er binnenkort wel te bewonderen zijn.
. Eens zien of mensen het met Kasta eens zullen zijn.
Beterschapquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:49 schreef Duimelot het volgende:
Ik heb geen idee wat S&G en KPD is *bloos*
verder lig ik even op de bak en mis gewoon weer een hele hoop gebitch
geloof in dit geval maar goed anders had ik mijn mening ook gegeven vrees is....
(nog moeite om het hier niet te plaatsen...)
ik ga maar weer op de bank liggen, is veiliger!
Linkje?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, zou ze wel daten. KPD hangt het er een beetje vanaf wat voor foto's het zijn denk ik, in S&G is dat allemaal wel in orde. Heb daar zelf ook gepost, dus kan daar moeilijk over vallen
Thanks. Hou het topic maar in de gaten, veel mooie meiden daar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Leuke foto van je MLI die met je laptop
Ik ga zo wel in KPD iets posten. Nu nog zien waar ik mijn foto's kan uploaden want die zijn in violation met de policy van photobucket.quote:
Ik heb webspacequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ga zo wel in KPD iets posten. Nu nog zien waar ik mijn foto's kan uploaden want die zijn in violation met de policy van photobucket.
Ben te lui om Danny een mailtje voor toegang te sturen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:55 schreef MLI het volgende:
Ik ga zo wel in KPD iets posten. Nu nog zien waar ik mijn foto's kan uploaden want die zijn in violation met de policy van photobucket.
Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #18.quote:
Ja, waarom precies eigenlijk? Wat denk je precies bij de meiden die daar posten waardoor je ze niet geschikt acht voor iets serieus? Want ik weet zeker dat die meiden daar allemaal superleuke vriendinnetjes zijn of zouden zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is voor mij belangrijker hoe de persoon zelf is maar als de posts in S&G/ KPD te bloot zijn vallen ze toch een beetje af. Vind het leuker om toch het idee te hebben van een beetje excusiviteit![]()
Mocht ik al mijn inlogcodes hebben kan het wel via mijn webadres... heb er alleen in jaren niets meer aan gedaan..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat soort meiden zijn leuk voor een keer maar verder niks omdat het ze toch geen bal uitmaakt wie of wat het allemaal ziet. Fapbaar maar geen relatiemateriaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, waarom precies eigenlijk? Wat denk je precies bij de meiden die daar posten waardoor je ze niet geschikt acht voor iets serieus? Want ik weet zeker dat die meiden daar allemaal superleuke vriendinnetjes zijn of zouden zijn.
Hangt er vanaf. Met stijlvolle foto's is mijn inziens niet zoveel mis. Het moet geen HP worden natuurlijk, dat vind ik dan weer wel minder.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
Dat soort meiden zijn leuk voor een keer maar verder niks omdat het ze toch geen bal uitmaakt wie of wat het allemaal ziet. Fapbaar maar geen relatiemateriaal.
Hoewel ik het ook eens ben met Ado over het trots zijn van de dames op hun lichaam is het ook een vorm van exhibitionismequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, waarom precies eigenlijk? Wat denk je precies bij de meiden die daar posten waardoor je ze niet geschikt acht voor iets serieus? Want ik weet zeker dat die meiden daar allemaal superleuke vriendinnetjes zijn of zouden zijn.
Wat? Naaktfoto's of (single) slowchats?quote:
Het maakt me inderdaad niets uit wie het ziet. Maar wat ik me wel afvraag, waarom maakt dat mij slechts geschikt voor 1 nachtje? Heb je het idee dat ik het soort vrouw ben dat dan in een relatie niet trouw kan zijn?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort meiden zijn leuk voor een keer maar verder niks omdat het ze toch geen bal uitmaakt wie of wat het allemaal ziet. Fapbaar maar geen relatiemateriaal.
Is al gelukt, thanks!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mocht ik al mijn inlogcodes hebben kan het wel via mijn webadres... heb er alleen in jaren niets meer aan gedaan..
www.wendietje.nl lol
Reeds gedaanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:14 schreef Duimelot het volgende:
En gaat iemand me nu nog uitleggen wat s&g en kpd is???
zijn topic op t forum neem ik aan?
"Sexy & Gewaagd" "Keiharde Porno voor Danny"quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:14 schreef Duimelot het volgende:
S&G is Sexy & Gewaagd, waar weer reeksen lopen voor vrouwen in te posten en voor mannen, gescheiden van elkaar. KPD weet ik de afkorting niet van, maar is meer een pornohoekje, niet zozeer soft-erotisch maar een stap verder, 'the whole package' zeg maar. Althans, zo begreep ik het, heb er zelf geen toegang toe.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:14 schreef Duimelot het volgende:
Beidequote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat? Naaktfoto's of (single) slowchats?
Op ons forum is slowchat sowieso overal toegestaan.
S&G is Sexy en gewaagde foto's topic, dames in leuke poses en soms leuke lingerie. KPD Is meet het no-nonsense gedeelte van fokquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:14 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:16 schreef mrbox het volgende:
S&G is Sexy en gewaagde foto's topic, dames in leuke poses en soms leuke lingerie. KPD Is meet het no-nonsense gedeelte van fok
Voordeel van dames in S&G of KPD is dan weer dat je thuis geen onzeker secreet hebt zitten wat om de 5 minuten om een stukje zelfbevestiging vraagt. De mensen in S&G of KPD zijn in ieder geval zeker van zichzelf. Of iemand ook echt mooi is, dat is bij een ieder persoonlijk, maar over het algemeen genomen zijn mensen in die fora blij met zichzelf, das altijd meegenomen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Het maakt me inderdaad niets uit wie het ziet. Maar wat ik me wel afvraag, waarom maakt dat mij slechts geschikt voor 1 nachtje? Heb je het idee dat ik het soort vrouw ben dat dan in een relatie niet trouw kan zijn?
Bedankt voor de meldingquote:
Oh dat kan best maar het geeft me nou niet echt het idee dat het dat in een relatie nog iets speciaals is.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Het maakt me inderdaad niets uit wie het ziet. Maar wat ik me wel afvraag, waarom maakt dat mij slechts geschikt voor 1 nachtje? Heb je het idee dat ik het soort vrouw ben dat dan in een relatie niet trouw kan zijn?
Hmm, zal erover nadenken en het in de groep gooien.quote:
Goede post.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Voordeel van dames in S&G of KPD is dan weer dat je thuis geen onzeker secreet hebt zitten wat om de 5 minuten om een stukje zelfbevestiging vraagt. De mensen in S&G of KPD zijn in ieder geval zeker van zichzelf. Of iemand ook echt mooi is, dat is bij een ieder persoonlijk, maar over het algemeen genomen zijn mensen in die fora blij met zichzelf, das altijd meegenomen.
Dan hoef je geen toestemming meer te vragenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, zal erover nadenken en het in de groep gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn ook genoeg mensen die zeker genoeg over zichzelf zijn en dit niet op het net hoeven te plaatsen om dit nogmaals bevestigd te krijgen van wildvreemde mensen .....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voordeel van dames in S&G of KPD is dan weer dat je thuis geen onzeker secreet hebt zitten wat om de 5 minuten om een stukje zelfbevestiging vraagt. De mensen in S&G of KPD zijn in ieder geval zeker van zichzelf. Of iemand ook echt mooi is, dat is bij een ieder persoonlijk, maar over het algemeen genomen zijn mensen in die fora blij met zichzelf, das altijd meegenomen.
Ook dat is waar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:22 schreef Duimelot het volgende:
er zijn ook genoeg mensen die zeker genoeg over zichzelf zijn en dit niet op het net hoeven te plaatsen om dit nogmaals bevestigd te krijgen van wildvreemde mensen .....
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
Dan hoef je geen toestemming meer te vragen
euh geen idee alleen wijkt t af, als ik met vriendinnen mensen kijk op een terrasje vind ik de mensen die hun aanwijzen meestal niets bijzonder en als ik zoiets heb van die is wel leuk kijken ze me vreemd aanquote:
Klopt maar je hebt dan dus ook iemand die dat graag wil laten zien, zegt natuurlijk ook weer wat. Of zie ik dat gewoon verkeerdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voordeel van dames in S&G of KPD is dan weer dat je thuis geen onzeker secreet hebt zitten wat om de 5 minuten om een stukje zelfbevestiging vraagt. De mensen in S&G of KPD zijn in ieder geval zeker van zichzelf.
Tja ik weet het Cuequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
That's true. Het 1 sluit het ander dan ook niet uit. Ik had het wellicht iets anders moeten formuleren. Mensen die posten in S&G zijn in ieder geval wel zeker van zichzelf. Dit betekent inderdaad niet dat elk ander die er niet post ook meteen onzeker is.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er zijn ook genoeg mensen die zeker genoeg over zichzelf zijn en dit niet op het net hoeven te plaatsen om dit nogmaals bevestigd te krijgen van wildvreemde mensen .....
Dat ze het hier posten, betekend niet gelijk dat ze er altijd mee te koop lopenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:25 schreef mrbox het volgende:
Klopt maar je hebt dan dus ook iemand die dat graag wil laten zien, zegt natuurlijk ook weer wat. Of zie ik dat gewoon verkeerd![]()
Het ging mij meer erom dat je het eens anders noemdequote:Tja ik weet het Cue![]()
Spoiler voor MLI , anders wordt Cue weer gek
ik wilde juist aangeven dat de mensen die er posten misschien niet allemaal zo zeker zijn als jij denkt.....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
That's true. Het 1 sluit het ander dan ook niet uit. Ik had het wellicht iets anders moeten formuleren. Mensen die posten in S&G zijn in ieder geval wel zeker van zichzelf. Dit betekent inderdaad niet dat elk ander die er niet post ook meteen onzeker is.
Duimelot...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde juist aangeven dat de mensen die er posten misschien niet allemaal zo zeker zijn als jij denkt.....
er zullen er bij zijn die dat wel zijn, maar er zijn er dus ook die die bevestiging nodig hebben (en dus toch een deuk in hun zelfvertrouwen hebben)
en persoonlijk vind ik dan dat als men dan een foto vanzichzelf post doe het dan helemaal dus full face en show yourself
alleen een body laten zien vind ik zo lame....
(maar sja ik vind dan een leuk koppie ook zoveel meer belangrijk dan een lekker lijf)
dat weet ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Duimelot...
Jij mag er ook zijn!![]()
(niet eens de reacties gelezen, maar dat wilde ik je gewoon even zeggen)
daar vroeg ik helemaal niet om en daar ga ik niet om vragen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat weet ik
en NEE ik ga er geen foto's van showen
was gewoon opm even te profileren hoe zeker ik van mezelf benquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
daar vroeg ik helemaal niet om en daar ga ik niet om vragen...
primaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was gewoon opm even te profileren hoe zeker ik van mezelf ben
ik begin t ook alweer te voelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
dit tjikkie gaat weer met haar hoofd omlaag... toch minst vervelende positie
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
dit tjikkie gaat weer met haar hoofd omlaag... toch minst vervelende positie
Ooo kan dat ook op zo'n manier?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was gewoon opm even te profileren hoe zeker ik van mezelf ben
Tegan!!quote:
True. Maar in mijn specifieke geval, ik heb maar 1 punt waarop ik weinig tot geen zelfvertrouwen heb. Verder zou ik dit ook gewoon doen als ik een vriendje heb. Eigenlijk post ik het voornamelijk voor mezelf, ik krijg er namelijk ook veel PM over en dan vermeld ik toch meestal wel (afhankelijk van hoe oprecht iemand overkomt) dat ik het niet post om via PM benaderd te worden. Ik post het omdat ik de foto's zelf mooi vind, en ja, het is leuk om te horen dat andere mensen het met me eens zijn. Maar als Kasta post dat ik hangtieten heb, dan zal ik me er niet echt druk om maken. Ik heb ook foto's gepost waar veel kritiek op kwam, dat trek ik me dan weer niet persoonlijk aan. Lekker selectief.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Fijn dat we je een beetje kunnen helpen!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:57 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik voel me echt klote, maar nu ietsje beter
![]()
![]()
.
