Ondanks dat ik het een vreselijk nummer vind, vind ik het wel prachtig dat het kan ,zo'n overgang van metallica naar lily allenquote:
Ik denk dat dat ook wel een beetje de charme van Mijke's programma's is. Het springt echt van de hak op de tak.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het een vreselijk nummer vind, vind ik het wel prachtig dat het kan ,zo'n overgang van metallica naar lily allen
http://www.fd.nl/artikel/(...)verliezen-vergunningquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:47 schreef veldmuis het volgende:
Gaat Arrow stoppen?
Ergens wel zonde, Arrow Classic Rock was wel okay. Al hadden ze nog 20 andere zenders geloof ik.
Hmm, helemaal gemist. Als KX daarop mikt...ze maken wellicht een kansje, al vraag ik me sterk af of er een zo grote markt voor is. Ze zijn echt zó anders dat je zin moet hebben om muziek te luisteren. Als ik aan het werk ben zit ik echt niet altijd op KX te wachten. Dan is arbeidsvitaminen een beter idee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
http://www.fd.nl/artikel/(...)verliezen-vergunning
Dat denk ik ook, ik denk dat er echt minimaal een paar honderduizend mensen zijn die naar sommige radiostations luisteren omdat er echt niets anders is, een KX kan daar perfect inspringen denk ik.Met alleen classicrock fans haal je het inderdaad niet , kijk maar naar Arrow. Een KX zou echt flink wat luisteraars weghalen bij 3FM,Radio2, Veronica.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef Piles het volgende:
KX draait toch ook best wel wat "behangradio"? Lijkt me weinig mis mee om een hele dag aan te hebben
Ja, tot er Ekdom-taferelen gaan plaatsvinden. Want dat zie ik dan best gebeuren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik denk dat er echt minimaal een paar honderduizend mensen zijn die naar sommige radiostations luisteren omdat er echt niets anders is, een KX kan daar perfect inspringen denk ik.Met alleen classicrock fans haal je het inderdaad niet , kijk maar naar Arrow. Een KX zou echt flink wat luisteraars weghalen bij 3FM,Radio2, Veronica.
Dat zal het grootste probleem zijn, want ze zullen flink wat djs die ze nu hebben moeten afstoten.Ik ben benieuwd of KX net zo vrij zou zijn in de ether als het nu is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, tot er Ekdom-taferelen gaan plaatsvinden. Want dat zie ik dan best gebeuren.
Ik vraag het me af. Het wordt een commerciële, met flink hogere kosten, dus je zult het de adverteerders naar de zin moeten maken. Ik denk dat een serieuze adverteerder op KX niet zoveel te zoeken heeft, het is veel te los, veel te vrij. En haal je dat weg, dan ben je je luisteraars kwijt. En zonder luisteraars geen adverteerders, maar eh.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zal het grootste probleem zijn, want ze zullen flink wat djs die ze nu hebben moeten afstoten.Ik ben benieuwd of KX net zo vrij zou zijn in de ether als het nu is.
Dat lijkt mij ook, inderdaad. Alleen daarom al kan ik me niet voorstellen dat ze voor een etherfrequentie gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef TheZapster het volgende:
want ze zullen flink wat djs die ze nu hebben moeten afstoten
Dat boekje moet ik eigenlijk ook ff gaan lezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef TheZapster het volgende:
Van de week Stenders zijn boekje gelezen, erg vermakelijk en het laatste hoofdstuk gaat over het ontstaan van KX, als je leest wat er allemaal gebeurd is voordat ze uiteindelijk een stabiele geldschieter hadden (Eyeworks) man o man.
Ik ben echt benieuwd wat een Ekdom gaat doen als KX met een aanbod komt dat hij mag doen wat hij wil.Ik kan me niet voorstellen dat hij blij was dat hij een uur moest inleveren op 3FM en als je ook bekijkt wat een muziek er tegenwoordig voorbijkomt in de arbeidsvitaminen vergeleken met een jaar of 2 geleden dan is het dramatisch.Ekstraweekend en de freaknacht lijken mij de enige momenten waar Ekdom echt Ekdom kan zijn op 3FM tegenwoordigquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef broer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, inderdaad. Alleen daarom al kan ik me niet voorstellen dat ze voor een etherfrequentie gaan.
Muzikaal zie ik Ekdom (en andere dj's) dat inderdaad in no time doen. Maar financieel lijkt me dat een veel te grote gok. Als KX het überhaupt al kan betalen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:14 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat een Ekdom gaat doen als KX met een aanbod komt dat hij mag doen wat hij wil.Ik kan me niet voorstellen dat hij blij was dat hij een uur moest inleveren op 3FM en als je ook bekijkt wat een muziek er tegenwoordig voorbijkomt in de arbeidsvitaminen vergeleken met een jaar of 2 geleden dan is het dramatisch.Ekstraweekend en de freaknacht lijken mij de enige momenten waar Ekdom echt Ekdom kan zijn op 3FM tegenwoordig
Het salaris van Ekdom zal best meevallen, afkopen van het contract zal een stukje duurder zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef broer het volgende:
[..]
Muzikaal zie ik Ekdom (en andere dj's) dat inderdaad in no time doen. Maar financieel lijkt me dat een veel te grote gok. Als KX het überhaupt al kan betalen...
Niettemin: leuk idee. Laat ze het maar proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |