abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 januari 2009 @ 18:33:55 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65351822
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:31 schreef Rewimo het volgende:
't Is echt afschuwelijk Hoe gestoord ben je als je zoiets doet.

wat meer info
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 januari 2009 @ 18:35:39 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65351882
tis echt zoiets waarvan je hoopt dat het jou nooit zal overkomen

k bedoel overigens niet, dat het niet verschrikkelijk is voor de mensen die dit is overkomen. dat is echt een enorme nachtmerrie!

[ Bericht 54% gewijzigd door Ynske op 23-01-2009 18:50:51 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65352116
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:35 schreef Ynske het volgende:
tis echt zoiets waarvan je hoopt dat het jou nooit zal overkomen
Yeah..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65352520
Jezus wat een afgrijselijk verhaal Je zal je kind daar maar hebben ondergebracht, je zal er maar als leidster werken

De info in die link van Rewimo... Kinderen die al konden lopen die probeerden te vluchten Een leidster die met 2 kinderen op de arm probeerde te vluchten en zijn doodgestoken

Voor zo iemand mogen ze de doodstraf weer invoeren...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65353141
Ik kán zulke berichten gewoon niet lezen zonder enorm misselijk te worden. Gewoon het idee, dat je kind zoiets gruwelijks wordt aangedaan en je bent er als ouder niet bij om desnoods je eigen leven te geven om dat van je kind te redden. Bah!
Saartje
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:24:15 #6
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65353338
Ik lees net dat je er eigenlijk helemaal niets van moet vinden. Dan ben je namelijk naief.
Bah, ik vind het vreselijk! Ik kan en wil dit soort dingen even helemaal niet relativeren. Ik kan me niet voorstellen hoe dat verder moet in zo'n dorp. Door zo'n idioot 2 kinderen en een leidster dood, 12 zwaar gewond. Te erg!
Lekker douchen!
pi_65353477
Met de doodstraf komen dit soort mensen er veels te gemakkelijk van af. Je kan beter zo iemand voor de rest van zijn leven opbergen en dan iedere dag 1 van de nabestaanden langs laten gaan om hem helemaal lens te slaan.

Maar ik kan me er ook vreselijk kwaad om maken.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:30:04 #8
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65353550
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kán zulke berichten gewoon niet lezen zonder enorm misselijk te worden. Gewoon het idee, dat je kind zoiets gruwelijks wordt aangedaan en je bent er als ouder niet bij om desnoods je eigen leven te geven om dat van je kind te redden. Bah!
Precies dit. Ik heb zó zitten huilen hierom.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65353706
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja idd. Je brengt één van mn gevoelens onder woorden.
Ik voel verder ook vreselijk mee met de leidsters.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 23 januari 2009 @ 19:37:09 #10
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65353813
Ik moest er ook al van huilen. Zo onvoorstelbaar dit. En de verslaggever op de radio hield het ook niet droog.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:37:56 #11
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65353838
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:24 schreef sjak het volgende:
Ik lees net dat je er eigenlijk helemaal niets van moet vinden. Dan ben je namelijk naief.
Bah, ik vind het vreselijk! Ik kan en wil dit soort dingen even helemaal niet relativeren. Ik kan me niet voorstellen hoe dat verder moet in zo'n dorp. Door zo'n idioot 2 kinderen en een leidster dood, 12 zwaar gewond. Te erg!
Ah joh, dat zijn van die kutpubertjes die de hele dag zitten te WOW-en die dat roepen .

Maar idd, gruwelijk...helaas stel ik me dat soort dingen altijd heel erg levendig voor .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:40:30 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65353933
quote:
De kinderen in het dagverblijf waren allemaal tussen de 0 en 3 jaar oud. In de ziekenhuizen werden van alle slachtoffertjes digitale foto's gemaakt. Die werden daarop verstuurd naar het dienstencentrum de Zonnebloem in de Breestraat in Dendermonde, waar de ouders werden opgevangen. Aan de hand van de foto's moesten de ouders hun kinderen herkennen.
Tjéézus.. .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:42:17 #13
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65353984
IK ook viev. De kindjes die overleden zijn zijn jongetjes van 8 en 9 maanden oud. Ik kan me iets te makkelijk voorstellen hoe die erbij hebben gelegen op de creche...
Lekker douchen!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 23 januari 2009 @ 19:42:55 #14
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65354003
Ik vind dat met die foto's wel slim eigenlijk... Ze moesten in no time ernstig gewonde kindertjes in ziekenhuizen zien te krijgen, zonder dat er tijd was om precies gegevens te achterhalen en/of ouders te waarschuwen. Wel vreselijk dat je op zo'n manier moet achterhalen waar je kindje is, maar de kindjes konden zo wel zo snel mogelijk worden geholpen.
pi_65354339
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

Tjéézus.. .
Ja, ik vond het ook al zo cru.... Jakkes hé?

Bij de foto's breekt echt je hart, hé? Ik moest ze gewoon zien, omdat ergens in mij een deel was dat het niet wilde geloven. Dat deel roept nog steeds dat het niet kan.
Maar tegelijk wil ik nog steeds naar buiten lopen en heel hard roepen dat er vandaag weer veel zinloos geweld is geweest.
pi_65354390
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:42 schreef sjak het volgende:
IK ook viev. De kindjes die overleden zijn zijn jongetjes van 8 en 9 maanden oud. Ik kan me iets te makkelijk voorstellen hoe die erbij hebben gelegen op de creche...
En ook als je leest dat ze meerdere malen zijn gestoken...
Hoe ziek ben je!!
Zo'n klein hulpeloos kindje die niets kan terug doen behalve huilen van de pijn.
Word er misselijk van.
pi_65354404
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:42 schreef sjak het volgende:

mèn....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 januari 2009 @ 19:58:26 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65354545
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:51 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ja, ik vond het ook al zo cru.... Jakkes hé?

Bij de foto's breekt echt je hart, hé? Ik moest ze gewoon zien, omdat ergens in mij een deel was dat het niet wilde geloven. Dat deel roept nog steeds dat het niet kan.
Maar tegelijk wil ik nog steeds naar buiten lopen en heel hard roepen dat er vandaag weer veel zinloos geweld is geweest.
wil je zeggen dat de foto's ook online staan
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65354584
dat hoop ik toch niet! ik denk dat ze andere foto's bedoelt van de ouders.
pi_65354611
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

wil je zeggen dat de foto's ook online staan
Nee, niet díe foto's.
De foto's van ouders, ambulances, lijkwagens ...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 januari 2009 @ 20:01:20 #21
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65354646
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:00 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Nee, niet díe foto's.
De foto's van ouders, ambulances, lijkwagens ...
ah gelukkig, iid die foto's zijn ook vreselijk, ook de beelden op de belg. kan er maar met moeite naar kijken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65354826
Op tv waren er mensen te zien die echt op straat stonden te huilen, stilletjes bij elkaar stonden.
Ook een oma, mama en kindje die met een bloem en een beertje aan kwamen lopen. Die oma was ook vreselijk geschrokken, zo emotioneel. En dan moet ik ook weer huilen, van die emoties...
pi_65354942
vol verbijstering heb ik het nieuws gevolgd...hoe ziek moet je zijn om onschuldige mensen en dan voornamelijk kinderen te doden.

*ploft neer en blijft spakeloos zitten*
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:17:35 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65355111
De tranen sprongen steeds in mijn ogen bij het kijken en luisteren naar het journaal vanavond. Kon niet verder eten.
Het is gewoon allemaal zo onvoorstelbaar, en steeds dacht ik maar 'het zal je toch gebeuren' en dan zag ik ineens ons eigen kdv voor me. Rillingen over mijn rug.

En er valt gewoon niks tegen te doen. 'Hallo, ik kom een pakje afleveren.' 'Tuurlijk, komt u binnen.'
Zo simple is het...
  Jubileum moderator vrijdag 23 januari 2009 @ 20:21:29 #25
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65355208
Ik moet steeds maar denken aan hoe die ouders zich moeten voelen Je voelt je al zo schuldig om je kleintje achter te laten om te gaan werken en dan dit... Hoe kom je dit ooit te boven?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')