Werkelijk ? Niet dat het slecht is maar met lingerie laat je toch nog wat over aan de verbeeldingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:52 schreef MLI het volgende:
[..]
en Box, ik vind deze foto's allemaal 100 keer mooier dan de foto's met lingerie.
Teganquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:57 schreef Tegan het volgende:
![]()
![]()
.
Kijk, dat is mooiquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:57 schreef Tegan het volgende:
![]()
![]()
.
Ej! Ik heb tot mijn laatste 2 posts alles aan de verbeelding overgelaten!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkelijk ? Niet dat het slecht is maar met lingerie laat je toch nog wat over aan de verbeelding![]()
[..]
Tegan![]()
Hey over die studenten psych, wrs is dat gewoon 1 op 1 hoor
en daarna beslissen jullie samen hoe verder
Nog steeds niet alles bloot gegevenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Ej! Ik heb tot mijn laatste 2 posts alles aan de verbeelding overgelaten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa zo bedoel ik het ook niet, begrijpt iemand anders mij ? (en kan die het beter verwoorden)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Ej! Ik heb tot mijn laatste 2 posts alles aan de verbeelding overgelaten!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:07 schreef MLI het volgende:
Mijn tieten staan toch in KPD nu?Je tieten wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Weet ik. Ging over die curcus...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkelijk ? Niet dat het slecht is maar met lingerie laat je toch nog wat over aan de verbeelding![]()
[..]
Tegan![]()
Hey over die studenten psych, wrs is dat gewoon 1 op 1 hoor
en daarna beslissen jullie samen hoe verder
Ze snappen wel wat je bedoelt volgens mij hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaaa zo bedoel ik het ook niet, begrijpt iemand anders mij ? (en kan die het beter verwoorden)
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:07 schreef MLI het volgende:
Mijn tieten staan toch in KPD nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaaa zo bedoel ik het ook niet, begrijpt iemand anders mij ? (en kan die het beter verwoorden)
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net een rolletje TopDropop. Was echt lekker, maar nu ben ik echt ontzettend misselijk.
@MLI: Welke cupmaat heb jij?
Heerlijk toch, hoe vrouwen die vraag gewoon zonder gene kunnen stellen aan elkaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net een rolletje TopDropop. Was echt lekker, maar nu ben ik echt ontzettend misselijk.
Komt omdat er geen seksuele tint achter zit (vaak)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heerlijk toch, hoe vrouwen die vraag gewoon zonder gene kunnen stellen aan elkaar
Lingerie jurkje vind ik weer te bedektquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:12 schreef MLI het volgende:
[..].
Die van de laptop was wel volledig naakt maar feitelijk was er niets te zien, maar die vond je er dus over. Wat precies, zou je dan liever een lingeriejurkje zien? Hou jij sowieso van sexy maar wel bedekt? Want dat is natuurlijk gewoon smaakgebonden.
Knuffelzacht stelde de vraag inderdaad niet neequote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt omdat er geen seksuele tint achter zit (vaak)
Omdat ze al op bed ligtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Knuffelzacht stelde de vraag inderdaad niet nee
B75. Dat gok ik. Mooie tieten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
B of C 75, ligt aan de winkel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
Stalken is een groot woord. Maar je bent een mooie meid en wat je op internet zet spreekt me wel aan, ja.quote:
Waar val je zelf onder?quote:
wat doe je morgenavond?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:29 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Stalken is een groot woord. Maar je bent een mooie meid en wat je op internet zet spreekt me wel aan, ja.. Toen las ik ook nog dat je bi bent dus de interesse is wel een beetje gewekt (of ben ik nu te eerlijk?).
.
Verdomd jammer dat je geen fobo hebt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:29 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Stalken is een groot woord. Maar je bent een mooie meid en wat je op internet zet spreekt me wel aan, ja.. Toen las ik ook nog dat je bi bent dus de interesse is wel een beetje gewekt (of ben ik nu te eerlijk?).
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |